Gå til innhold

Babyshower med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier man og ha egne barn i babyshower?

Vi skal lage babyshower for min lille  søster Hun har hintet av at vis vi skal lage en babyshower til henne så foretrekker hun heller når gutten hennes er hos pappen sin i helgen. 

Men Samboeren hennes sier at det gjør ikke så mye om gutten er der. Tror nokk søsteren min hintet til dette mer pga mye sukker og støy. Siden vi skal lage i den i kvelden. Mormor mener heller av at det ikke er et problem. Men jeg kan på en viss forstå dette med mye sukker  og hypre barn når det er mange voksne til stedet. 

Anonymkode: 1368c...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt uten barnet. Men det er fordi jeg sjeldent har barnevakt og endelig kunne ha vært med venninner i noen hyggelige timer og kun tenkt på meg selv, og ikke måtte passe barn.

Anonymkode: d1a9d...1f8

• Liker 2
Skrevet

Uten barnet! La henne få kun fokusere på babyshower, og ikke måtte være mamma i tillegg akkurat de timene. 

Anonymkode: 7a48e...414

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten barnet! La henne få kun fokusere på babyshower, og ikke måtte være mamma i tillegg akkurat de timene. 

Anonymkode: 7a48e...414

er det jeg mente også men mormor virka litt fornærmet siden jeg mente dette og at jeg er så teit, For jeg vet at søsteren min vil fokusere på hvor mye sukker gutten for i seg og at hun ikke får sitte i ro og prate med venninnene gutten er da 4 år

Anonymkode: 1368c...ef2

Skrevet

Hvorfor skal mormor og samboer  blande seg i dette? Hvis den vordende mor ønsker babyshower uten barn, så lager dere da vel det? Er festen for den gravide, eller for henne mor eller samboer? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...