Hunmedham Skrevet 14. august 2020 #41 Skrevet 14. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: folketom Den var vel det inntil TS kom. Det rare er å måtte klage om det på nettet etterpå. Lukter litt trolletråd.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #42 Skrevet 14. august 2020 7 timer siden, Hunmedham skrev: Jeg så i et av innleggene over at det ble snakket om "sosial intelligens", men det handler jo ikke om dét. Jo det gjør det. Den er bare ulik fra menneske til menneske. Anonymkode: fd2a7...f93
Hunmedham Skrevet 14. august 2020 #43 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den er bare ulik fra menneske til menneske. Den er ulik, selvsagt. Men det betyr ikke at sosial intelligens hadde noe å si her.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #44 Skrevet 14. august 2020 33 minutter siden, Hunmedham skrev: Den er ulik, selvsagt. Men det betyr ikke at sosial intelligens hadde noe å si her. Nei, det var FRAVÆR AV sosial intelligens, som hadde noe å si her. Anonymkode: fd2a7...f93
I Grosny Skrevet 14. august 2020 #45 Skrevet 14. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: I går kveld var jeg og en venn av meg og gikk tur i skogen, på slutten av denne turen kommer man til en strand, og vi bestemte oss for å bade. Var ingen folk der annet enn noen få forbigående, da vi var ferdige å bade og gikk videre, litt lenger borte på stranda satt det et par på en benk og hadde seg og stønnet. Hun satt på fanget hans i kjole og de holdt på helt til vi var over grusveien, først da satt hun seg vekk og kikket surt på oss. Jeg mener, hallo?? er det virkelig lov til å ha sex ute på ei offentlig strand ved turområdet? Til og med jeg synes det var kleint og ubehagelig. Dette var rundt 19 tiden. Vi er 18 og 19, de så ut som slutten av 30 årene. Synes folk kan ha sex i sitt eget hus og ikke ute på offentlige steder, men det er min mening. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 66fdd...528 At de hadde sex er jo egentlig mest romantisk, men det sure blikket var ikke romantisk i det hele tatt. Dårlig stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå