Gå til innhold

hva tenker du om folk som ikke kan kle seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som er viktig, er at folk kan kle på seg selv, ikke hva de kler på seg.

Anonymkode: 68195...11d

helt enig i det, men så er det alt det irrasjonelle som følger med her. 

Hadde jeg gått kledd slik nå,  så hadde kjæresten protestert.  Og sikkert blitt flau over å være sammen med en som kledde seg så gammelmodig.

Anonymkode: 51bea...ea4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DU synes det er flaut at en annen går i klær du synes er stygge men som hun liker? 🤦🏼‍♀️ Det er virkelig ikke et problem og hvordan klesstil hun har angår ikke deg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må slutte med å henge seg opp i ting som ikke betyr noe. Heller mormorklær enn heldekkende burka.

Anonymkode: d9708...0b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WhiteSwan skrev:

DU synes det er flaut at en annen går i klær du synes er stygge men som hun liker? 🤦🏼‍♀️ Det er virkelig ikke et problem og hvordan klesstil hun har angår ikke deg. 

Nei til syvende og sist, så kan man ikke kle opp andre. Jeg bare stiller spørsmål ved om hvorfor en person velger å kle seg sånn? Synes hun selv at klærne er fine, eller bryr hun seg ikke. Og ja jeg blir litt flau. Ikke sånn at jeg uttrykker det overfor henne.  Så hvorfor blir jeg så flau? Det er jo interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor du gidder å henge deg opp i andres klær? Det burde være rivende likegyldig for deg hva andre mennesker har på seg av klær. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tror du noen liker å kle seg sånn? Og hvor får de tak i slike mormorklær? arv?

Du virker veldig usympatisk og lite reflektert som blir flau over å bli sett med noen som ikke har samme stil som deg. 

Anonymkode: a755f...b59

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor blir jeg så flau? Det er jo interessant!

Kansje du har en grunn personlighet?

Anonymkode: a755f...b59

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du glemmer en vesentlig ting... 

Det er gammelmodig å si at noen kler seg i stygge klær. Unge har jo en enorm aksept for ulike stiler. Det er voksne gæmliser som ser ned på andre for hva de har på seg... 

Så hun har sin egen stil, og den gammelmodige er jo deg. Og kjæresten din burde heller være flau over dine kjipe holdninger mot andres klessmak. 

Anonymkode: 1fe76...869

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal overse sånt, for det er jo bare klær.  Spør hun deg om råd, eller gir uttrykk for at hun er usikker på klær, så kan du bistå henne.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og klesstil er jo like personlig som musikksmak. Bare gæmliser som kritiserer andres musikksmak også. 

Husker mormoren min kritiserte babynavn fordi de var så uvanlige i hennes ører. Dere er jo i samme kategori du og mormor. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke retro. Bare gamle klær

Retro = gamle klær. Til temaet: jeg er enig - det er noen som ikke kan kle seg, og som har direkte stygge sammensetninger og ikke fasonger som ikke passer dem - etter min vurdering. Jeg har i alle fall 2-3 i min omgangskrets. Av og til kan det være så ille at jeg synes det er litt pinlig å bli sett sammen med dem. Men jeg er veldig opptatt av at jeg aldri tar opp temaet klær med dem. De velger å gå slik enten fordi de  overhode ikke bryr seg, eller så har de veldig annerledes smak enn meg og synes det er fint. Jeg mener man aldri skal gi råd til noen med mindre de spør om det selv. Er det nær venn/familie kan jeg heller prøve å påvirke litt 😉: gi klær jeg synes er fine i gave, foreslå en shoppingtur der jeg kan komme med tips etc. 

Anonymkode: 26b93...1f5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

hva tenker du om folk som ikke kan kle seg?

Vi er alle forskjellige, så hvem har fastsatt hva som er fasit? Synes vi heller burde slutte å henge oss opp i hva andre gjør og har på seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn noe annet å heng deg opp i. Selv om ikke du synes hun er fin, gjør sikkert noen andre det. Kanskje hun liker stilen sin selv å.

Hadde noen jeg kjente kommentert klesstilen min som gammeldags og til å bli flau over hadde jeg kuttet de tvert. Ærlig talt, hvordan man ser ut og kler seg er da ingen andres sak. 

Jeg har tendensen til å kle meg noe spesielt,mye farger og mønstre, eneste kommentaren jeg har fått var litt lattermildt om jeg var fargeblind. Har både venner og mann, tror ingen skammer seg over meg...🤨

Anonymkode: bdd25...353

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er vanligvis veldig tolerant overfor venner, men jeg må innrømme at dette er flaut. Spesielt da vi var på byen, og noen trodde at hun var moren til en av de andre  som var med, ( som er fem år yngre).

Du høres bare ekstremt umoden ut. Er du 14?

Anonymkode: 2db58...689

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du glemmer en vesentlig ting... 

Det er gammelmodig å si at noen kler seg i stygge klær. Unge har jo en enorm aksept for ulike stiler. Det er voksne gæmliser som ser ned på andre for hva de har på seg... 

Så hun har sin egen stil, og den gammelmodige er jo deg. Og kjæresten din burde heller være flau over dine kjipe holdninger mot andres klessmak. 

ja vi får ta en alvorsprat og lufte ut våre tanker om klesstil og følelser og tanker rundt dette.  Vet han om at jeg tenker slik om henne,så kan jo forholdet være på hell :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja vi får ta en alvorsprat og lufte ut våre tanker om klesstil og følelser og tanker rundt dette.  Vet han om at jeg tenker slik om henne,så kan jo forholdet være på hell :(

Og hvis han også tenker det samme, så er vi vel psykopater begge to kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får helt frysninger. Jeg hadde en venninne som overhodet ikke kunne kle seg. Veldig overvektig type over 100kg. Og gikk på Bikbok å så på klær. Påstod hun kunne bare se på klærne og mente de passet. Klærne hun brukte til vanlig var altfor små og stramme. Passet ikke kroppstypen hennes flesket tøt ut. Hendte flere ganger at du spurte meg om noe passet hvis jeg var det miste uenig. Sa hun: «jeg bare spør søstera mi hun er alltid enig meg meg» akkurat som at hun spurte meg uansett selvom hun visste hva svaret mitt var. Jeg sa jo aldri at det ikke var fint, men at kanskje ikke den modellen var den som kledde henne best. Men jeg lærte for at hun bare en sånn av ren natur. Så i 10 år sa jeg meg enig bare for å få henne til å knyte igjen ansiktshullet sitt 🤣🤣 i tillegg brukte hun altfor liten bh. Fleskepuppene tøt også ut og bhen dekket bare 2/5 deler av puppene. Man kunne også se sideflesket siden den var jo også altfor liten rundt.

Anonymkode: b3eff...2f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg ikke har noe med hvordan andre kler seg, og andre har ikke noe med hvordan jeg kler meg. 

Pass dine egne saker!

Kanskje HUN liker klærene sine.

Anonymkode: c08d5...6cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...