Gå til innhold

Trenger å se en serie jeg blir glad av :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det ikke så bra for tiden å serier er måten å drifte vekk fra realiteten på. Ønsker derfor å se på en langvarig serie som man gleder seg til å se...

Slik var det med serien "et sted og høre til" for meg. Alle frustrerte fruer sesongene ga meg også mye glede og spenning, pluss skam f.eks. er ikke glad i sience fiction eller veldig skumle og dystre serier. Vil heller ikke se rene komedier - nå være noe som gir meg noe. Noen som skjønner? Har du en serie du bare drømte deg vekk i som ga deg mye?

Anonymkode: 0ee75...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye bra på Netflix.

Anonymkode: 0a23d...678

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mye bra på Netflix.

Anonymkode: 0a23d...678

Har letet i flere dager. Finner ingenting som passer. Ingen som engasjerer. 

• Liker 1
Skrevet

Gilmore girls, men den har du sikkert sett.

Anonymkode: b5222...62a

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gilmore girls, men den har du sikkert sett.

Anonymkode: b5222...62a

Så noen episoder for mange år siden. Når det gikk på TV. Begynte aldri å følge med på den. Slo ikke helt ann for meg. Men så kan jeg ikke dømme uten å ha sett skikkelig. Er det verdt å begynne på sesong 1 mener du? Blir man engasjert? Sett veldig få serier i mitt liv egentlig i forhold til andre ser jeg 

• Liker 2
Skrevet

please like me, på netflix ❤️ 

Anonymkode: 2c48f...180

• Liker 3
Skrevet

Heart og Dixie.

Anonymkode: d2436...09c

• Liker 7
Skrevet

Downton Abbey

One Tree Hill 

Greys anatomy 

Himmelblå 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så noen episoder for mange år siden. Når det gikk på TV. Begynte aldri å følge med på den. Slo ikke helt ann for meg. Men så kan jeg ikke dømme uten å ha sett skikkelig. Er det verdt å begynne på sesong 1 mener du? Blir man engasjert? Sett veldig få serier i mitt liv egentlig i forhold til andre ser jeg 

Jeg så Gilmore Girls første gang for, tja, to-tre-fire år siden, og elsket den. Den har blitt min favoritt når jeg trenger å slappe av (sammen med Friends, SATC og et par til). Det er skikkelig feel-good og artige replikker. Jeg er på runde 3 nå. :fnise:

Anonymkode: 7614f...04b

• Liker 2
Skrevet

Med hjartet på rette staden på nrk nett tv. 

Anonymkode: 394ab...3b9

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Amatariel skrev:

Downton Abbey

One Tree Hill 

Greys anatomy 

Himmelblå 

Downtown abbey har jeg hatt lyst å se lenge men ingen plass å se. Finner den ikke. Vil ikke se på telefonen så skulle ønske den var på NRK, Netflix, hbo eller noe

Hinnrmblå var absolutt en sånn serie ja og jeg likte den godt. Den så jeg for mange år siden. 

Sykehus serier vil jeg ikke se. 

One three hill skriver jeg opp. 

Takk :)

• Liker 1
Skrevet

When calls the heart (Netflix)

Anonymkode: 0c042...eb6

• Liker 3
Skrevet

Den begynte jeg å se. Men var for lite engasjerende etter en sesong for meg.

Det jeg er redd Gilmore girls blir også. Er ikke ute etter "friends" typ serier. Må ha noe å forsvinne helt inn i. Som engasjerer meg. "Et sted å høre til "vår sånn for meg feks. 

• Liker 1
Skrevet

Grace and Frankie, på Netflix. Jeg er ung enda og kanskje ikke i målgruppen, men digger denne serien.

Anonymkode: 3bf9d...fe6

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer også for den. 

Også Gilmore Girls som nevnt over her. Det tok meg mange år før jeg så den, men når jeg først satte meg ned for å se så ble jeg forelsket i alt; stemningen, karakterene og alt. Gilmore Girls er en av de beste seriene jeg har sett. 

Good Witch er også en sånn feel-good serie som er fin å se på. Litt barnslig kanskje, men søt. 

Brothers and sisters er også en serie jeg likte veldig godt da jeg så den. Six feet under også. Vet ikke om de to siste er serier du blir så glad av, men de er veldig bra begge de to. 

Anonymkode: ec282...76e

• Liker 4
Skrevet

Grace and Frankie, på Netflix. Jeg er ung enda og kanskje ikke i målgruppen, men digger denne serien.

Anonymkode: 3bf9d...fe6

Er ikke det en komedie? 

Skrevet

Once upon a time💛 eventyr for voksne

Anonymkode: 69ed7...e5a

• Liker 2
Skrevet

The good place 

Anonymkode: 09e20...8c4

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Downtown abbey har jeg hatt lyst å se lenge men ingen plass å se. Finner den ikke. Vil ikke se på telefonen så skulle ønske den var på NRK, Netflix, hbo eller noe

Ja det er irriterende! Jeg og mannen min elsket den og kunne gjerne tenkt oss å se den igjen. Men den finnes på DVD, og har du ikke sett den før tør jeg høyst anbefale et kjøp av hele serieboksen! Du vil IKKE angre.

Ellers vil jeg tipse om Prison break. Er spenning og action, men man blir engasjert i alle karakterene, sugd inn i historien og kan love at du får tankene på andre ting. Klarer ikke stoppe etter én episode. 

Skrevet

Once upon a time💛 eventyr for voksne

Anonymkode: 69ed7...e5a

Den blir for eventyr aktig. Prøvd å sett den å.

Ja. Jeg er vanskelig 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...