Gå til innhold

Sko til 2-åring med høy rist/bred fot?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til gode sko til barnehage og fritid for bsrn som har litt «blubbete» bein?😅 høy rist og litt bred fot? Sliter nå med at rett lengde (strl 23) ofte blir for stram ellers! 

Anonymkode: 5c021...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde samme problem! Til vintersko bruker vi Viking sine sko,å Viking cherrox til varme støvler. Styr for all del unna duckboots eller hva faen det heter,vi brukte nesten en halvtime på å få skoen av igjen. Å skoene var også veldig vanskelig å få på. Så vi sverger til viking når det gjelder varme støvler og vintersko.

Anonymkode: b610d...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi hadde samme problem! Til vintersko bruker vi Viking sine sko,å Viking cherrox til varme støvler. Styr for all del unna duckboots eller hva faen det heter,vi brukte nesten en halvtime på å få skoen av igjen. Å skoene var også veldig vanskelig å få på. Så vi sverger til viking når det gjelder varme støvler og vintersko.

Anonymkode: b610d...d96

Samme erfaring her. :) Har hørt at Kavat også skal være bra, men på de vi prøvde ble det en slags bøy/brett foran som gnagde på risten, så de kunne vi ikke bruke. Har hatt noen par fra Timberland og Salomon som også har passet bra, men vi bruker mest Viking alle tre her. Jeg har høy rist, mannen har brede føtter, og sønnen har fått begge deler.

Anonymkode: a731e...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn har også høy vrist. Jeg kjøper vikingsko til de, de passer alltid.

Anonymkode: 29de0...7cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt merke Ponny som føres av Eurosko, disse har veldig god plass til foten og er av god kvalitet. Kavat og Viking ble for trange for min gutt. Men man må nesten bare prøve seg litt frem. 

Anonymkode: 3cf85...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Ponny og Viking til min gutt med «blubbete» barnefot. Har hatt pensko og støvler fra Kavat også.

Anonymkode: 7a612...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kavat og Froddo. Men helt ærlig, sønnen vår har så rund fot at selv de merkene som skal passe for det, passer ikke😭

Anonymkode: 8259f...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, skal sjekke ut 🤩 Har viking fra før her også som har funket:-) Vrist ja, ikke rist, såklart 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen vår har brede føtter og høy vrist. Viking-joggesko funker ikke på han, men vinterskoene er ok. Ellers god erfaring med ecco og skofus.

Anonymkode: 01130...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking og ecco. Har selv brede føtter, og disse merkene fungerer på meg også🥴

Anonymkode: 9a59a...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten vår kan ikke bruke Viking. Alle modeller vi har prøvd blir for smale. Skooty og Superfit har vært supre på foten :) 

Anonymkode: bf4de...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over. Kan legge til merket CODE9 også. Skooty og CODE9 finner vi på Shoeday.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AB over. Kan legge til merket CODE9 også. Skooty og CODE9 finner vi på Shoeday.

Tusen takk for tips🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Jeg prøvde viking enn disse kom ikke mini oppi, så her ble jeg anbefalt ponny 😊 er super fornøyd. 

Anonymkode: 42e13...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...