AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Ut mot «dumskapen» Mandag varslet politiet at et par tusen ungdommer festet i Frognerparken i Oslo, og at svært få fulgte smittevernreglene. - Vi ser at en del uttrykker at de ikke har noen tro på de der smittegreiene, at det nærmest er «fake news». Det er den verste kampen helsevesenet har tror jeg: Den mot dumskapen, sa operasjonsleder Andre Kråkenes mandag kveld. - Er du som lege enig i det? - Jeg er enig i det. Det kan ikke være sånn at vi bare forholder oss til nyhetene og kunnskapen som passer oss. Der kommer dumskapen inn. Passer det oss ikke er det «fake news». Da har vi tapt – ikke bare i pandemien, men også som samfunn, sier Hovda, som understreker at han synes dette er veldig skremmende. https://www.dagbladet.no/nyheter/reagerer-pa-fake-news---skremmende/72738063 Anonymkode: f3f97...815 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut mot «dumskapen» Mandag varslet politiet at et par tusen ungdommer festet i Frognerparken i Oslo, og at svært få fulgte smittevernreglene. - Vi ser at en del uttrykker at de ikke har noen tro på de der smittegreiene, at det nærmest er «fake news». Det er den verste kampen helsevesenet har tror jeg: Den mot dumskapen, sa operasjonsleder Andre Kråkenes mandag kveld. - Er du som lege enig i det? - Jeg er enig i det. Det kan ikke være sånn at vi bare forholder oss til nyhetene og kunnskapen som passer oss. Der kommer dumskapen inn. Passer det oss ikke er det «fake news». Da har vi tapt – ikke bare i pandemien, men også som samfunn, sier Hovda, som understreker at han synes dette er veldig skremmende. - Det handler om egoisme. At man velger å ikke tro på noe, bare fordi det ikke passer dem, sier overlegen. Også helseminister Bent Høie forteller til Dagbladet at påstander om «fake news» vekker bekymring. - Jeg vet ikke hvor en slik forestilling skal komme fra. Dette er offisielle tall som vi vanligvis stoler på i et land som Norge, og det regner jeg også med at de fleste unge gjør, sier Høie. https://www.dagbladet.no/nyheter/reagerer-pa-fake-news---skremmende/72738063 Anonymkode: f3f97...815 Anonymkode: f3f97...815
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Dette er jo et problem i samfunnet generelt, ikke bare med korona. Folk eier ikke kildekritikk, de er på internett og tror på det de er mest enig med selv. Vaksine er skadelig, jorda er flat, aliens går blant oss, homeopati virker.. Og korona er fake news. Noen ganger ønsker jeg at vi ikke hadde internett. Anonymkode: aaa38...0dd 15
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Nå er det nyhetene som skaper "Fake News" ikke befolkningen. Å kalle skeptikere som ikke tror på at viruset er så farlig for dumme er regelrett ansvarsfraskrivelse. Særlig når mediene selv lyver så det renner av dem. Tror knapt det finnes en eneste skikkelig reporter her til lands pr i dag. Og myndighetene? De er av samme ulla. Slutt med å behandle det norske folk som om de er dumskaller! Anonymkode: 0b1de...20f 3
Gjest AineAvive Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo et problem i samfunnet generelt, ikke bare med korona. Folk eier ikke kildekritikk, de er på internett og tror på det de er mest enig med selv. Vaksine er skadelig, jorda er flat, aliens går blant oss, homeopati virker.. Og korona er fake news. Noen ganger ønsker jeg at vi ikke hadde internett. Anonymkode: aaa38...0dd Nei. Nå tror jeg at dette viruset finnes, og jeg tror det er farlig. Men; Jeg er sjeleglad for at internett finnes. Om du visste hvor mye korrupsjon og hvor mye fake news som har blitt avslørt, både fra massemedia (som ofte er den rene propaganda, også her hjemme hvor vi "copy and paste" fra CNN, New York Times m.fl.) og fra ulike lands myndigheter. Eksempler; Russiagate, Usa's og dermed vestens indirekte og utilsiktede samarbeid med IS (som skulle være "snille rebeller"), det ubrytelige båndet til Saudi-Arabia/våpensalg som brukes i krigen i Jemen, Epstein og Lolita Island konspirasjonsteorien... som viste seg å ikke være en konspirasjonsteori! Listen er veldig, veldig lang. Man skal aldri være så inderlig naiv. Betegnelsen konspirasjonsteori blir ofte klistret på de som nærmer seg å avsløre en sannhet som myndigheter eller andre ønsker å skjule. Det sagt må man, nettopp som du sier, være kildekritisk. Kildekritisk = Å ikke å naivt følge massemedia. Det er heller ikke å ta til seg konspirasjonsteorier som florerer på nett uten kritisk gransking over lengre tid. Men med så mye faenskap som har blitt avslørt siden nettets inntog, forstår jeg hvorfor mange er skeptiske. Og hvem må ta deler av skylden for dette? Folket, som ikke gransker og studerer nok, men også myndigheter/eliter og andre som forsøker å skjule sine mørkere sider. Slikt skaper selvfølgelig misstillit. Og det synes jeg denne legen bør ha i tankene, selv om jeg ellers er enig med ham. Jeg tror problemet er at mange mennesker ikke er klar over alt dette. De lever sine vanlige liv som før, og får ikke med seg bevegelsene på nett. Veldig sjelden tar massemedia opp alt det mørke som kommer frem i lyset. De forsøker heller å begrave det.
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 2 minutter siden, AineAvive skrev: Nei. Nå tror jeg at dette viruset finnes, og jeg tror det er farlig. Men; Jeg er sjeleglad for at internett finnes. Om du visste hvor mye korrupsjon og hvor mye fake news som har blitt avslørt, både fra massemedia (som ofte er den rene propaganda, også her hjemme hvor vi "copy and paste" fra CNN, New York Times m.fl.) og fra ulike lands myndigheter. Eksempler; Russiagate, Usa's og dermed vestens indirekte og utilsiktede samarbeid med IS (som skulle være "snille rebeller"), det ubrytelige båndet til Saudi-Arabia/våpensalg som brukes i krigen i Jemen, Epstein og Lolita Island konspirasjonsteorien... som viste seg å ikke være en konspirasjonsteori! Listen er veldig, veldig lang. Man skal aldri være så inderlig naiv. Betegnelsen konspirasjonsteori blir ofte klistret på de som nærmer seg å avsløre en sannhet som myndigheter eller andre ønsker å skjule. Det sagt må man, nettopp som du sier, være kildekritisk. Kildekritisk = Å ikke å naivt følge massemedia. Det er heller ikke å ta til seg konspirasjonsteorier som florerer på nett uten kritisk gransking over lengre tid. Men med så mye faenskap som har blitt avslørt siden nettets inntog, forstår jeg hvorfor mange er skeptiske. Og hvem må ta deler av skylden for dette? Folket, som ikke gransker og studerer nok, men også myndigheter/eliter og andre som forsøker å skjule sine mørkere sider. Slikt skaper selvfølgelig misstillit. Og det synes jeg denne legen bør ha i tankene, selv om jeg ellers er enig med ham. Jeg tror problemet er at mange mennesker ikke er klar over alt dette. De lever sine vanlige liv som før, og får ikke med seg bevegelsene på nett. Veldig sjelden tar massemedia opp alt det mørke som kommer frem i lyset. De forsøker heller å begrave det. Du mener altså at jorden er flat og at det vandrer aliens blant oss? Nei, det handler ikke om å være naiv, det handler om å kunne tenke logisk. Hvorfor denne enorme skeptisen til myndighetene? De er som oss, og de ønsker en bedre verden, som alle andre. Å tro at myndighetene ønsker å drepe oss med f.eks 5g, er helt ville tanker! Hva godt skulle det gjøre? Hva skal de leve av etter å utryddet menneskeheten? Man trenger å samarbeide for å overleve. Jordbruk, teknologi, økonomi, medisin... etc. 4
Gjest AineAvive Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 (endret) 31 minutter siden, Utelukke skrev: Du mener altså at jorden er flat og at det vandrer aliens blant oss? Nei, det handler ikke om å være naiv, det handler om å kunne tenke logisk. Hvorfor denne enorme skeptisen til myndighetene? De er som oss, og de ønsker en bedre verden, som alle andre. Å tro at myndighetene ønsker å drepe oss med f.eks 5g, er helt ville tanker! Hva godt skulle det gjøre? Hva skal de leve av etter å utryddet menneskeheten? Man trenger å samarbeide for å overleve. Jordbruk, teknologi, økonomi, medisin... etc. Nei, det mener jeg ikke. Jeg beskrev problemet vedrørende de som "kaster seg på" slike konspirasjonsteorier. De som ikke gransker og studerer over lenger tid. De som uansett ikke har nok bakkekontakt eller nok i hodet. Nå ga jeg flere eksempler på konspirasjonsteorier/tanker som har vist seg å stemme. Den mest kjente er vel Epstein-saken. Jeg synes det er merkelig at flere, bare utifra den saken alene, kan A) Naivt stole på myndigheter eller B) Avfeie alle konspirasjonsteorier når denne stemmer så til de grader. Epstein-saken har sterke koblinger til myndigheter/eliter i flere land. Deriblant Israel og USA. I mange år florerte dette på nettet. Det var så vilt at jeg personlig ikke klarte å ta det til meg eller tro på det. Jeg stilte meg meget tvilende. Jeg hadde et åpent sinn. Ville tanker? Ja, ofte. Men ikke alltid. Mitt poeng er at man må bruke det man har fått tildelt av IQ fra naturen. Da tror man ikke uten videre på Flat Earth, 5G e.l. For mitt vedkommende startet alt dette med internasjonale studier (også Midt Østen), og ord fra folk på bakken som ikke stemte overens med det amerikanske myndigheter og MSM hevdet. Sakte, men sikkert, har det vist seg å stemme (at de enten direkte eller indirekte farte med usannheter, noen ganger grove slike). Det bare skrives ikke om i mediene du leser. Vestlig propaganda eksisterer, lik annen propaganda. Myndighetene vil oss ikke alltid vel. Men det handler oftere om ting de forsøker å skjule (usannheter eller lovbrudd de selv har begått), eller en agenda de ønsker å sette ut i livet (som beriker eller gagner dem selv)... enn at de direkte er ute etter å skade menneskeheten. I Norge er slikt mindre utbredt, men media her påvirkes i stor grad av amerikansk media. Endret 13. august 2020 av AineAvive
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo et problem i samfunnet generelt, ikke bare med korona. Folk eier ikke kildekritikk, de er på internett og tror på det de er mest enig med selv. Vaksine er skadelig, jorda er flat, aliens går blant oss, homeopati virker.. Og korona er fake news. Noen ganger ønsker jeg at vi ikke hadde internett. Anonymkode: aaa38...0dd Man kan jo snu det andre veien også: det hadde aldri blitt satt inn de vanvittige tiltakene mot korona om det ikke var for media. Anonymkode: d18c5...b3f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo snu det andre veien også: det hadde aldri blitt satt inn de vanvittige tiltakene mot korona om det ikke var for media. Anonymkode: d18c5...b3f Hva mener du med "vanvittige tiltakene"? Anonymkode: aaa38...0dd 1
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #10 Skrevet 13. august 2020 19 minutter siden, AineAvive skrev: Nei, det mener jeg ikke. Jeg beskrev problemet vedrørende de som "kaster seg på" slike konspirasjonsteorier. De som ikke gransker og studerer over lenger tid. De som uansett ikke har nok bakkekontakt eller nok i hodet. Nå ga jeg flere eksempler på konspirasjonsteorier/tanker som har vist seg å stemme. Den mest kjente er vel Epstein-saken. Jeg synes det er merkelig at flere, bare utifra den saken alene, kan A) Naivt stole på myndigheter eller B) Avfeie alle konspirasjonsteorier når denne stemmer så til de grader. Epstein-saken har sterke koblinger til myndigheter/eliter i flere land. Deriblant Israel og USA. I mange år florerte dette på nettet. Det var så vilt at jeg personlig ikke klarte å ta det til meg eller tro på det. Jeg stilte meg meget tvilende. Jeg hadde et åpent sinn. Ville tanker? Ja, ofte. Men ikke alltid. Mitt poeng er at man må bruke det man har fått tildelt av IQ fra naturen. Da tror man ikke uten videre på Flat Earth, 5G e.l. For mitt vedkommende startet alt dette med internasjonale studier (også Midt Østen), og ord fra folk på bakken som ikke stemte overens med det amerikanske myndigheter og MSM hevdet. Sakte, men sikkert, har det vist seg å stemme (at de enten direkte eller indirekte farte med usannheter, noen ganger grove slike). Det bare skrives ikke om i mediene du leser. Vestlig propaganda eksisterer, lik annen propaganda. Myndighetene vil oss ikke alltid vel. Men det handler oftere om ting de forsøker å skjule (usannheter eller lovbrudd de selv har begått), eller en agenda de ønsker å sette ut i livet (som beriker eller gagner dem selv)... enn at de direkte er ute etter å skade menneskeheten. I Norge er slikt mindre utbredt, men media her påvirkes i stor grad av amerikansk media. Jeg anser ikke Epstein-saken som en konspirasjonsteori. Det finnes bevis for at ugjerningene har blitt begått, og sånn er det, noen høyt oppe i samfunnet tar seg til rette, og slik har det alltid vært. Konspirasjonsteorier er for meg teorier uten bevis, skapt av personer med livlig fantasi og paranoid psyke. 3
Gjest AineAvive Skrevet 13. august 2020 #11 Skrevet 13. august 2020 2 minutter siden, Utelukke skrev: Jeg anser ikke Epstein-saken som en konspirasjonsteori. Det finnes bevis for at ugjerningene har blitt begått, og sånn er det, noen høyt oppe i samfunnet tar seg til rette, og slik har det alltid vært. Konspirasjonsteorier er for meg teorier uten bevis, skapt av personer med livlig fantasi og paranoid psyke. Men det er ikke slik ordet ble brukt opprinnelig. Og jeg husker hvordan Lolita Island (Epstein) teorien ikke hadde holdbare bevis i starten. Dette er flere år tilbake i tid. Og visst ble den stemplet "konspirasjonsteori". Bare utifra Epstein saken alene bør man forstå at myndigheter og elite verden over ikke alltid vil oss godt. Eller kanskje heller, at vi er ganske så ubetydelige for disse. Det finnes gode kanaler med høyt utdannede professorer, tidligere CIA agenter, og whistleblowers med ulik bakgrunn som gir lærerik informasjon på bl.a. youtube. Noen ganger får man seg en skikkelig "eye opener", men man må alltid ha et åpent sinn og undersøke flere kilder. Mange av disse kanalene blir slettet eller "shadowbanned", da myndigheter legger press på youtube, facebook og andre.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #12 Skrevet 13. august 2020 "Whistleblower" meg i rattata. YouTube er en søppeldynge av udokumenterte påstander, piss og vås. Folk sitter og sluker film etter film uten å kildesjekke en dritt. Hvis Dr. Whatshisname fra et eller annet universitet i USA sier noe som går på tvers av alt vi vet, da MÅ det jo være sant da! Og myndigheta skjuler sannheten for oss! De satanistene! Det er gratis å studere. Flere burde prøve det. Anonymkode: aaa38...0dd 6
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #13 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, AineAvive skrev: Men det er ikke slik ordet ble brukt opprinnelig. Og jeg husker hvordan Lolita Island (Epstein) teorien ikke hadde holdbare bevis i starten. Dette er flere år tilbake i tid. Og visst ble den stemplet "konspirasjonsteori". Bare utifra Epstein saken alene bør man forstå at myndigheter og elite verden over ikke alltid vil oss godt. Eller kanskje heller, at vi er ganske så ubetydelige for disse. Det finnes gode kanaler med høyt utdannede professorer, tidligere CIA agenter, og whistleblowers med ulik bakgrunn som gir lærerik informasjon på bl.a. youtube. Noen ganger får man seg en skikkelig "eye opener", men man må alltid ha et åpent sinn og undersøke flere kilder. Mange av disse kanalene blir slettet eller "shadowbanned", da myndigheter legger press på youtube, facebook og andre. Nei, en gruppe mennesker er ubetydelige. Unge kvinner som de lett kan manipulere og bruke. Det vil ikke si at de går inn for å ødelegge menneskeheten for den saks skyld. Unge kvinner/barn har alltid vært en utsatt gruppe. Og det finnes pedofile/og andre som liker å misbruke over alt i verden. At det finnes noen høyere opp også, er ikke rart, og det er ikke rart å beskytte det dem holder på med, da de vet det er galt og straffbart. Du må ikke ta til deg alt du ser og leser på internett, det er skrevet av hvem som helst, mennesker med god fantasi, troll, kriminelle eller psykisk syke. 1
Gjest AineAvive Skrevet 13. august 2020 #14 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Whistleblower" meg i rattata. YouTube er en søppeldynge av udokumenterte påstander, piss og vås. Folk sitter og sluker film etter film uten å kildesjekke en dritt. Hvis Dr. Whatshisname fra et eller annet universitet i USA sier noe som går på tvers av alt vi vet, da MÅ det jo være sant da! Og myndigheta skjuler sannheten for oss! De satanistene! Det er gratis å studere. Flere burde prøve det. Anonymkode: aaa38...0dd Dette er bare delvis sant. Youtube har utallige kanaler der jurister, leger, professorer, politikere, psykologer, såkalt "høyintellektuelle" m.fl. har meget interessante og dypt lærerike diskusjoner. Markedet for intellektuelle samtaler blir større og større. Vi har jo også en norsk lege der inne (du har kanskje sett ham) som tabbet seg nokså mye ut m.t.p. Covid19. Men du kan også se de fleste mainstream TV kanaler der inne, så "søppeldyngen" er innholdsrik Selv synes jeg det er lærerikt å følge amerikanske rettsaker live... med kommentarer fra advokater (med egne youtubekanaler). Vet du at de fleste "whistleblowers" er høyt utdannede? Julian Assange avslørte amerikanske krigsforbrytelser og vil antageligvis omkomme i fangenskap. Forbryteren, i dette tilfelle, går fri. Som sagt i tidligere innlegg har jeg studert noen år for mye. Har du? Du fremstår ikke slik i ditt innlegg. Når det er sagt, blir universitetene mer og mer politisk påvirket, slik at man ikke alltid får nyansert eller faglig forsvarlig kunnskap. Det pågår en konflikt innad i forskningsmiljø innen flere fagområder grunnet dette. Studier er ikke ensbetydende med å finne sannhet. Det er min erfaring. Jeg har lært minst like mye, men på en annen måte, ved å søke informasjon selv. Men studier anbefales, spesielt hvis du holder deg unna de fakulteter som er tatt over av "Woke" kulturen (marxismen, postmodernismen).
Gjest AineAvive Skrevet 13. august 2020 #15 Skrevet 13. august 2020 24 minutter siden, Utelukke skrev: Nei, en gruppe mennesker er ubetydelige. Unge kvinner som de lett kan manipulere og bruke. Det vil ikke si at de går inn for å ødelegge menneskeheten for den saks skyld. Unge kvinner/barn har alltid vært en utsatt gruppe. Og det finnes pedofile/og andre som liker å misbruke over alt i verden. At det finnes noen høyere opp også, er ikke rart, og det er ikke rart å beskytte det dem holder på med, da de vet det er galt og straffbart. Du må ikke ta til deg alt du ser og leser på internett, det er skrevet av hvem som helst, mennesker med god fantasi, troll, kriminelle eller psykisk syke. Vet du hva, nå undervurderer du både meg, min utdannelse og kunnskap. Du forstår ikke helt hva jeg formidler. Det nytter ikke. Er det noe jeg er kjent for, er det å være ytterst kritisk. Det ligger i meg som menneske og det er slikt man lærer på universitet. Jeg kommer her med noen få konklusjoner som har tatt meg år å komme til bunns i. Du hopper bukk over de andre eksemplene jeg nevnte (Midt Østen osv.). For meg virker det naivt og kunnskapsløst å tro at Epstein handler om pedofili. Det er langt mer, med forgreninger til Israel. Det handler om blackmail, utpressing og korrupsjon. Det trodde jeg de fleste visste.
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #16 Skrevet 13. august 2020 Akkurat nå, AineAvive skrev: Vet du hva, nå undervurderer du både meg, min utdannelse og kunnskap. Du forstår ikke helt hva jeg formidler. Det nytter ikke. Er det noe jeg er kjent for, er det å være ytterst kritisk. Det ligger i meg som menneske og det er slikt man lærer på universitet. Jeg kommer her med noen få konklusjoner som har tatt meg år å komme til bunns i. Du hopper bukk over de andre eksemplene jeg nevnte (Midt Østen osv.). For meg virker det naivt og kunnskapsløst å tro at Epstein handler om pedofili. Det er langt mer, med forgreninger til Israel. Det handler om blackmail, utpressing og korrupsjon. Det trodde jeg de fleste visste. Korrupsjon er heller ikke noe nytt. Det er noe som skjer hver dag forskjellige steder i verden.
Gjest AineAvive Skrevet 13. august 2020 #17 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, Utelukke skrev: Korrupsjon er heller ikke noe nytt. Det er noe som skjer hver dag forskjellige steder i verden. Allikevel har du en naiv tiltro til myndigheter. Og igjen, fordi du ikke bruker tid på alternative medier (den intellektuelle delen av den), har du ikke fått med deg endringen som har skjedd. Kjente, jeg gjentar kjente, politikere, professorer, eksperter og andre intelligente mennesker har inntatt alternative og sosiale medier for lenge siden. Der kan de nemlig, mer eller mindre, snakke fritt (sin sannhet), noe de ikke alltid kan i MSM. Og du snakker om "troll" og "hvem som helst fra gutterommet". Derfor forstår du ikke meg, hvem jeg er, eller hva jeg sikter til.
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #18 Skrevet 13. august 2020 2 minutter siden, AineAvive skrev: Allikevel har du en naiv tiltro til myndigheter. Og igjen, fordi du ikke bruker tid på alternative medier (den intellektuelle delen av den), har du ikke fått med deg endringen som har skjedd. Kjente, jeg gjentar kjente, politikere, professorer, eksperter og andre intelligente mennesker har inntatt alternative og sosiale medier for lenge siden. Der kan de nemlig, mer eller mindre, snakke fritt (sin sannhet), noe de ikke alltid kan i MSM. Og du snakker om "troll" og "hvem som helst fra gutterommet". Derfor forstår du ikke meg, hvem jeg er, eller hva jeg sikter til. Nei, jeg forstår ikke hvem du er, spiller det noen rolle? Du er AineAvive i følge Kvinneguiden. Intellektuelle kan også være paranoide. Mange professorer som har havnet på gata etter en heftig psykose. 4
Gjest AineAvive Skrevet 13. august 2020 #19 Skrevet 13. august 2020 (endret) 3 timer siden, Utelukke skrev: Nei, jeg forstår ikke hvem du er, spiller det noen rolle? Du er AineAvive i følge Kvinneguiden. Intellektuelle kan også være paranoide. Mange professorer som har havnet på gata etter en heftig psykose. Ja, det kan de. Men i dag er de fleste på alternative media. Jeg kan nevne noen få; Douglas Murray, Brett Weinstein, Dr. John Campell, Jordan Peterson, John Kelly, Joe Rogan, alt av politiske figurer og/eller aktivister som Young Turks, Ben Shapiro, Jimmy Dore, Glenn Greenwald, Ron Placone, for å nevne noen. Dette er anerkjente mennesker, som gjenspeiler alle sider av det politiske spektrum, selv om noen av de nevnte ikke støtter mitt livssyn. Å påstå at flesteparten er psykotiske viser bare at du ikke kjenner dette miljøet overhode. Her har disse intervjuer og samtaler med presidentkandidater bl.a., og du kommer med slike påstander. Hvis du har interessen, burde du ta en kikk De fleste befinner seg i dag på slike plattformer. Endret 13. august 2020 av AineAvive
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #20 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, AineAvive skrev: Ja, det kan de. Men i dag er de fleste på alternative media. Jeg kan nevne noen få; Douglas Murray, Brett Weinstein, Dr. John Campell, Jordan Peterson, John Kelly, alt av politiske figurer og/eller aktivister som Young Turks, Ben Shapiro, Jimmy Dore, Glenn Greenwald, Ron Placone for å nevne noen. Dette er høyt anerkjente mennesker, selv om noen av de nevnte ikke støtter mitt livssyn. Å påstå at flesteparten er psykotiske viser bare at du ikke kjenner dette miljøet overhode. Her har disse intervjuer og samtaler med presidentkandidater bl.a., og du kommer med slike påstander. Hvis du har interessen, burde du ta en kikk De fleste befinner seg i dag på slike plattformer. Mennesker som tror på aliens og at jorden er flat sliter nok litt med det mentale, jo. 😉 Alt det andre du har kommet med er ikke fake news, Epsteinsaken er meget reell, og ikke noe man må lese om på alternative sider. 1
Anbefalte innlegg