AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #121 Del Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det så ille med litt botox da? Hvor går grensa isåfall? Extensions? Hårfarge? Manikyr? Eller må alt være 100% naturlig? Kan man bruke fuktighetskrem? 🤔 Anonymkode: 9c44f...7da Det er vel ikke bare botox disse jentene har tatt. De har fiksa på nesen og puppene. De leppene ser heller ikke ekte ut. Anonymkode: 54e84...c1a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #122 Del Skrevet 17. september 2020 På 16.9.2020 den 1.44, AnonymBruker skrev: Krymper med botox da eller? Det var ikke så lenge siden folk på jodel kommenterte dette. Er ikke spesielt gode forbilder. Men synd slike folk skal få TV-tid. For oss som liker programmer som dette med Monsen, er det litt nedtur at disse skal på død og liv delta over alt. Hoppa lett over den episoden. Anonymkode: dec1d...d10 Jeg var faktisk ikke klar over at de hadde botox. Jeg antar leger ikke kan gjøre underverker. Anonymkode: b07ad...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. september 2020 #123 Del Skrevet 18. september 2020 Tenk om helt VANLIGE folk kunne vært med i stedet for kjendisene. Altså helt vanlige turfolk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 18. september 2020 #124 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) On 9/17/2020 at 7:42 AM, AnonymBruker said: Er det så ille med litt botox da? Hvor går grensa isåfall? Extensions? Hårfarge? Manikyr? Eller må alt være 100% naturlig? Kan man bruke fuktighetskrem? 🤔 Anonymkode: 9c44f...7da Botox er en kraftig gift, og det følger med en drøss gufne bivirkninger: https://www.felleskatalogen.no/medisin/botox-allergan-547057 Endret 18. september 2020 av T-Rex 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #125 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg fikk ikke med meg hvor de fisket? Hvor i landet? Anonymkode: c00d9...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. september 2020 #126 Del Skrevet 18. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke med meg hvor de fisket? Hvor i landet? Anonymkode: c00d9...c77 Nordmarka tror jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #127 Del Skrevet 18. september 2020 Ikke så rart. Nordmarka har et kjipt landskap. Bård trekker opp en ellers kjedelig episode. Anonymkode: 64c0b...029 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. september 2020 #128 Del Skrevet 18. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så rart. Nordmarka har et kjipt landskap. Bård trekker opp en ellers kjedelig episode. Anonymkode: 64c0b...029 Synes det så ganske fint ut der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #129 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg hadde nesten ikke hørt om Vita og Wanda før og tenkte at det kom til å bli en episode med mye fjas og drama siden de er "influencere" og bloggere, ble på en måte positivt overasket da de viste at de kunne orientere seg og at de er turfolk. Det ble litt for dumt når de kranglet om avlivingen av den fisken, det kan selvfølgelig være at det var det eneste opptaket de hadde med drama eller at det var mye mer drama som ikke egnet seg på tv-skjermen. Anonymkode: 6a6ad...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. september 2020 #130 Del Skrevet 18. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så rart. Nordmarka har et kjipt landskap. Bård trekker opp en ellers kjedelig episode. Anonymkode: 64c0b...029 Moroa er jo litt å gjette hvor de er hen! Kjedelig at han avslørte det med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #131 Del Skrevet 18. september 2020 Likte ikke dagens episode. Anonymkode: 16ce6...e8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #132 Del Skrevet 18. september 2020 Bra program! Tur er Sundt og godt for kropp og sjel Anonymkode: 02747...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #133 Del Skrevet 18. september 2020 Elsket dagens program jeg, litt annerledes og morsomt. Anonymkode: f04ae...501 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #134 Del Skrevet 18. september 2020 17 timer siden, MiniMjau skrev: Tenk om helt VANLIGE folk kunne vært med i stedet for kjendisene. Altså helt vanlige turfolk? Og hva er så myr mer gøy med det egentlig? Anonymkode: 37296...4e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calm Skrevet 18. september 2020 #135 Del Skrevet 18. september 2020 Hadde vært interessant om Lars Monsen hadde hatt et program hvor han hadde med seg «pensjonerte» turfolk. På en overkommelig tur så klart. Så kunne de ha brukt tilsvarende utstyr fra den gang da, hørt historier osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #136 Del Skrevet 19. september 2020 22 timer siden, T-Rex skrev: Botox er en kraftig gift, og det følger med en drøss gufne bivirkninger: https://www.felleskatalogen.no/medisin/botox-allergan-547057 Så det er bivirkningene som er problemet nå? I posten som trakk frem botox var det skjønnhetspress som ble problematisert 🤔 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Likte ikke dagens episode. Ikke jeg heller. Kjedelige greier, og det ble definitivt ikke formidlet noen god turopplevelse. Anonymkode: 9c44f...7da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 19. september 2020 #137 Del Skrevet 19. september 2020 Irriterende at vi ikke fikk vite hva som var greia med de to kompassene! Nysgjerrig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #138 Del Skrevet 19. september 2020 34 minutter siden, Nevian skrev: Irriterende at vi ikke fikk vite hva som var greia med de to kompassene! Nysgjerrig! Trodde poenget var at det er magneter i kompasset så om man holder to ved siden av hverandre så vil kompassene påvirke hverandre. Det er jo som når du tar to magneter inntil hverandre. Er det to like poler vil de frastøte hverandre, er det to motsatte poler vil de tiltrekke hverandre. Anonymkode: 1077a...c8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 19. september 2020 #139 Del Skrevet 19. september 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde poenget var at det er magneter i kompasset så om man holder to ved siden av hverandre så vil kompassene påvirke hverandre. Det er jo som når du tar to magneter inntil hverandre. Er det to like poler vil de frastøte hverandre, er det to motsatte poler vil de tiltrekke hverandre. Anonymkode: 1077a...c8e Kan godt hende. Ville jeg nok aldri tenkt på om jeg hadde med meg to, men ville nok heller ikke brukt begge samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. september 2020 #140 Del Skrevet 19. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde poenget var at det er magneter i kompasset så om man holder to ved siden av hverandre så vil kompassene påvirke hverandre. Det er jo som når du tar to magneter inntil hverandre. Er det to like poler vil de frastøte hverandre, er det to motsatte poler vil de tiltrekke hverandre. Anonymkode: 1077a...c8e Den tenkte jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå