AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Jeg husker en sang fra min barndom som het no ala «ny gutt i by’n» den norske utgaven av Eagles «new kid in town» gruppen som sang var fra Sarpsborg. Noen som husker navnet på gruppen? De het det samme som en stor rockegruppe på samme tid Anonymkode: 07e4e...651
Snowflakes Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 (endret) 26 minutter siden, ti10 skrev: Hvilken tid snakker vi om? Husker denne fra førsten på 80 tallet, men ikke navnet på gruppen Endret 13. august 2020 av Snowflakes
Bix Skrevet 14. august 2020 #4 Skrevet 14. august 2020 (endret) Etter litt detektivarbeid fant jeg den: Sangen heter "Hun er ny her i by'n" med Sarpsborg-gruppen Rainbow, utgitt på albumet Freske avspark fra 1977. Du nevnte at gruppen kom fra Sarpsborg, så først fant jeg denne listen over artister fra byen der navnet Rainbow hørtes kjent ut; søkte så etter denne i norsk utgave og gruppens discografi, og resten var enkelt nok. Rainbow er for øvrig mest kjent for Bye Bye Baby Goodbye. Endret 14. august 2020 av Bix 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 3 timer siden, Bix skrev: Etter litt detektivarbeid fant jeg den: Sangen heter "Hun er ny her i by'n" med Sarpsborg-gruppen Rainbow, utgitt på albumet Freske avspark fra 1977. Du nevnte at gruppen kom fra Sarpsborg, så først fant jeg denne listen over artister fra byen der navnet Rainbow hørtes kjent ut; søkte så etter denne i norsk utgave og gruppens discografi, og resten var enkelt nok. Rainbow er for øvrig mest kjent for Bye Bye Baby Goodbye. Åå tusen takk💜 Anonymkode: 07e4e...651 2
solmåneogstjerner Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 3 timer siden, Bix skrev: Rainbow er for øvrig mest kjent for Bye Bye Baby Goodbye. Den er så fin! Nå strømmet mange gamle minner på 😍 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå