AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Hei! Hvilke symptomer har dere rundt eggløsning? Har selv gått på pillen i mange år og vet ikke hvordan en eggløsning er på kroppen. Anonymkode: b02fa...f33
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Om du googler, finner du masse informasjon om hva som er vanlige eggløsningssymptomer Anonymkode: 556b7...e73
Amatariel Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Vanlige symptomer er EL-slim, murringer, spotting og økt sexlyst. Slett ikke alle som opplever verken en eller flere av disse. Jeg har f.eks aldri opplevd å se EL-slim, men blitt gravid flere ganger, så ikke noe must å ha det. Sist jeg hadde EL hadde jeg sterke murringer, måtte ta en smertestillende faktisk fordi det var en ganske sterk krampe. Andre måneder har jeg ikke merket noe til EL, bare visst at jeg har hatt det pga. EL-tester. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Vondt i magen og ikke noe sexlyst her:( Anonymkode: 83f46...983
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Jeg får slim og kraftige smerter, ofte sånn at jeg kan kjenne om det er på høyre eller venstre side. Blir også ganske oppblåst, så vil ikke si det gir høyere sexlyst akkurat. Anonymkode: 52cae...304
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får slim og kraftige smerter, ofte sånn at jeg kan kjenne om det er på høyre eller venstre side. Blir også ganske oppblåst, så vil ikke si det gir høyere sexlyst akkurat. Anonymkode: 52cae...304 Har el-problemer og holder nå på med å stimuleres med letrozol. Eneste gangen jeg har blitt gravid - som resulterte i min datter - hadde jeg slike smerter som dette, veldig merkbart, nesten litt sånn rygg-tak, følte meg sliten og litt pjusk, og svært mye slim. tror det er veldig individuelt , og det er også vanlig at man ikke heller har skikkelig el i hver syklus , hvertall når man når en viss alder. Har man faktisk vært gravid så KAn man prøve å huske hvordan den el kjentes og så se om det er et mønster Anonymkode: e58a3...5fc
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 jeg får mer sexlyst, endret utflod og blir 10% penere😂 øynene blir større, og en fåregen glød i huden🤡 Anonymkode: 41ee8...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå