AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Er testene man får kjøpt på denne siden pålitelige? Anonymkode: 3a096...328
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Testet hvertfall positivt med dem den gangen jeg var gravid så det vil jeg absolutt tro. Syns de er veldig gode, enkle å bruke og ikke minst billige. De man kjøper på apoteket er svindyre Anonymkode: 84c63...336
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Har hatt både babyplan strimmel, stav og et par forskjellige fra clearblue, alle har funket som de skal Anonymkode: c1a8f...6ea 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Er fornøyd, men tok nylig en tidlig strimmel test og en vanlig strimmeltest, hvor den tidlige skal ha en sensitivitet på 10 og den vanlige 25..den vanlige ble alikevell mye sterkere, så jeg stoler ikke på tidlig testen.. Anonymkode: 004a4...a28
Kala Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Jeg fikk falsk positiv på babyplan sin digitale test. Ikke opplevd det med billige-tester sine.
spinnwild Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 Jeg tenker litt at om de er i salg i norge så er de godkjent og derfor bra nok. Jeg brukte teststrips fra en erotisk butikk, fortsatt bra nok til at legen stoler på resultatet. Tror det var en 5pk til 99kr eller noe...
Amatariel Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 Veldig fornøyd med testene som selges der. Strimlene er utmerket å tidligteste og massivt teste med. Men anbefaler å ha et par dyre tester på lur også dersom man får strek på strimlene! For bekreftelse. De beste er CB+, CB digital og First Response. Aldri fått falskt eller negativt på disse (har blitt gravid 7 ganger).
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #8 Skrevet 15. august 2020 Jeg er fornøyd med de vanlige testene til billigstester (fra baby plan) men har opplevd at tidlig testen er dårlig, blir svakere enn den vanlige testene med mindre følsomhet. Stoler mest på CB digital hvis jeg skal ha skikkelig bekreftelse, har fått falsk strek på CB+ så den bruker jeg ikke igjen Anonymkode: 004a4...a28
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #9 Skrevet 15. august 2020 Jeg endte opp med å kjøpe en pakke med CB eggløsning tester + en graviditetstest, og en pakke med Babyplan sine eggløsningsstrimler 😄 Anonymkode: 272dd...2ae
Emma Jensen Skrevet 22. april 2022 #10 Skrevet 22. april 2022 Jeg tror de har dårlig tester, jeg bruker pro. De er mye bedre or lave priser. https://billigetesterpro.no/product-category/graviditetstest/
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #11 Skrevet 22. april 2022 De er supre, MEN vanlige er best. Tidligtestene har gitt meg falsk positiv (skyggestrek) 3(!) ganger, i tillegg til at det ikke vises raskere enn vanlig test, det kan nesten alle i dette forumet som har prøvd begge deler ved gravidiet signere. Så bare tull å kjøpe de, siden de kan lure deg etc Anonymkode: 4e67e...427
Emma Jensen Skrevet 22. april 2022 #12 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): De er supre, MEN vanlige er best. Tidligtestene har gitt meg falsk positiv (skyggestrek) 3(!) ganger, i tillegg til at det ikke vises raskere enn vanlig test, det kan nesten alle i dette forumet som har prøvd begge deler ved gravidiet signere. Så bare tull å kjøpe de, siden de kan lure deg etc Anonymkode: 4e67e...427 Jeg er enig. Vanlig er bedre enn babyplan eller clearblue. Derfor jeg pleie å bruke David tester fra nevnt side.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #13 Skrevet 30. april 2022 Emma Jensen skrev (På 22.4.2022 den 13.30): Jeg tror de har dårlig tester, jeg bruker pro. De er mye bedre or lave priser. https://billigetesterpro.no/product-category/graviditetstest/ De kan jeg signere på, er utrolig fornøyd med tester fra billigetesterpro. Det var faktisk min første syklus når jeg brukte de, kjempe god kvalitet og ikke minst billige slik at det ikke svir i lommeboka 😊 Anonymkode: e80a9...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå