Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt syk. Vond hals, renner i nese og øyne, fryser. Er dette symptomer på korona? Jeg tør ikke ta den testen, da jeg ikke liker å ha en lang pinne opp i nesen og bak i bihulen min. 

Er det fortsatt slik de utfører testen eller har de funnet en ny og bedre metode? 

Anonymkode: 938b0...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette er symptomer på korona. Det er selvfølgelig ingen som liker å ta denne testen, men du får velge om du vil ta den eller sitte 14 dager i karantene (eller lenger, til du er symptomfri). Tas i halsen og langt opp i nesen ja.

Anonymkode: 22a29...c3d

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja dette er symptomer på korona. Det er selvfølgelig ingen som liker å ta denne testen, men du får velge om du vil ta den eller sitte 14 dager i karantene (eller lenger, til du er symptomfri). Tas i halsen og langt opp i nesen ja.

Anonymkode: 22a29...c3d

Er det mulig å få narkose slik at de kan utføre testen samtidig som jeg sover? 

Skrevet

Jeg har tatt testen. Grudde meg skikkelig. Ble helt paff av hvor lite ubehagelig den var. Den tok typ et tiendedels sekund, og var egentlig over før jeg skjønte den var begynt. Står knapt på noe liste over de tyve kjipeste undersøkelsene du har gjort hos en lege😄 Seriøst, bare ta den.

Anonymkode: b8b66...5fe

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en del jobb med det for dem, så tviler på at de er så ivrige etter å teste folk. Men det er jo mulig de kan gi deg noe beroligende. Skader ikke å spørre i hvert fall.

Anonymkode: d2a6b...9a3

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er over på to sekunder. Du rekker knapt å tenke. Hilsen pyse. Ti ganger verre å ta en blodprøve. På linje med å klemme en kvise kanskje. 

Anonymkode: d230a...05c

• Liker 5
Skrevet

Det at du fryser er et symptom på feber - du bør absolutt teste deg. Det er over på sekunder. 

Anonymkode: f255f...fba

• Liker 1
Skrevet

Er du klar over kostnadene forbundet med narkose? Og potensielle komplikasjoner? 
Nei, du får ikke narkose for å ta en test som er gjort på noen sekunder.

Anonymkode: c898d...02a

• Liker 3
Skrevet

Du kan ta blodprøve hos privat lege men da må du ut med 600 kr. 

Anonymkode: 6a9b7...952

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ta blodprøve hos privat lege men da må du ut med 600 kr. 

Anonymkode: 6a9b7...952

Blodprøve for corona?

Anonymkode: 60387...f00

• Liker 4
Skrevet

Mannen min tok idag, han ble overasket over hvor greit det gikk, ikke ille i det hele tatt ifølge han! 

Anonymkode: 2d53b...fd1

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de risikerer ikke å ta livet av deg pga en svabertest, sitt hjemme i 10dager etter at du føler deg frisk så slipper du å teste deg

• Liker 1
Skrevet

Det  går helt fint å ta testen, litt ubehag i 2 sekunder men ikke smertefullt på noen måte. Har tatt den selv

Ønsker deg god bedring🌼

Skrevet

Testen tar noen sekunder, er absolutt ikke noe å være redd for.

Skrevet

Det er helt greit å ta testen. Myyyye verre å ta for eks bedøvelse hos tannlegen. Ikke gru deg!

Anonymkode: b5a5a...964

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er bedre å isolere deg til du er frisk, men da får du aldri vite om det hvar coronavirus. 

Anonymkode: 8c719...ad3

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler sterkt på det. Selve "inngrepet" er helt ufarlig og over på noen sekunder, det gjør ikke direkte vondt, er bare litt ubehagelig. Det er mye mer ubehagelig å gå til tannlegen, får du narkose der?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...