AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 I hver eneste tråd her inne om symptomer og testing så kommer de som "jeg har alltid tett nese/hoste osv, skal jeg holde meg hjemme halve året, da?". Har selv pollenallergi, med stadig tett og rennende nese. Mannen min har astma, og sliter tidvis med hoste. Likevel så har det alltid vært tydelig for oss når vi begynner å bli forkjølet kontra de kroniske plagene våre. En virusinfeksjon begynner med en annerledes følelse av halsvondt, og allmenntilstanden blir nedsatt. Kroppen sier fra når vi brygger på noe. Det er gjerne litt vanskelig å skille i inkubasjonstiden, men akkurat nå er det dermed viktig å se det litt an. Om det er infeksjonssykdom så blusser det opp ganske fort. Da må man bare være forsiktig. Hjemmekontor om det er mulig/avstand og munnbind på jobb om det ikke er mulig. Ingen sosialisering til man er sikker på at man ikke er smittet av noe. Det er virkelig ikke så vanskelig! Anonymkode: 7638a...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Jeg har kronisk hoste og klarer vite hvorvidt jeg har infeksjon. Så ja, jeg holder meg stort sett hjemme nå - men i grunnen mest fordi jeg med lungesykdom ikke vil bli smittet; men hadde det vært reell fare for at jeg kunne hatt smitte, ville jeg blitt hjemme. Det er ikke noe å sutre over- enig der. Anonymkode: 971e8...226
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har kronisk hoste og klarer vite hvorvidt jeg har infeksjon. Så ja, jeg holder meg stort sett hjemme nå - men i grunnen mest fordi jeg med lungesykdom ikke vil bli smittet; men hadde det vært reell fare for at jeg kunne hatt smitte, ville jeg blitt hjemme. Det er ikke noe å sutre over- enig der. Anonymkode: 971e8...226 Klarer ikke vite * Anonymkode: 971e8...226
Anbefalte innlegg