Gå til innhold

Kollega kom på jobb med vondt i halsen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på sykehus. Kjenner jeg blir litt oppgitt.

Anonymkode: da6e9...6e8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke bare å bli oppgitt, det er helt uakseptabelt mtp jobben din. Hva sier lederen?

Anonymkode: d502b...7b5

• Liker 7
Skrevet

Jeg ble bedt om å komme på jobb da jeg hadde sår hals i mars/april.. Var en periode jeg hadde sår hals og tørrhoste, spurte om jeg skulle teste meg men ledelsen sa jeg bare kunne komme på jobb med mindre jeg hadde feber. 

Kan legge til at jeg jobber på sykehus, med alvorlig syke pasienter så jeg hadde absolutt ikke en god følelse på de vaktene. 

Anonymkode: e33fd...d16

• Liker 3
Skrevet

Dette må da rapporteres med en gang! Fullstendig uakseptabelt, og skremmende :( 

Anonymkode: 30da7...9d0

• Liker 6
Skrevet

Helt innenfor. Folk trenger ikke å være hysteriske!

Anonymkode: fbad0...b8e

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt innenfor. Folk trenger ikke å være hysteriske!

Anonymkode: fbad0...b8e

Du sto visst ikke først i køen da vettet ble delt ut.

Anonymkode: 5ca4a...ff4

• Liker 17
Skrevet

Jeg har vondt i halsen konstant pga tørr luft på jobb. Skal jeg slutte å jobbe da...?

Anonymkode: 9e30c...02f

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vondt i halsen konstant pga tørr luft på jobb. Skal jeg slutte å jobbe da...?

Nei. Da er det en allerede kjent årsak, og ikke et nytt symptom som har dukket opp, plutselig.

• Liker 13
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble bedt om å komme på jobb da jeg hadde sår hals i mars/april.. Var en periode jeg hadde sår hals og tørrhoste, spurte om jeg skulle teste meg men ledelsen sa jeg bare kunne komme på jobb med mindre jeg hadde feber. 

Kan legge til at jeg jobber på sykehus, med alvorlig syke pasienter så jeg hadde absolutt ikke en god følelse på de vaktene. 

Samme her!

Anonymkode: acffe...dc8

• Liker 1
Skrevet

Da bør du si fra både til personen selv og sjefen. Alle i hele Norge skal holde seg hjemme selv med lette luftveissymptomer og denne personen har et særlig ansvar siden vedkommende er helsepersonell.

Anonymkode: b625d...e79

• Liker 4
Skrevet

Jeg våkner stadig med småvondt i halsen, skulle tatt seg ut om jeg skulle tatt egenmelding hver gang!

Anonymkode: d70a3...95b

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble usikker på om det var sår hals eller bare grums om morgenen sist jeg skulle på jobb. Men det forsvant det ikke, slik det pleier å gjøre. Da dro jeg fra jobb etter kort tid.

Får lett luftveisinfeksjoner, altfor lett.

Anonymkode: 302e8...c35

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våkner stadig med småvondt i halsen, skulle tatt seg ut om jeg skulle tatt egenmelding hver gang!

Anonymkode: d70a3...95b

Jobber du på sykehus?

Skrevet

Dere tar jo bare en test, så slipper folk rundt å være redde. Dere kan jo være smittet, selv om dere tror dere vet årsak.... 

Test test test

Anonymkode: 1efc2...ef6

• Liker 4
Skrevet

Vedkommende fikk streng beskjed om å dra hjem. Ikke komme tilbake før neg test.

• Liker 5
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste flere steder her inne i våres at helsepersonell ble beordret på jobb med symptomer. Synes det er utrolig skummelt! Og merkelig at dette ikke har blitt satt fokus på. Nå i ettertid kan du jo ta en antistofftest for å se om du har hatt korona.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Vondt i halsen og tett nese nesten hele tiden pga luften 

Anonymkode: 40b1d...3ae

• Liker 1
Skrevet

Kan det være at din kollega er kjent med årsak til sår hals? Hvis ikke, særlig med tanke på yrke så burde kollega teste seg og holdt seg borte inntil resultat er på plass. Men er ikke sår hals et mindre vanlig symptom på covid 19? 

Anonymkode: 650a3...e10

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det være at din kollega er kjent med årsak til sår hals? Hvis ikke, særlig med tanke på yrke så burde kollega teste seg og holdt seg borte inntil resultat er på plass. Men er ikke sår hals et mindre vanlig symptom på covid 19? 

Anonymkode: 650a3...e10

Vi har alle fått streng beskjed om å holde oss hjemme selv ved svake symptomer.  

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der ville jeg tipset pressen. Uansett så skulle du ringt koronatelefonen, da hadde ikke arbeidsgiver hatt noe han skulle ha sagt.

• Liker 1
  • Opprett ny...