Gå til innhold

Sex på offentlig strand ved turområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke brydd meg det spøtt med mindre det var et sted og en tid man sannsynligvis møter barn. Da er det ikke ok. Men ellers? Fint folk koser seg. Personlig hadde jeg sett vekk og flirt litt for meg selv. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker har ulik grad av intelligens og sosiale evner. De som holder på sånn, forstår ikke selv hvor ekkelt det er, de tror de er deilige (og at vi andre er misunnelige 😄). Yeah right. For det er jo bare noen få utvalgte som klarer det!!

Anonymkode: fd2a7...f93

Den første setningen. Det er riktig 

Skrevet

Hva gjorde dette med dere? Ble det pøking når dere kom hjem? :humpe:

Anonymkode: db55b...199

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Æsj. For et folkeslag dere nordmenn er🤮

Anonymkode: 70b83...93d

Hva gjør du egentlig på et norsk forum da?

Anonymkode: 0b70e...15f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Misunnelig på manglende sosial intelligens? 

Ja, det å ha sex i offentligheten er i aller høyeste grad å sammenligne med blotting, klåing på fremmede og å sende dick-pics. Ingen er sjalu på de som gjør sånt, man synes mer at de er plagsomme og ekle. Ikke er det lov heller, nettopp fordi det er til sjenanse. 

Anonymkode: fd2a7...f93

Skrevet

Ville ikke brydd meg med mindre det var midt på lyse dagen med folk og barn tilstrde. Sen kveld på enden av stranda? Ville som sagt ikke brydd meg. Ville nok enten gått en annen vei eller sneket meg usett forbi. Så lende de ikke plager meg er det det samme for meg hva de driver med. 

Hadde det vært midt på en lørdag med folk og barn ville jeg bedt de finne et rom, lystret de ikke ville det blitt anmeldelse.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kg bare: det må lov å knulle overalt til enhver tid, fordi å pule er det vakreste og mest naturlige i hele verden!!!11 

Anonymkode: 82367...7c7

Jada, du kan knulle hvor som helst til enhvertid, det er ikke forbudt. Norges lover handler ikke om forbud men, konsekvenser av en handling. Så fremt du er villig til å ta konsekvensen av handlingen din er det fritt frem.

Gjest Alterego666
Skrevet

«Sex på offentlig sted er i utgangspunktet forbudt etter straffeloven, men det er sjelden at politiet avbryter et par som ikke er til sjenanse for andre.

- Hvis politiet kommer over et par som har sex på et mer synlig sted enn de selv er klar over, vil politiet sannsynligvis bare gjøre dem oppmerksomme på det og be dem flytte seg, sier politiadvokaten.«

https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/dyrt-a-ha-sex-utendors-2476622

Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes både det å være paret som hadde sex og være den som ser det høres pirrende ut. Skulle gjerne vært der 🤩

Anonymkode: 54814...0d5

Enig!

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

I går kveld var jeg og en venn av meg og gikk tur i skogen, på slutten av denne turen kommer man til en strand, og vi bestemte oss for å bade. Var ingen folk der annet enn noen få forbigående, da vi var ferdige å bade og gikk videre, litt lenger borte på stranda satt det et par på en benk og hadde seg og stønnet. Hun satt på fanget hans i kjole og de holdt på helt til vi var over grusveien, først da satt hun seg vekk og kikket surt på oss. Jeg mener, hallo?? er det virkelig lov til å ha sex ute på ei offentlig strand ved turområdet? Til og med jeg synes det var kleint og ubehagelig. Dette var rundt 19 tiden. Vi er 18 og 19, de så ut som slutten av 30 årene. Synes folk kan ha sex i sitt eget hus og ikke ute på offentlige steder, men det er min mening. Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 66fdd...528

Trist at folk skal bli så krenket og berørt av at mennesker koser seg. Folk aksepterer at folk raver rundt dritings, roper og hoier og lager leven. Men når et forelsket par koser seg litt blir det fysj og æsj med en gang.

De hadde til og med skjult kjønnsorganene sine. Alt dere så var en dame som satt på fanget til en mann og laget godlyder. Er det virkelig så ille? Vi behøver litt godhet i dagens ræva verden.

Anonymkode: cfba8...55e

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist at folk skal bli så krenket og berørt av at mennesker koser seg. Folk aksepterer at folk raver rundt dritings, roper og hoier og lager leven. Men når et forelsket par koser seg litt blir det fysj og æsj med en gang.

De hadde til og med skjult kjønnsorganene sine. Alt dere så var en dame som satt på fanget til en mann og laget godlyder. Er det virkelig så ille? Vi behøver litt godhet i dagens ræva verden.

Spot on!

Jeg så i et av innleggene over at det ble snakket om "sosial intelligens", men det handler jo ikke om dét. Slik jeg leser innlegget hadde de jo nettopp gått et sted der det var usjenert. De knullet ikke akkurat i doggy på foran folk på stranden...

Skulle ønske at de mest indignerte kunne lære seg at "sex på offentlig sted" ikke er det samme som "sex alle steder utenom hjemme i eget hus". Sex i friluft er lov, sunt og noe folk hadde hatt godt av å gjøre mer av.

Men - man skal unngå steder der man vet andre ferdes. Ikke ha sex i parken, på stranden med folk rundt etc. Men det er kjempefint å bli inspirert til sex på en ellers tom strand, på en løpetur i skogen, ved et fjellvann, ved en elvebredd, i en skogkant eller - om så er - stående bak en parkert lastebil på en ellers tom parkeringsplass.

Skulle noen legge merke til "noe", er jo ingen skade skjedd. Man har ikke "forstyrret den offentlige ro og orden" dersom en turgåer ser et par ha en hyggelig stund ved bredden av vannet 50 meter unna. Da tipper jeg den turgåeren har så mye "sosial intelligens" at han/hun går stille videre. Og skulle det så være barn med, vil jeg tro at voksenpersonene klarer å få dem videre uten at de hverken ser så mye, skjønner så mye eller tar skade av det overhodet.

(Hvor kommer det fra at at barn likesom tar skade av å se to vokse mennesker gjøre noen rare bevegelser sammen langt unna, eller i skjul av noe?)

Og - ingenting av dette er blotting. Blotting er å med vilje oppsøke steder og situasjoner der andre er, for å vise dem kjønnsorganene sine og for å vise dem de seksuelle handlingene sine. De som har sex på den måten vi snakker om nå, er nok bare interessert i hverandre. Skulle noen se dem, er nok ikke det noe planlagt.

Så kan jo noen tennes av risikoen ved å bli oppdaget. Men de på stranden i denne saken virket ikke å være slike, dessuten er de som tenner av slik risiko ikke blottere slik blotterne er det. For blotterne tennes av å BLI sett, de andre tennes av at de KANSKJE kunne komme til å bli sett - og så er det ikke så viktig at noen faktisk gjør det.

For noen år siden gikk jeg og mannen min gjennom byparken her vi bor. Det var natt og vi hadde vært på fest. Han stilte seg opp mot et tre, jeg gikk ned på kne og sugde ham. Et par andre nattevandrere passerte ca 30 meter unna, de så oss jo, men gikk raskt videre og vi lot oss ikke forstyrre. Vi ødela vel ikke deres nattero, tenker jeg. Et par hundre meter lenger fremme fullførte vi, med et bakstikk opp mot veggen på en ungdomsskole. Vi passet på å stå skjult, men sikker er man jo aldri. 

Slike ting som dette er deilige, livsbejaende og sexy, og skader ingen. Vi må ikke være så høytidelige, pripne og indignerte at vi glemmer å leve.

• Liker 6
Skrevet

Sikkert deilig med blotting også, men nei takk! Vil ikke se de delene til noen!!!!

Når det er sagt, hadde ikke tenkt så mye på det, om disse; ikke gjør det igjen. 

De liker at folk ser; ekkelt. Tenk om barn var til stede!!!!!!! Æsj KG!

Anonymkode: 7e251...94e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De liker at folk ser

Det vet du ingenting om.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om barn var til stede!!!!!!!

Det var ikke det.

Anonymkode: d24dc...2e0

Skrevet
23 minutter siden, Hunmedham skrev:

Vi må ikke være så høytidelige, pripne og indignerte at vi glemmer å leve.

👏👏👏

Anonymkode: 3ccf1...20e

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du ingenting om.

Det var ikke det.

Anonymkode: d24dc...2e0

Ikke de heller.........

Skrevet

Så koselig at folk er glad i hverandre :) Offentlig sex kan være både spennende og pirrende! OG TS fikk noe å klage over i dag også! Nydelig! Vinn-vinn situasjon dette her altså!

Anonymkode: 50225...a9c

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig at folk er glad i hverandre :) Offentlig sex kan være både spennende og pirrende! OG TS fikk noe å klage over i dag også! Nydelig! Vinn-vinn situasjon dette her altså!

Anonymkode: 50225...a9c

Enig. Fysisk manifestasjon av romantisk kjærlighet er vakkert.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke de heller.........

.....................................

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Æsj. For et folkeslag dere nordmenn er🤮

Anonymkode: 70b83...93d

:klo:

Anonymkode: dcdca...01f

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig gjort at dere fikk paret til å avbryte sexen. Måtte dere absolutt gå dit de hadde sex?

Anonymkode: ecff5...a4f

Det var ved en offentlig strand. Der skal man ha lov til å ferdes uten å møte på noen som har sex, mener nå jeg. Så det er de som hadde sex som har feil her. Om de ville gjøre det ute kunne de valgt seg en mer folketom plass, ikke en offentlig strand. 

Anonymkode: 25cb2...d06

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...