Gå til innhold

Den beste oppskriften fra Trines matblogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig flyttet hjemmefra og begynt å lage mat for første gang i mitt liv. Har virkelig likt oppskriftene jeg har brukt fra Trines matblogg.

Hva er den beste oppskriften dere har brukt der?

Anonymkode: b1ff1...be3

Skrevet

Min favoritt er kylling tikka masala.

Ellers anbefaler jeg deg å ta en titt på bloggen til Fru Timan, hun har også mange gode oppskrifter, jeg liker for eksempel hennes oppskrifter på gjærbakst veldig godt.

• Liker 6
Skrevet

Lasagne til mafian!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rogadame said:

indisk kyllinggryte .. har laga den en god del ganger ila de siste 10 åra :P

Har du en link? Bare så man ikke velger feil.

Skrevet

Blir vanskelig å velge mellom den første nevnte her (torsk med nøttelokk) og tikka masalaen. Jeg tror sistnevnte, for den har vært på bordet her i huset utallige helger, og vi blir bare aldri lei. Fantastisk god!

Anonymkode: 72a62...326

Skrevet

Foccacci, nan-brød og de mange eltefrie rundtstykkene er gjengangere her i huset. Denne gryten er også veldig godhttps://trinesmatblogg.no/recipe/kyllingform-med-chorizo-chili-og-cherrytomater/  Det som er fint med Trine er at man kan stole på at oppskriftene fungerer og er velutprøvd, har aldri blitt skuffet. 

Ellers anbefaler jeg bloggen til Linda Stuhaug, det er også gode, enkle og rimelige oppskrifter. 

• Liker 1
Skrevet

Kanelsnurrene 😋

Skrevet

Etter jeg begynte å bruke Trines oppskrift på gjærbakst har bakingen blitt en lek! Elsker kanelbollene spesielt ❤️

Anonymkode: a8fa3...3ef

Skrevet

Det er uten tvil grunnoppskrift på søt gjærdeig. Fulgt den oppskriften utallige ganger, kan den snart utenatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...