Gå til innhold

Bostedsadresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min xmann vil ha bostedsadresse på våre barn til seg. FIkk bare beskjed om å signere for ungene var enige. De har vært der i 14 dager nå så jeg regner med de er proppet med propaganda. Han mente og at nå skulle de bo mest til han fordi jeg var så ustabil. Jeg godtar ikke bostedsadresse til han og iallefall ikke at han skal ha mesteparten av omsorgen. De har frem til nå (i 5 år) bodd 70-30, og de er nå 14 og 16 år. Problemet er nå at han er høy som ett hus (manisk) og da setter han i gang så masse greier. Jeg har ikke ord for alt han har gira med i sine maniske perioder, melde meg til barnevernet har han gjort flere ganger, dradd meg med til mekling flere ganger og dette skjer bestandig når han er slik. De gangene han har meldt til bv har ungene vært utrøstelige og jeg har brukt månedvis hver gang for å få dem normale. Før de dro gledet de seg bare til å komme hjem fordi de misliker så sterkt å være der, fra det til dette. Jeg virkelig oppriktig hater den mannen, og vi skal liksom ha konf sammen om 3 uker, jeg gir opp. Han har gira på de siste 10 årene og de siste 5 har det vært helt jævli, jeg orker bare ikke mer.

Anonymkode: 54662...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo ikke signere bare fordi han sier det...

Anonymkode: f2540...3e8

• Liker 1
Skrevet

Du må ikke signere, han kan jo bruke det til at du har da akseptert at de skal bo der 100%? Kjenner til selv manisk familiemedlem, det er ikke lett og jeg holder meg langt unna . Håper du har et godt samarbeid med BV og at de ser problemet?  Barna er glade i faren sin men de tar skade av å være med ustabile personer. Når de er så gamle kan de bestemme selv hvor de vil være - barna og du kan kontakte BV og fortelle om utfordringene og be om hjelp på hvordan dere kan løse dette På en god måte. Hva med å kun være hos far når han ikke er så syk. 

Anonymkode: a9a40...249

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...