Gå til innhold

Orgasmekrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? For han, I såfall tips til hvilken og hvor det er best å kjøpe det (netthandel) ? 🤪

Anonymkode: 8740d...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre??? 

Skrevet

Kondomeriet har/har hatt

Anonymkode: 4b89c...bb6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kondomeriet har/har hatt

Anonymkode: 4b89c...bb6

Mange som har, men lurte på om noe  hadde erfaringer med det, og hvilken de da eventuelt hadde brukt 😊

Skrevet

exen prøvde det på meg (jeg er mann), funker ikke så bra, men var jo opphissende uansett :)

Anonymkode: 9d8ce...41d

Skrevet

glemte også og si at det fungerer ikke som en mirkalekrem for og få deg til og komme fortere eller om du sliter fra før av.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

glemte også og si at det fungerer ikke som en mirkalekrem for og få deg til og komme fortere eller om du sliter fra før av.

Ingen av oss sliter med å komme, bare tenkte det kanskje kunne gjøre det hele litt mer "intens" 🤪 en ekstra liten piff hvis jeg runker han eller han fingrer meg 😊 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss sliter med å komme, bare tenkte det kanskje kunne gjøre det hele litt mer "intens" 🤪 en ekstra liten piff hvis jeg runker han eller han fingrer meg 😊 

Vet ikke hva den jeg har prøvd er fra, men den kjennes nesten kaldt ut, på en måte. Som en prikkende/sviende følelse. Har ikke vært noe fancy over det for min del...

Anonymkode: f973d...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...