AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Trenger tips 😊 Anonymkode: 9b96b...91d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Det kommer jo an på situasjon. Enkelt til hverdags og kraftigere sminke til fest. Anonymkode: 62b4d...368
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Mindre enn i 20-årene Blir 31 i år. Er jeg hjemme og bare skal kjapt på butikken, så går jeg uten sminke. 80% av tida, og det er herlig. Bb-cream i stedet for foundation, litt concealer under øynene, pudder (har fet hud). Øyebryn fylles kjapt inn. Det er om jeg skal treffe venner, eller gjøre ærender. Gidder jeg litt ekstra, så blir det også mascara og bronzer/blush, men det er kanskje en gang annenhver uke Skal jeg være representabel på jobb gjør jeg hele pakka, men det er heldigvis sjeldent. Kanskje en gang eller to i året tar jeg på øyesminke og eyeliner. Det gjorde jeg daglig før, fatter ikke at jeg gadd Prioriteringer endrer seg. Koste meg med det før. Brukte så mye tid og penger på sminke før, har fått bedre selvtillit med alderen og vil heller spare penger Anonymkode: 33108...939 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Hva slags produkter osv? Anonymkode: 9b96b...91d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Jeg sminker meg naturlig. Anonymkode: 5cb1f...ec7
Blingblingtahei Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Bruker en bb cream, noen ganger tar jeg det kun der det behøves og blender det inn, noen ganger markerer jeg kinnbena med litt solpudder og legger en lysere bb cream under øynene og kinnbena. Fyller inn øyenbrynene litt og i det siste har jeg også brukt mascara da jeg har funnet en som er enkel å legge og som mine sensitive øyne tåler (clinique high impact lash elevating mascara). For 3 år siden før jeg fikk minstemann brukte jeg nada sminke, kanskje 3 ganger i året. Men da hadde jeg fin hud. Etter minstemann kom føler jeg at jeg ser sliten ut, og har i tillegg fått mer uren hud etter svangerskap og amming.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 Når jeg bare skal være hjemme: Ingenting I hverdagen på sommeren: sminker/fyller inn brynene, mascara og dagkrem med solfaktor I hverdagen ellers løpet av året: samme som over, men bruker da å litt concealer og bb-cream Anonymkode: 3d344...f04
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 31 år. Ofte bruker jeg ikke annet enn fuktighetskrem og solkrem. På jobb og ellers til hverdags bruker jeg maskara og fyller på bryna. Om jeg føler meg litt gusten eller sliten bruker jeg også en bb-cream. Fest er jeg sjelden på, men da foundation, maskara, bryn og litt farge i kinn. Har jeg lett øyesminke bruker jeg noen ganger leppestift, ellers bruker jeg enten å ha fokus på bare en av tingene. Krøller håret med rettetang. Har ringe øyelokk så har brukt YouTube til å lære teknikker selvom jeg ikke bruker så kraftige farger på øyelokket Anonymkode: b8d0c...089
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #10 Skrevet 13. august 2020 Litt glødende foundation for å jevne ut hudtonen, litt mascara og litt utfylling av øyebryn. Jeg kan ikke lenge bruker kajal under øynene, eller sjokk farget øyeskygge/leppestift. Det føler jeg fremhever alderen. Anonymkode: f46fd...27f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #11 Skrevet 13. august 2020 Fuktighetskrem med solfaktor. Hverdagssminke er litt mascara, fylle inn bryn lett, lett sveip med mineralpudderfoundation for å jevne ut huden, lett sveip med pudderblush under kinnben/tinningene/kjevebein. Fargeløs leppekrem f.eks Labello. Tar 2 min. Til kvelds hvis skal noe og dresser meg opp, så mer mascara, kanskje noe farge på øyelokk eller leppestift i knæsj farge. Anonymkode: b4273...cc8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #12 Skrevet 13. august 2020 BB krem for å jevne hud, concealer under øyne, blush, lip tint water fra Clarins, øyenskygge, eyeliner, mascara, brynsblyant og øyenbrynsgele. Jobber med sminke da;) Anonymkode: a3434...f27
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #13 Skrevet 13. august 2020 BB cream Solpudder Blush Øyenbrynsblyant Mascara Skal jeg pynte meg ekstra bruker jeg eyeliner, øyenskygge og leppestift. Anonymkode: e77c2...e6a
Utelukke Skrevet 13. august 2020 #14 Skrevet 13. august 2020 Om sommeren bruker jeg solfaktor, mascara, litt blush og litt concealer på nesen og under øynene. Sjelden jeg bruker øyenskygge.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #15 Skrevet 13. august 2020 Er 31, er lærer i en bygd. Bruker daglig: - solkrem med litt tint - foundation på kinn og hake (pga hormonell akne, rødhet og arr). Bruker liten mengde og blender godt. Lett pudring på toppen av foundation. (Dermacol eller Armani luminous silk). - Blush i kinnene (bare minerals highlighter (tror fargen heter joy, virker som en Blush med litt glød i, av og til Tikei) - solpudder opp mot hårfestet i pannen og tinning, bittelitt på nese (tikei) - brun eyeliner på våtkanten og langs vippene oppe. Smudger det litt ut oppe, blir som en sotet strek. (Mac Teddy) - maskara (Clinique, den lille som går av i varmt vann) - concealer under øyne (makethemake akkurat nå, skal prøve stift fra BareMinerals senere) Nå ser jeg at dette høres veldig mye ut, men jeg bruker lite av hvert produkt og det hele tar ca 6 minutter å få på. Har jeg litt ekstra gidd så tar jeg en liten wash med øyenskygge, feks grønntoner om grønne klær på, eller lilla for å få øynene til å poppe (brune øyne). Anonymkode: c2f89...ecb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #16 Skrevet 13. august 2020 35 år. Går mye uten sminke i det hele tatt. Hvis jeg skal sminke meg til hverdags bruker jeg mascara og av og til en farget dagkrem. Til fest bruker jeg farget dagkrem, mer mascara, og eyeliner. Hvis jeg vil dra på litt ekstra øyenskygge og noe på leppene. Anonymkode: 1d140...d68
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #17 Skrevet 13. august 2020 På julaften og i bryllup tar jeg på mascara... Anonymkode: fa360...ddb
kisskissbangbang Skrevet 13. august 2020 #18 Skrevet 13. august 2020 Er 31. Bruker fuktighetskrem/solfaktor, primer, foundation, concealer, settepudder, øyeskygge, bronzer, blush og mascara, i tillegg til å fylle ut bryna. Ser naturlig sminka ut, og rutinen tar bare maks 10 min. Bruker ikke mye av hvert produkt. Dersom jeg bare skal være hjemme bruker jeg oftest bare litt concealer og ev. mascara. Har sminka meg på mer eller mindre samme måte i ti år nå, så er en godt innarbeida rutine.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #19 Skrevet 13. august 2020 Er 33. Til jobb bruker jeg pudderfoundation, concealer, blush, fyller inn brynene, og litt mascara. Legg til øyenskygge og kajal hvis jeg skal noe spesielt. Skal jeg være hjemme med familien bruker jeg blush og concealer. Anonymkode: 6292d...0f7
Leeloo Skrevet 13. august 2020 #20 Skrevet 13. august 2020 Er 43, bruker stort sett en lett BB-cream (siste var fra Maybelline, med faktor 30), sort eyeliner og mascara (Maybelline Lash Sensational til daglig og L’Oreal false lash til fest), brynpudder og litt blush. Av og til øyenskygge og litt solpudder. Kan fint gå uten sminke på fritiden, men føler meg freshere med. Bruker faktor året rundt, prøver å bremse tiden 😄 Ansiktshuden min liker ikke solkrem, ei heller annen dagkrem enn veldig lette gels (fet hud med porer som tetter seg med én gang) så da blir det sminke med faktor. Fatter ikke hvorfor foundation går bra, men det gjør det altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå