Gå til innhold

Synes spesielt par burde skjerpe seg og slutte å tenke bare oss to!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskriften sier! Var på butikken klokken 22 og der var det et utenlandsk par som tar all plassen, så man nesten ikke har avstand til å handle! De må jo gå sammen og ved siden av hverandre. Hvorfor ikke gå bak??? Hvorfor er folk så forbanna tafatte og redde for å gå alene? Må klenge på alle andre hele tiden? Er mange ganger det er fjerne og egoistiske par som dytter på meg og dytter meg bort på butikken fordi de skal ha all plassen selv og driter i alle andre!! Jeg skjønner bsre ikke! Slutt å ta med dama di eller typen din på handletur, take a fucking grip, gro baller og bli litt selvstendige? Eller er disse små babyer i huet og må ha støttekontakt? Håper coronaviruset sørger for masssse brudd og at folk blir alene, det har folk godt av å kjenne på og lære seg å gro integritet og personlighet og slutte å tenke bare på seg og sine! Er alltid bare par som er dumme og frekke og tøffe og tror de er alt!

Anonymkode: 8686f...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ufrivillig singel?

Anonymkode: e5750...b93

• Liker 26
Skrevet

Hvorfor er det relevant at paret var utenlandske? 

Anonymkode: 03ace...9e9

• Liker 18
Skrevet

#nårmanikkekandrapåferiemenhjernecelleneer! 🙈

Anonymkode: 0810b...b30

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor er du så sint egentlig ? 

Anonymkode: 2032f...bbd

• Liker 9
Gjest Lily_88
Skrevet

Jeg skjønte ingenting...mener du:"jeg vil at kun en fra hver husstand skal handle"!!

Eller?

Skrevet

Mener du at man er klengete og uselvstendig når man handler sammen? 🤔 

Anonymkode: 83f24...d77

• Liker 3
Skrevet

Ville heller møtt det paret enn deg i butikken, for å si det sånn. De høres fredelig ut, du høres ut som en som ville skreket "eeen meter!!😡"

Anonymkode: aee69...a33

• Liker 10
Skrevet

Jeg og dama vil ofte ha ulike ting på butikken, så vi går ofte sammen.

Om jeg skal handle alt det hun vil ha, bruker jeg kanskje 10 minutter ekstra der inne for å leite etter ting jeg ikke vet hvor er (som jeg vanligvis ikke aner hvor er).

Samtidig er det lite som tyder på at butikker er en stor arena for smitt :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser hver dag par som går hånd i hånd bortover fortauet og tar opp plassen, og overhodet ikke tenker på at vi skal holde avstand.

For at jeg ikke skal gå meg på de må jeg ut i veibanen. 🙄

Anonymkode: c6654...743

Skrevet

Kan ikke bare du og alle andre nervevrak med corona-angst holde seg hjemme?

Anonymkode: 5494a...cdc

• Liker 3
Skrevet

Er du en.... BITTER INCEL

Anonymkode: 4bc50...255

• Liker 3
Skrevet

Hva skjer Ts? Jøss, så sinna

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser hver dag par som går hånd i hånd bortover fortauet og tar opp plassen, og overhodet ikke tenker på at vi skal holde avstand.

Seriøst?  

Skrevet

Det er ingen gjeldende anbefalinger om at kun en fra hver husstand må handle. Vi har ikke portforbud. I dag hadde jeg med meg både femåringen og tolvåringen på butikken, tenk det! Fordi tolvåringen måtte ha skolesaker, og femåringen måtte til lege, så vi dro på butikken etterpå. Føler ikke et snev av dårlig samvittighet for noe som helst. 

Anonymkode: 8b581...e8f

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, bedre å gå en per husstand. Samboer kan vente i bilen eller bli hjemme.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må man jo uansett hvis man skal gå på et jævla trangt fortau og det er kun én som kommer imot deg. Gå i naturen heller, asfaltjungelen er full av smitte og der bør man bruke bil.

Skrevet

Jeg ser poenget til ts. Par må gjerne gå i butikken sammen for min del, men jeg har ofte tenkt det selv også, måå de gå side om side mellom de smale reolene? Det er jo lite gjennomtenkt. Jeg tar ofte omveier i butikken nettopp pga av dette, går parallell- reolen for å komme rundt på andre siden av de som handler flere sammen. Folk har en tendens til å stå flokket sammen sånn at andre må dytte borti for å komme forbi.

Jeg er enig med personen lenger opp her som snakker om fortau og stier også. Når man går på turer på smale veier, hånd i hånd, og ser en person komme imot, hvorfor viker ikke paret en tomme? Dette skjer meg ofte, og jeg må trå ut i grøfta lg vente til de har passert🤷‍♀️

Anonymkode: 3fbb2...593

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser poenget til ts. Par må gjerne gå i butikken sammen for min del, men jeg har ofte tenkt det selv også, måå de gå side om side mellom de smale reolene? Det er jo lite gjennomtenkt. Jeg tar ofte omveier i butikken nettopp pga av dette, går parallell- reolen for å komme rundt på andre siden av de som handler flere sammen. Folk har en tendens til å stå flokket sammen sånn at andre må dytte borti for å komme forbi.

Jeg er enig med personen lenger opp her som snakker om fortau og stier også. Når man går på turer på smale veier, hånd i hånd, og ser en person komme imot, hvorfor viker ikke paret en tomme? Dette skjer meg ofte, og jeg må trå ut i grøfta lg vente til de har passert🤷‍♀️

Anonymkode: 3fbb2...593

🤦‍♀️

Anonymkode: 5494a...cdc

• Opprett ny...