AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #241 Del Skrevet 21. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Herregud la nå stakkars barnet få kjøttmat. For noe smålig idioti. Anonymkode: bc100...153 Han får massevis av kjøttmat i løpet av en måned. Anonymkode: 339a6...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #242 Del Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle kan gå inn på hepla.no og lese om barn og vegetarkost, for vitenskaplige oh dokumenterte fakta. Mye synsing her om hva man får og ikke får av forskjellige matvarer, men heldigvis er det forsket på det sagt, så ville jeg kanskje vært litt mild med en gutt som har fått store endringer i livet. Er sikkert ikke enkelt, hvertfall ikke om moren i tillegg benytter muligheten til å skape litt splid mellom sønn og far med ny familie. Men med så mye fisk og ett kjøttmåltid i uka, så handler ikke egentlig dette om vegetar/ikke-vegetar, men om hvorvidt man skal la en ni-åring bestemme hva man skal ha Spise til middag og hvilke ingredienser man skal bruke. Én middag i uka er mer enn hva mine bestemmer hvertfall 🤭 Anonymkode: 99cd5...7e6 Hvorfor hevder flere dette? Minner om at det var MOR som ønsket at barnet skal være 50% hos far, ikke barnet. Det er mye mer sannsynlig at hun ønsker at gutten skal trives hos far og at dette er et forsøk på å hjelpe. Anonymkode: 4ae05...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #243 Del Skrevet 21. august 2020 På 14.8.2020 den 9.39, AnonymBruker skrev: Alle forstår vel at det ikke er snakk om 1 km..., her overdriver sikkert TS litt for å få sympati. Men TS: stå på ditt. Forvent at en 9åring skal bli manisk opptatt av miljø og dyrevelferd samt endre kosthold over natten. Bonusen er at du snart blir kvitt hele gutten, eller «vår» stesønn som du så vennlig omtaler ham som. Anonymkode: 4ae05...4a8 Gutten blir nok en ivrig mdg'er innen han er 15 med denne tilnærmingen ja! Jeg har i utgangspunktet ingen problemer med å ikke spise kjøtt til hver middag. Hender jo man spiser suppe, pannekaker osv. Jeg kan til og med spise grønnsakslasagne. Men å bli påtvunget vegetarisk gjør meg sint. Det er som når bystyret i Oslo har innført "kjøttfri mandag" (heldigvis kun i det offentlige så vidt jeg vet). Jeg vil velge selv hva jeg skal spise, ikke bli påtvunget en fanatisk livsstil. Det er den som har ett spesielt kosthold som bør ta hensyn, ikke den som spiser normalt. Men å skulle ha busskort pga 1 km skolevei? Er moren dum? Jeg hadde vel ca 1 km skolevei. Vi gikk da fra 1. klasse. Ble kanskje kjørt 1 gang i måneden om vi var heldige. Anonymkode: 834fb...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå