AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Del Skrevet 13. august 2020 Ja, som overskriften sier: hvordan får man krøller til å sitte? Er det noen som har noen anbefalinger til gode produkter? Bør man gjøre noe med håret FØR krølling, også? Føler krøllene detter ut igjen med engang hver gang jeg krøller det. Anonymkode: a8daf...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 13. august 2020 #2 Del Skrevet 13. august 2020 Før når jeg brukte å krølle håret så hadde jeg som regel skum som jeg fordelte i vått hår, også fønet jeg det, krøllet det og sprayet det litt etterpå. Ikke mye da jeg ikke liker stivt hår, men det holdt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #3 Del Skrevet 14. august 2020 Skum eller saltvannsspray feks. Og på nyvasket hår sklir de fortere ut på meg. Anonymkode: 8f60c...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Del Skrevet 15. august 2020 On 8/13/2020 at 5:41 PM, Blingblingtahei said: Før når jeg brukte å krølle håret så hadde jeg som regel skum som jeg fordelte i vått hår, også fønet jeg det, krøllet det og sprayet det litt etterpå. Ikke mye da jeg ikke liker stivt hår, men det holdt for min del. Må man ikke gre håret mens det er vått da? Anonymkode: 716b1...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 16. august 2020 #5 Del Skrevet 16. august 2020 På 15.8.2020 den 10.55, AnonymBruker skrev: Må man ikke gre håret mens det er vått da? Anonymkode: 716b1...3fa Man skal aldri gre håret når det er vått! Håret er på sitt svakeste når det er vått, det blir gjort hos frisøren fordi de må det for å klippe det, men ellers skal du la kammen være når håret er vått. Gre det enten før du vasker det, eller etter det er blitt tørt. Krøller syntes jeg er finest hvis det ikke er gredd, bare litt lett gredd igjennom med fingrene. Jeg bruker stort sett bare fingrene når jeg skal gre håret uansett, men skjønner at enkelte har annerledes hår som trengs å kammes over. Men gjør det i tørr tilstand så holder håret seg friskere lengre 🙂👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Del Skrevet 16. august 2020 Om du er voksen og ikke har krøller, ville jeg droppet å lage falske krøller. Blir liksom litt barnslig nesten. Anonymkode: c58dc...cf4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 18. august 2020 #7 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Må bare si at etter at jeg startet med ghd sine krølltenger og rettetenger så sitter det i til håret blir vasket. Helt utrolig. Å endre håret sitt er virkelig deilig. Så er jeg ganske leken også da. Men barnslig for å leke med håret? Ja vel, helt greit i mine øyne. Nesten. Ha en fin hårdag, du over meg. Endret 18. august 2020 av GjestSiden2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #8 Del Skrevet 20. august 2020 På 16.8.2020 den 17.25, AnonymBruker skrev: Om du er voksen og ikke har krøller, ville jeg droppet å lage falske krøller. Blir liksom litt barnslig nesten. Anonymkode: c58dc...cf4 Hvis krølling av hår er barnslig, så er også mascara, leppestift, øyenskygge osv. barnslig. Men din mening spiller ikke noen rolle for andre enn deg selv. Anonymkode: e2f75...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Del Skrevet 21. august 2020 På 20.8.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev: Hvis krølling av hår er barnslig, så er også mascara, leppestift, øyenskygge osv. barnslig. Men din mening spiller ikke noen rolle for andre enn deg selv. Anonymkode: e2f75...146 Ikke fortell meg at du krøller håret for din egen del? Du gjør det for å se fin ut, ikke sant? Da er det vel relevant å høre at det finnes folk som synes det er fjollete og barnslig å krølle håret sitt når man ikke har krøller? Jeg er ikke alene om å tenke det. Anonymkode: c58dc...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #10 Del Skrevet 21. august 2020 On 8/16/2020 at 5:25 PM, AnonymBruker said: Om du er voksen og ikke har krøller, ville jeg droppet å lage falske krøller. Blir liksom litt barnslig nesten. Anonymkode: c58dc...cf4 At det er barnslig å krølle håret er det rareste jeg har hørt på lenge. Er ikke snakk om permanent, akkurat. Syns det er gøy å eksprimentere litt og å prøve ut litt forskjellig (som store deler av verden ser ut til å gjøre, skal man bedømme ut i fra "kjendisverden"). Anonymkode: a8daf...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg har stritt hår som holder dårlig på krøller. Det som fungerer for meg er å krølle håret mens det er håndkletørt. Du kan også prøve ut overnight curls. Bruk eh curlcream først Anonymkode: cbc6a...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå