AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #1 Skrevet 14. august 2020 Jeg har tilgitt, men jeg sliter med glede over sex etter det skjedde. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 2335f...ada
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #2 Skrevet 14. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tilgitt, men jeg sliter med glede over sex etter det skjedde. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 2335f...ada Det må du bestemme. Men du kan jo tenke på om du gjorde det beste valget for deg. Å være utro er jo alvorlig. Har du mistet tillit for eksempel? Det er ditt valg, men du trenger ikke være med han lenger heller. Det går også an å tilgi samtidig som man ikke er sammen. Nå høres det ut som jeg vil du skal slå opp, men vil bare få fram at det også er lov. Gjør det du tror er best for deg, du. Anonymkode: ac017...788 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Skrevet 14. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tilgitt, men jeg sliter med glede over sex etter det skjedde. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 2335f...ada Kan bare snakke for meg selv og jeg er mann. Og jeg trp menn og kvinner reagerer forskjellig. Men sexen ble mer intens i starten. Det handelt nok om å vinne tilbake, fjerne konkurrenten (veit det høres ulogisk ut). Nesten "straffesex". Mer intens og mer aggrersjon kanskje? Men etter de værste bølgene hadde lagt seg falt interessen og sviket ble liggende som en mørk sky. Vi er fremdeles sammen, men hvis jeg hadde visst det jeg veit idag, hvor langvarig og tungt dette kom til å bli, hadde jeg gått min vei. Anonymkode: a99ba...584 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må du bestemme. Men du kan jo tenke på om du gjorde det beste valget for deg. Å være utro er jo alvorlig. Har du mistet tillit for eksempel? Det er ditt valg, men du trenger ikke være med han lenger heller. Det går også an å tilgi samtidig som man ikke er sammen. Nå høres det ut som jeg vil du skal slå opp, men vil bare få fram at det også er lov. Gjør det du tror er best for deg, du. Anonymkode: ac017...788 Ja, tilliten er ikke der. Tenkte at det må vi jobbe med, men det går utover flere områder. Det er ikke bare sånn at jeg er usikker når han er borte en kveld eller får en melding. Det gjør at jeg ikke nyter sex som før og sex har alltid vært en viktig del for meg. Anonymkode: 2335f...ada
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan bare snakke for meg selv og jeg er mann. Og jeg trp menn og kvinner reagerer forskjellig. Men sexen ble mer intens i starten. Det handelt nok om å vinne tilbake, fjerne konkurrenten (veit det høres ulogisk ut). Nesten "straffesex". Mer intens og mer aggrersjon kanskje? Men etter de værste bølgene hadde lagt seg falt interessen og sviket ble liggende som en mørk sky. Vi er fremdeles sammen, men hvis jeg hadde visst det jeg veit idag, hvor langvarig og tungt dette kom til å bli, hadde jeg gått min vei. Anonymkode: a99ba...584 Jeg klarer ikke ha hodet med, klarer ikke nyte det. I blant har jeg veldig lyst på han, helt til han er hjemme så mister jeg all lyst. Anonymkode: 2335f...ada
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Føler meg også usikker på egen kropp, ferdigheter og generelt etter han var utro også. Anonymkode: 2335f...ada
Magenta81 Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 Han har såra deg, jeg forstår veldig godt at du ikke vil ha sex med han. Det virker ikke som du egentlig har tilgitt han. Kanskje dere bør ta dere en prat?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #8 Skrevet 14. august 2020 Hvor lenge har dere vært sammen? Hvis det er kort tid og dere ikke har barn er det andre fisk i havet! Høres ikke ut som om du har tilgitt ham med annet enn hodet - kanskje for husfredens skyld? Anonymkode: a1ac2...da6 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #9 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, Magenta81 skrev: Han har såra deg, jeg forstår veldig godt at du ikke vil ha sex med han. Det virker ikke som du egentlig har tilgitt han. Kanskje dere bør ta dere en prat? Det hjelper ikke å terpe på de samme tingene om igjen og om igjen. Det er ikke flere svar å få, alt er pratet om. Anonymkode: 2335f...ada
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #10 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen? Hvis det er kort tid og dere ikke har barn er det andre fisk i havet! Høres ikke ut som om du har tilgitt ham med annet enn hodet - kanskje for husfredens skyld? Anonymkode: a1ac2...da6 Vi har barn og har vært sammen et par år. Anonymkode: 2335f...ada
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 For at jeg skal klare å leve gjennom hverdagen så har jeg tilgitt, for min egen del. Anonymkode: 2335f...ada
Magenta81 Skrevet 14. august 2020 #12 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke å terpe på de samme tingene om igjen og om igjen. Det er ikke flere svar å få, alt er pratet om. Anonymkode: 2335f...ada Uansett, jeg hadde aldri vært sammen med noen som hadde vært utro mot meg, så kanskje det heller er på tide å gå? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #13 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, Magenta81 skrev: Uansett, jeg hadde aldri vært sammen med noen som hadde vært utro mot meg, så kanskje det heller er på tide å gå? Små barn, litt følelser igjen, gjør at jeg sliter med det. Jeg savner også det vi hadde og håper vel på å finne tilbake. Anonymkode: 2335f...ada
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #14 Skrevet 14. august 2020 Synes ikke det virker som du trives i forholdet lenger jeg TS. Bare tenk over muligheten å gå også. Med tanke på barn så er det ofte bedre for de med to hjem en ett hjem der ikke begge forledrene er lykkelige sammen. Anonymkode: ac017...788 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #15 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi har barn og har vært sammen et par år. Anonymkode: 2335f...ada Har dere snakket med noen om dette? Gått i parterapi? Hva gjør han for at du skal komme videre og få det bedre? Tilgi betyr å bli ferdig med ting og gå videre. Du har ikke gjort det, du har bare akseptert at det har skjedd og bestemt deg for å ikke gå fra ham. Du må finne ut om du klarer å tilgi, det er et stort svik å være utro! Kan du ikke tilgi får du det bedre alene. Anonymkode: a1ac2...da6
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2020 #16 Skrevet 14. august 2020 Den seksuelle tilliten og gnisten er skadet, og det er ikke din feil men det er du som sliter. Takket være mannen som var utro med deg... hvordan er det mulig å elske noen etter et så stort tillitsbrudd? Men det finnes håp om du har gitt han tilgivelse, men da har han også en stor oppgave å gjøre deg trygg igjen...
Magenta81 Skrevet 14. august 2020 #17 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Små barn, litt følelser igjen, gjør at jeg sliter med det. Jeg savner også det vi hadde og håper vel på å finne tilbake. Anonymkode: 2335f...ada Jeg skjønner det, men etter det som skjedde virker det ikke som det er mulig å få «det gamle» tilbake. Han var utro mot deg, det virker som du setter forholdet deres høyere enn han. Du fortjener bedre, barna fortjener to lykkelige foreldre, jeg er ganske sikker på at de plukker opp signaler på at alt ikke er som det skal (sex eller ei). Han var ego og valgte ei annen dame foran han. Hvorfor skal du tviholde på han da? Utroskap er idioti,
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #18 Skrevet 14. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere snakket med noen om dette? Gått i parterapi? Hva gjør han for at du skal komme videre og få det bedre? Tilgi betyr å bli ferdig med ting og gå videre. Du har ikke gjort det, du har bare akseptert at det har skjedd og bestemt deg for å ikke gå fra ham. Du må finne ut om du klarer å tilgi, det er et stort svik å være utro! Kan du ikke tilgi får du det bedre alene. Anonymkode: a1ac2...da6 Vi har snakket masse om dette. Han har merket at jeg ikke har samme tenning på han mer. Oftere at jeg dytter han vekk ved klining. Det får meg i blant til å føle at jeg ser han mer som en venn? Han gjør sitt for at jeg skal få det bedre, men om det vil hjelpe, det vet jeg ikke. Noen dager er bedre enn andre. Har jeg dårlige dager med vonde tanker så går jeg å legger meg. Å gå videre tar lengre tid, betyr ikke at jeg jobber med det. Anonymkode: 2335f...ada
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #19 Skrevet 14. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere snakket med noen om dette? Gått i parterapi? Hva gjør han for at du skal komme videre og få det bedre? Tilgi betyr å bli ferdig med ting og gå videre. Du har ikke gjort det, du har bare akseptert at det har skjedd og bestemt deg for å ikke gå fra ham. Du må finne ut om du klarer å tilgi, det er et stort svik å være utro! Kan du ikke tilgi får du det bedre alene. Anonymkode: a1ac2...da6 Jeg tror tilgivelse er at man må bli helt ferdig med ting. Jeg tror det innebærer å ikke holde det han har gjort mot ham lengre. Men jeg vet ikke akkurat definisjonen på å tilge, så kan være det er feil også... Anonymkode: ac017...788
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #20 Skrevet 14. august 2020 4 minutter siden, Magenta81 skrev: Jeg skjønner det, men etter det som skjedde virker det ikke som det er mulig å få «det gamle» tilbake. Han var utro mot deg, det virker som du setter forholdet deres høyere enn han. Du fortjener bedre, barna fortjener to lykkelige foreldre, jeg er ganske sikker på at de plukker opp signaler på at alt ikke er som det skal (sex eller ei). Han var ego og valgte ei annen dame foran han. Hvorfor skal du tviholde på han da? Utroskap er idioti, Mange grunner som høres riktig ut nå. Om det fortsetter med samme tankene senere, det vet jeg ikke. Plutselig en dag står jeg der helt uten følelser for han. Anonymkode: 2335f...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå