Gå til innhold

18 år og puler en som er 10 år eldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente på 18 år som har hatt sex 2 ganger med en 27-åring🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️. Det er virkelig ikke slik at jeg har følelser eller noen ting for han, og vi begge er enig om at dette bare et sex.. 

assa det som er, er at han er sjuuuuukt digg (veltrent kropp) og har en jobb som er liiiiiittt offentlig og som jeg er sjukt starstruckt over.. Dermed er det sykt digg å kunne ha denne muligheten, men det som et er at jeg ikke ønsker æ si dette til noooooooen.  jeg har vært jomfru hele livet mitt helt til jeg møtte han, så dersom jeg sier noe til vennene mine vil de overreagere å snu synet slik at han bruker meg bare for sex.. men det er jo helt feil, førdi jeg bruker jo lgså bare han for sex.. da jeg aaaaaldri ville introdusert han for verken familie eller venner....

så spørsmålet mitt er... hva syns dere? Er det innafor å ha sex med en som er 10 år eldre, jeg tenker jo at det er like ekkelt av begge personene dersom det skulle være et problem.. og han får meg aldri til å gjøre noe jeg ikke vil!!! I tillegg så et jeg sykt nyskjerrig over hvorfor han ikke ønsker å ha et ekte forhold og få barn i en sånn alder, han har selv sagt at han bare vil ha sex med meg... og spør stadig om at jeg kan komme over... og ja jeg vet at han ikke har flere da vi konstant har kontakt og har har en jobb, som krever svært lav risiko for smitte 😳.... (man kan aldri være sikker tho, men bryr meg egt ikke om d skulle vært noen andre og) 

i tillegg liker jeg viben med å snike meg ut for å kunne være med han...🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Anonymkode: 3d846...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Du er altfor umoden for han. Finn deg en på din egen alder

Gjest Alterego666
Skrevet

Du er myndig og kan bestemme dette uten hjelp fra KG.

Skrevet
3 minutter siden, Alterego666 skrev:

jepp 

Anonymkode: 82dce...978

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en jente på 18 år som har hatt sex 2 ganger med en 27-åring🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️. Det er virkelig ikke slik at jeg har følelser eller noen ting for han, og vi begge er enig om at dette bare et sex.. 

assa det som er, er at han er sjuuuuukt digg (veltrent kropp) og har en jobb som er liiiiiittt offentlig og som jeg er sjukt starstruckt over.. Dermed er det sykt digg å kunne ha denne muligheten, men det som et er at jeg ikke ønsker æ si dette til noooooooen.  jeg har vært jomfru hele livet mitt helt til jeg møtte han, så dersom jeg sier noe til vennene mine vil de overreagere å snu synet slik at han bruker meg bare for sex.. men det er jo helt feil, førdi jeg bruker jo lgså bare han for sex.. da jeg aaaaaldri ville introdusert han for verken familie eller venner....

så spørsmålet mitt er... hva syns dere? Er det innafor å ha sex med en som er 10 år eldre, jeg tenker jo at det er like ekkelt av begge personene dersom det skulle være et problem.. og han får meg aldri til å gjøre noe jeg ikke vil!!! I tillegg så et jeg sykt nyskjerrig over hvorfor han ikke ønsker å ha et ekte forhold og få barn i en sånn alder, han har selv sagt at han bare vil ha sex med meg... og spør stadig om at jeg kan komme over... og ja jeg vet at han ikke har flere da vi konstant har kontakt og har har en jobb, som krever svært lav risiko for smitte 😳.... (man kan aldri være sikker tho, men bryr meg egt ikke om d skulle vært noen andre og) 

i tillegg liker jeg viben med å snike meg ut for å kunne være med han...🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Helt innafor!

Du har ikke meldeplikt for noen. Nyt stunden og kos deg 😊

Anonymkode: 287e9...056

• Liker 5
Skrevet

Han denger ei på 18. Han er fornøyd.

Anonymkode: b36e1...976

• Liker 2
Skrevet

Ja vel, ikke bra for din mentale helse at du allerede vender deg til å ha sex med folk uten følelsene involvert. Han du har sex med har sikkert gått på noen smell og derfor ønsker han kun sex med jenter som liker han, men han er åpen sånn at du ikke blir såret hvis du plutselig skulle fått følelser/eller begynt å like han bedre..

Vær forsiktig med følelsene... Ellers kos deg, nyt at du er myndig og uavhengig. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Herregud. Du er altfor umoden for han. Finn deg en på din egen alder

ASSA sier meg enig dær... Hahaha vil ikke si at jeg er særlig moden for æ være en 18-åring :(. men liksom det er jo liksom like ille at jeg han en kink for eldre, som om at han har kink for yngre.. så liksom til slutt så tenker jeg jo liksom at sex er sex.... 

Skrevet
1 minutt siden, miSs. skrev:

Ja vel, ikke bra for din mentale helse at du allerede vender deg til å ha sex med folk uten følelsene involvert. Han du har sex med har sikkert gått på noen smell og derfor ønsker han kun sex med jenter som liker han, men han er åpen sånn at du ikke blir såret hvis du plutselig skulle fått følelser/eller begynt å like han bedre..

Vær forsiktig med følelsene... Ellers kos deg, nyt at du er myndig og uavhengig. 

Jo, ser den men liksom jeg har ingen følelser for han synes liksom bare han er digg... sier jo ikke nei til det🤷🏻‍♀️ Men sant man kan jo alltids få følelser så det er vell noe å ha i bakhodet😳

Skrevet
8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Nemlig!   +  at det foregår mye mer "sånt" enn hva folk fest tror.   Vet personlig om ei på 20 som har (hadde?) seg med en på ca. 60.

Anonymkode: 8387f...022

• Liker 3
Skrevet

ts gjør ihvertfall den 27-åring til en heldiggris. Når han får ligge å knulle på en duggfrisk jente på 18 år.

Anonymkode: 976bd...a3e

• Liker 2
Skrevet

Dette er sååå opp til deg liksom, fordi du er 18 år liksom, og da vil det være sjuuukt rart om noen sier at du er for ung liksom. Du er tross alt myyyyndig

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Hemmeligja1 skrev:

Jo, ser den men liksom jeg har ingen følelser for han synes liksom bare han er digg... sier jo ikke nei til det🤷🏻‍♀️ Men sant man kan jo alltids få følelser så det er vell noe å ha i bakhodet😳

Liksom liksom liksom 😜

Anonymkode: ad71e...32b

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts gjør ihvertfall den 27-åring til en heldiggris. Når han får ligge å knulle på en duggfrisk jente på 18 år.

Anonymkode: 976bd...a3e

HAHAHAH ja.. men liksom skal sies at han ser ut til å være i bedre form enn de fleste på min egen alder 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liksom liksom liksom 😜

Anonymkode: ad71e...32b

Ekte fjortis ja😳😳

Skrevet

Er du 12 år? Så umoden. Nei du burde lukke beina og vokse opp. Han utnytter deg kraftig og er like umoden som deg!

Anonymkode: 1e3b8...22e

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er helt i orden. 
Ingen har noe med hva dere gjøre. Har dere lyst på hverandre så knuller dere vettet av hverandre. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du 12 år? Så umoden. Nei du burde lukke beina og vokse opp. Han utnytter deg kraftig og er like umoden som deg!

Anonymkode: 1e3b8...22e

De er begge enige om at det bare er sex og ikke noe annet. Er jo ingen som blir utnyttet da. 

Skrevet
Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

De er begge enige om at det bare er sex og ikke noe annet. Er jo ingen som blir utnyttet da. 

Akkuratt det jeg og tenkte... derfor bryr jeg meg lowkey ikkke om d faktumet at han kan ha andre hoes (noe jeg tviler på)... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...