AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 En gang i uken må jeg drikke meg brisen for å kunne føle noe som helst. Glede, sorg entusiasme , tristhet, meg selv. Hva som helst. Jeg går hver dag som en robot vet ikke hva jeg føler. føler meg ikke deprimert eller glad eller trist ikke en gang midt imellom noe som er normalt. Føler meg 100% Tom uansett hva jeg gjør på jobb til jeg kommer hjem.alt er uvirkelig som om jeg ikke eksisterer akkurat som om jeg er en robot. Jeg går ikke på noe medisiner eller har noe problemer med spiseforstyrrelser eller rutiner. Jeg fatter ikke hvorfor jeg må være brisen en gang i uka for å resete systemet for å føle meg som et menneske igjenn for en dag for å ikke bli GAL! Noen andre som har følt slik uten å missbruke alkohol? Anonymkode: 1b7ca...513
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gang i uken må jeg drikke meg brisen for å kunne føle noe som helst. Glede, sorg entusiasme , tristhet, meg selv. Hva som helst. Jeg går hver dag som en robot vet ikke hva jeg føler. føler meg ikke deprimert eller glad eller trist ikke en gang midt imellom noe som er normalt. Føler meg 100% Tom uansett hva jeg gjør på jobb til jeg kommer hjem.alt er uvirkelig som om jeg ikke eksisterer akkurat som om jeg er en robot. Jeg går ikke på noe medisiner eller har noe problemer med spiseforstyrrelser eller rutiner. Jeg fatter ikke hvorfor jeg må være brisen en gang i uka for å resete systemet for å føle meg som et menneske igjenn for en dag for å ikke bli GAL! Noen andre som har følt slik uten å missbruke alkohol? Anonymkode: 1b7ca...513 Jeg er 24 vet ikke om det har så mye å si. Dum som et brød. Som om alder skal ha noe å si? Anonymkode: 1b7ca...513
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Ja, og drikkingen ble tettere etterhvert. Og jeg ble mer enn brisen. Jeg er et rasshøl i fylla. Måtte bare stoppe, var nok i ferd med å bli alkoholiker. Anonymkode: dab55...eb4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Kan du ikke finne på noe annet for å sette litt følelser i sving? Adrenalin av noe slag? Eller sette på en morsom/ trist film. Bare prøve noe annet enn alkohol. Det er en skummel vei å begynne å drikke alkohol for å føle noe.. Høres ut som om du er ganske deprimert eller kjeder deg veldig. Jeg følte meg litt som et tomt skall og robotaktig når jeg var deprimert. Anonymkode: c9ce9...289
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke finne på noe annet for å sette litt følelser i sving? Adrenalin av noe slag? Eller sette på en morsom/ trist film. Bare prøve noe annet enn alkohol. Det er en skummel vei å begynne å drikke alkohol for å føle noe.. Høres ut som om du er ganske deprimert eller kjeder deg veldig. Jeg følte meg litt som et tomt skall og robotaktig når jeg var deprimert. Anonymkode: c9ce9...289 Jo jeg kan det. men å se film eller serier eller hva som helst er som å se i veggen for meg jeg gjør det alltid før jeg legger meg. greier ikke å sette meg inn i hva som skjer eller få med meg noe husker ingenting av hva jeg har sett på etterpå.. Kankje jeg bare ikke vet hva depresjon er selv om jeg har hatt det sånn hele livet. Og derfor er det nå normalen. Jeg synes ikke dette er deprsjon etter min mening fordi jeg har opplevd å ha vært deprimertt før. Anonymkode: 1b7ca...513
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo jeg kan det. men å se film eller serier eller hva som helst er som å se i veggen for meg jeg gjør det alltid før jeg legger meg. greier ikke å sette meg inn i hva som skjer eller få med meg noe husker ingenting av hva jeg har sett på etterpå.. Kankje jeg bare ikke vet hva depresjon er selv om jeg har hatt det sånn hele livet. Og derfor er det nå normalen. Jeg synes ikke dette er deprsjon etter min mening fordi jeg har opplevd å ha vært deprimertt før. Anonymkode: 1b7ca...513 Det er som å ikke kunne relatere til noen rundt deg å forstå følelsene til noen rundt deg. Akkuråt sånn er det når jeg prøver å finne på noe. Som å gå på kino bowle fine på noe GØY men det er aldri gøy bare tomt, eller som å slappe av å kose seg litt alene, da er det som å bare se tomt inn i veggen.Men det føles heller ikke som depresjon. Bare apati. Anonymkode: 1b7ca...513
Ellam Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En gang i uken må jeg drikke meg brisen for å kunne føle noe som helst. Glede, sorg entusiasme , tristhet, meg selv. Hva som helst. Jeg går hver dag som en robot vet ikke hva jeg føler. føler meg ikke deprimert eller glad eller trist ikke en gang midt imellom noe som er normalt. Føler meg 100% Tom uansett hva jeg gjør på jobb til jeg kommer hjem.alt er uvirkelig som om jeg ikke eksisterer akkurat som om jeg er en robot. Jeg går ikke på noe medisiner eller har noe problemer med spiseforstyrrelser eller rutiner. Jeg fatter ikke hvorfor jeg må være brisen en gang i uka for å resete systemet for å føle meg som et menneske igjenn for en dag for å ikke bli GAL! Noen andre som har følt slik uten å missbruke alkohol? Anonymkode: 1b7ca...513 Dette høres ut som en depresjon og ikke noe du bør avfeie. Søk hjelp hos fastlegen så raskt som mulig. 🧡🧡
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #8 Skrevet 14. august 2020 De fleste sliter med alkoholen i dag dessverre, vi godtar dette som et rusmiddel pga det er lov å selge. Tragisk, er tøft å drikke. Tøft å ha bakrus på jobb, de fleste arbeidsgivere godtar det. Arbeidsgivere inviterer jo ansatte på fyll. Du bør kutte 100%, bytt ut flaska med styrketrening. Lover deg et bedre liv. Vært der selv. https://www.nettavisen.no/nyheter/byttet-ut-flasken-med-vektstangen/3514263.html Anonymkode: 48955...ab0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #9 Skrevet 14. august 2020 Hatt problemer selv. Du må selv erfare det. Men alkoholen synes fort på utseendet og du legger på deg og du mister formen. Du er også syk hver gang det forlater kroppen. Jeg tåler det ikke. Bare en fest en helg med moderat fyll gjør meg deprimert en uke etterpå. Jeg er som deg. Føler alt er veldig kjedelig. Alt er jobb og glo TV omtrent. Tok amfetamin i forgårs. Tåler dette bedre enn alkohol. Mens alkohol gir meg 1 uke depresjon og kraftig nedtur så gir amf ikke noen nedtur. Men man må passe dosen!! For tar man litt for mye så kan man glemme å sove de neste 48 timer. Jeg sov normalt altså, for var så lite. Men slik skulle jeg ønske jeg kunne føle meg mer. Dagen var forresten over på et blunk. Hjertet kan gjøre vondt da. Kanskje derfor det kalles speed. Dessuten, når du har fått landet litt så kan du kanskje se at slik du er til vanlig ikke trenger å være så ille. Er kanskje litt ensomt å være lykkeligere enn andre. Men bruker det ikke. Jeg trener både løping og styrke. Anonymkode: 31f82...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå