Gå til innhold

Noen her som skal til utlandet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på reiser til gule land (sverige, dk, italia, england osv) i nær fremtid, selv etter smitteøkningen?

Anonymkode: d4f44...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, tenkte å ta en Europa-rundt-tur til samtlige gule områder.

Anonymkode: f45a0...7ea

• Liker 8
Skrevet

I utgangspunktet ja, også hvis det blir karantene ved hjemkomst. Men ikke dersom det aktuelle landet stenger for Norge. Karantene begge veier går ikke, selv om det er en viktig reise. 

Anonymkode: ce0fa...731

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet ja, også hvis det blir karantene ved hjemkomst. Men ikke dersom det aktuelle landet stenger for Norge. Karantene begge veier går ikke, selv om det er en viktig reise. 

Er det en nødvendig reise eller ferie?

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nødvendig.

Skrevet
23 minutter siden, Badbunny skrev:

Ja! 

Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Ja, reiser imorgen. Karantene blir ikke noe problem da jeg er uføretrygdet. Kommer til å ta en korona test når jeg lander etter endr ferie hvis de fortsatt tester der.

Anonymkode: dbdbe...4a5

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilke måte er det din sak?

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, The Kitten skrev:

På hvilke måte er det din sak?

Jeg bare lurer, personen er jo anonym uansett

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Å, ja da skal reise jorden rundt....:ironi:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter dine meninger eller andres?

• Liker 5
Skrevet

Ikke nå men høstferien selvfølgelig😀

Skrevet

Har vurdert å dra til Thailand og bli der ut pandemien men har alt jeg trenger her. Litt kjedelig å isolere seg da, kunne levd mer normalt der siden det er tryggere mtp smitte.

Skrevet
Akkurat nå, Iceman skrev:

Har vurdert å dra til Thailand og bli der ut pandemien men har alt jeg trenger her. Litt kjedelig å isolere seg da, kunne levd mer normalt der siden det er tryggere mtp smitte.

Men det er ditt eget valg å isolere deg. Da er det ikke noe vits i å klage. Ingen pålegger deg det.

Anonymkode: 60550...641

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ditt eget valg å isolere deg. Da er det ikke noe vits i å klage. Ingen pålegger deg det.

Hadde man bodd i et land med en regjering som tok dette på alvor hadde man ikke trengt å isolere seg. Det er til og med tryggere der om man blir smittet, rett på sykehus, ikke noe "vent å se hjemme" til det plutselig er for sent og du dør i egen seng.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Fargen har vel ikke så mye å si... er jo ingen konsekvens av fargebytten. Fortsatt ingen karantene så hvorfor skulle jeg ikke reist?

De prøver å få folk til å ikke reise slik at regjeringen ikke er ansvarlig for smitteøkningen, men de vil ikke stenge fordi da er de ansvarlige for økonomisk tap i samfunnet. De frasier ser alt ansvar rett og slett. 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg skal ut å reise. Skal samle antistoffer i blodcellene så jeg blir immun mot covid-19.

Anonymkode: 9fae0...b64

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Iceman skrev:

Hadde man bodd i et land med en regjering som tok dette på alvor hadde man ikke trengt å isolere seg. Det er til og med tryggere der om man blir smittet, rett på sykehus, ikke noe "vent å se hjemme" til det plutselig er for sent og du dør i egen seng.

Er bare idiotisk å legge inn mennesker med milde eller ingen symptomer. Ikke noe rart helsevesenet kollapser i enkelte land. 

• Liker 5
Skrevet

Er utlandet men pga jobb i samfunnet kritisk yrke. Reiser for øyeblikket uavhengig av farge. Er gult men har tidligere måtte i karantene både på inn og ut. 

Anonymkode: 25ef9...fcf

• Opprett ny...