AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #81 Del Skrevet 11. september 2020 På 5.9.2020 den 1.40, AnonymBruker skrev: Er akkurat det, de er mye fjas vanligvis, men hvis man har fulgt de litt, utenom TV, så vet man at de er tøffe spreke jenter som er mye på tur, og tåler en utfordring Anonymkode: a02cc...16f Jeg syntes de er utrolig slitsomme og høye på seg selv! Har hørt litt på podcasten deres og jeg gremmes ofte. De omtaler gutter de møter på tinder som psycho. De hang ut en venninne fordi hun hadde kjøpt for dårlig bursdagsgave. De syntes det er såååå teit at «influencere» som kun har noen tusen følgere skal reklamere for produkter, det burde jo vært forbeholdt slike viktige personer som dem selv. De snakker så innmari høyt om seg selv hele tiden (hvor pene de er, prøver å fremstå bedre enn alle andre osv). Jeg kunne fortsatt i det uendelige. Forstår ikke hvorfor de er såpass populære som de er. Og jeg glemte det mest irriterende: de er fra de dype skoger på innlandet, og bor på strømmen som anses som litt harry. Men de prøver så innmari hardt å snakke pent. Men de drar den for langt når de sier «greien». Den «greien der». Ikke engang Herman fra Snarøen snakker sånn! Anonymkode: d38b2...615 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. september 2020 #82 Del Skrevet 11. september 2020 flott episode i dag! Fin kjemi mellom Monsen og Staysman, og de toppa det med kulturelt innslag på slutten. Nydelige Stølsheimen! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #83 Del Skrevet 12. september 2020 Synes Monsen virker sliten Sikkert kjekt å ha med Stian som alibi for at det ikke gikk så fort i oppoverbakkene. Anonymkode: 9c44f...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 12. september 2020 #84 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) On 9/9/2020 at 8:33 AM, GjestSiden2006 said: Hvem av dere ville svømt over i episode to? Uten mye fuzz. Ikke faen! Eller: Da hadde jeg i alle fall strippa til superundertøyet. Å få alle klærne søkkvåte - det må jo ta en evighet å få det tørt igjen, sprakbål eller ikke. Og da hadde jeg rett og slett blitt sjuk. Endret 12. september 2020 av T-Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 12. september 2020 #85 Del Skrevet 12. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Synes Monsen virker sliten Sikkert kjekt å ha med Stian som alibi for at det ikke gikk så fort i oppoverbakkene. Anonymkode: 9c44f...7da Han sa jo det i programmet med Vita og Wanda; kroppen er merket av tiår med hardkjør. Og det er ikke rart. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #86 Del Skrevet 12. september 2020 Jeg savner fokuset på å nå tidsfristen og hintene om hvor Monsen (og co) befinner seg. Jeg syns det mangler noe uten en programleder, selv om noe (som spioneringen på Monsen) var litt fjasete. Jeg er også enig i at Monsen er best underholdning alene, så jeg syns de to foregående sesongene var bedre enn denne. Jeg syns allikevel gårsdagens episode var fin. Staysman tok turen veldig seriøst og presset seg hardt. Det virket som om det gjorde at Lars fikk mye respekt for han og at kjemien mellom dem var god. Jeg gleder meg også til å se Bård Tufte, for han har jeg fulgt som komiker i mange år. Jeg vet at han også driver mye med friluftsliv og særlig fiske, men jeg har aldri faktisk sett han drive med det, så det blir spennende. Anonymkode: 06ac0...2ae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #87 Del Skrevet 12. september 2020 20 minutter siden, T-Rex skrev: Han sa jo det i programmet med Vita og Wanda; kroppen er merket av tiår med hardkjør. Og det er ikke rart. Absolutt ikke rart, men ganske trist, for da blir det vel ikke noe særlig med turprogrammer fra den kanten lengre. Monsen på tur er omtrent det eneste jeg gidder å slå på TVn for. Ingen av de potensielle arvtakerne kan måle seg heller, i mine øyne, så det er ikke noe alternativ for min del. Anonymkode: 9c44f...7da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 12. september 2020 #88 Del Skrevet 12. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg gleder meg også til å se Bård Tufte, for han har jeg fulgt som komiker i mange år. Jeg vet at han også driver mye med friluftsliv og særlig fiske, men jeg har aldri faktisk sett han drive med det, så det blir spennende. Anonymkode: 06ac0...2ae Her kan du se, timesvis med en god gammel favoritt: https://tv.nrk.no/serie/paa-fisketur-med-baard-og-lars 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 12. september 2020 #89 Del Skrevet 12. september 2020 På 15.8.2020 den 20.37, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor Monsen er med på dette. Han skal lage skikkelige villmarksprogram, ikke dra med seg kjendiser inn i skauen. Anonymkode: 5837b...e80 Han treffer jo spikeren med disse programmene. Der han må samarbeide med noen som ofte kan mye mindre en seg selv om dette og de jobber som et "team". Veldig gode programmer med variert natur de går i. Omtrent som meg selv når jeg går turer med andre som kan veldig lite om friluftsliv. Det er faktisk veldig interessant og givende. Tok litt synd på han siste der, som er musikker, litt dårlig form og fikk skikkelig kjørt seg i Stølsheimen som jeg så med en gang at var akkurat det Fantastisk område å gå turer på, men alltid knallhardt å gå opp fra fjordene inn i sogn og opp i fjellet. Ofte over 1000 høydemeter man må ta med en gang. Knallhardt med så tung sekk. Respekt for han siste der som faktisk klarte det med dårlige sko, men var helt gåen da han var ferdig. Lars Monsen gikk også den turen der som om det var en spasertur, og han er i meget god form. Viktig med en lett kropp og god kondisjon på slike turer. Selv er jeg kraftig og sliter mye i de motbakkene, kompenserer med å senke tempoet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #90 Del Skrevet 12. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke rart, men ganske trist, for da blir det vel ikke noe særlig med turprogrammer fra den kanten lengre. Monsen på tur er omtrent det eneste jeg gidder å slå på TVn for. Ingen av de potensielle arvtakerne kan måle seg heller, i mine øyne, så det er ikke noe alternativ for min del. Anonymkode: 9c44f...7da Nei, ikke det samme. Så en trønder på tur i villmarka i Canada, men det var så stusslig og kjedelig å se på at jeg gadd ikke se alt. Når ikke Monsen opp til knærne engang. Jeg setter ekstra pris på programmer med Monsen på tur, vi lever tross alt i en verden der mye handler om antisosiale, hjernedøde tullinger på Paradise Bordell eller selvopptatte influensere som fungerer som levende reklameplakat. Anonymkode: c00d9...c77 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. september 2020 #91 Del Skrevet 12. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke rart, men ganske trist, for da blir det vel ikke noe særlig med turprogrammer fra den kanten lengre. Monsen på tur er omtrent det eneste jeg gidder å slå på TVn for. Ingen av de potensielle arvtakerne kan måle seg heller, i mine øyne, så det er ikke noe alternativ for min del. Anonymkode: 9c44f...7da Har han ikke borreliose også da? Eller er han kvitt det nå? Det har vel også endel å si for dagsform osv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 12. september 2020 #92 Del Skrevet 12. september 2020 37 minutter siden, T-Rex skrev: Han sa jo det i programmet med Vita og Wanda; kroppen er merket av tiår med hardkjør. Og det er ikke rart. Han har sagt det mange ganger, og det er spesielt knær og rygg dette går ut over med så tunge sekker som den mannen bærer med seg, ofte med annet utstyr på ryggen. Dette bør han løse i fremtiden med å roe ned vekten han bærer med seg, og ikke minst turene han legger ut på. Ellers blir det sparsomt med turer som pensjonist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 12. september 2020 #93 Del Skrevet 12. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner fokuset på å nå tidsfristen og hintene om hvor Monsen (og co) befinner seg. Digger at de venter med dette, slik at vi får sett naturen selv før vi får vite svaret. Den siste med Stølsheimen var lett for de som er vant til turer på Vestlandet. Stølsheimen er et enormt område egentlig fra innerst i Sognefjorden til Nærøyfjorden og inn i fjellområdene mot Voss. Monsen var inne på det også, men gikk for Jotunheimen noe som var bom. Lignet litt på områdene opp fra Hardangerfjorden også. Fantastiske men tunge områder å gå turer i. Farlige også om man ikke har rett utstyr og det kommer dårlig vær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #94 Del Skrevet 12. september 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Monsen virker sliten Sikkert kjekt å ha med Stian som alibi for at det ikke gikk så fort i oppoverbakkene. Anonymkode: 9c44f...7da Så forskjellige vi er...jeg synes han er i knallform, alder og slitasje tatt i betraktning. For ikke å snakke om hvor syk han har vært av borreliose. Anonymkode: 3842f...f23 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. september 2020 #95 Del Skrevet 12. september 2020 Hva var greia med å hive innpå med Gastromat? Aldri brukt det krydderet, er det en slags piffismak på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #96 Del Skrevet 12. september 2020 3 minutter siden, Hatsumomo skrev: Hva var greia med å hive innpå med Gastromat? Aldri brukt det krydderet, er det en slags piffismak på det? Er vel mest saltet som er viktig. Svetter en mye, må en ha i seg salt for å binde vannet. Anonymkode: b58c3...b18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #97 Del Skrevet 12. september 2020 4 minutter siden, Hatsumomo said: Hva var greia med å hive innpå med Gastromat? Aldri brukt det krydderet, er det en slags piffismak på det? Nesten bare smaksforsterker (glutamat). Anonymkode: 46bff...718 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #98 Del Skrevet 12. september 2020 53 minutter siden, Antiviruset skrev: Digger at de venter med dette, slik at vi får sett naturen selv før vi får vite svaret. Den siste med Stølsheimen var lett for de som er vant til turer på Vestlandet. Stølsheimen er et enormt område egentlig fra innerst i Sognefjorden til Nærøyfjorden og inn i fjellområdene mot Voss. Monsen var inne på det også, men gikk for Jotunheimen noe som var bom. Lignet litt på områdene opp fra Hardangerfjorden også. Fantastiske men tunge områder å gå turer i. Farlige også om man ikke har rett utstyr og det kommer dårlig vær. Jeg satt og vippet mellom Stølsheimen og Breheimen. Det er en del bratte lier i områdene nord for Sognefjorden også, og jeg tenkte det samme som Stian da han sa at det kunne minne om områdene inn mot Sogndal. Anonymkode: e9f45...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 12. september 2020 #99 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt og vippet mellom Stølsheimen og Breheimen. Det er en del bratte lier i områdene nord for Sognefjorden også, og jeg tenkte det samme som Stian da han sa at det kunne minne om områdene inn mot Sogndal. Anonymkode: e9f45...267 Helt klart dette, men allikevel så lett å se forskjellen på Nord Norge og traktene rund Lofoten som et eksempel. Store deler av Vestlandet har akkurat dette terrenget der det går rett opp fra fjordene inn over høyfjellsterreng. Mye vanskeligere og tippe på indre Østlandet med skoger og ganske flatt terreng. For min del mye fordi jeg ikke går turer der. Når det er sagt vet jo disse deltagerne hvor de tar av med helikoptrene, og med litt tidssans så burde de klare å beregne en eventuell flytid og gjøre seg opp en kvalifisert mening, Endret 12. september 2020 av Antiviruset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 12. september 2020 #100 Del Skrevet 12. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel mest saltet som er viktig. Svetter en mye, må en ha i seg salt for å binde vannet. Anonymkode: b58c3...b18 For min del er vannet ekstrem viktig! Kan klare meg lenge uten mat, men uten vann er man fort ute å kjøre. Vann i sekken er utrolig viktig om man ikke kjenner terrenget godt fra før, og ikke vet om det er gode drikkevannsmuligheter på turen. Salte nøtter er lette i sekken og greit å ha med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå