Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Hei. Vi skal være en del dager i Førde i ferien, men det er dessverre fullbooket på Rica Sunnfjord som vi egentlig ville ha overnattet på. Er det noen som har vært på Quality Hotel Førde og kan fortelle meg hvordan dette hotellet er? http://www.choice.no/html/no1222699.jsp?la...earchtype=IMAGE Ut fra bildene ser det jo litt gammeldags ut, men jeg lurer på om de har pusset opp siden de bildene ble tatt? Håper noen har innspill!
philippa starck Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Det er noen år siden jeg var der sist - kanskje 3,4 år, men da så det litt sånn festlig 70-talls ut... Mao langt fra standarden til Rica Sunnfjord! Men på den annen siden - hotellrom er bare til for å sove på.. ;-)
Samantha Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 Anar ikkje om dei har pussa opp sidan dei bilda var tatt. Er nokre år sidan eg var der sist. Har aldri overnatta der, har kun vore på møte/konferanse der. Har alltid syns at hotellet er litt "slitt" og kunne virkelig trengt ei oppshining. Kan ikkje sammenliknast med Rica etter mi meining. Men på den andre sida: hyggelige folk, billig og sentralt. Hadde ikkje hatt noko problem med å bu der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå