Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener folk her inne? Skal kontakten gå begge veier eller kun ene veien? Har ei venninne som jeg ikke hører noe fra hvis jeg ikke selv tar kontakt og vi har gode venner lenge. Drittlei å ta initiativet hver gang

Anonymkode: 74363...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har lyst på mindre kontakt enn hva du har? 

Eller kanskje hun er sjenert, og tenker at hun ikke vil trenge seg på? 

Anonymkode: b3173...8e6

Skrevet

Noen er bare slik. Har også en venn som er slik. Hvis ingen tok kontakt med han og satt i gang noe. Ville det ikke skje noe som helst. Noe han sikkert er fornøyd med i utgangspunktet. 

Skrevet

Må gå begge veier. I perioder kan det være den ene eller den andre som tar mest kontakt, men om det kun går en vei så gidder jeg ikke.

Anonymkode: a5355...283

Skrevet

Det burde selvfølgelig gå begge veier. Men kan det være noen spesielle grunner til at hun ikke tar kontakt da?  

Jeg har kuttet ut en god venninne av meg pga den grunn at hun er super egoistisk! Hun er kun opptatt av seg selv og sitt, men å engasjere seg i mitt liv er tydeligvis ikke aktuelt. For meg blir dette en energi tyv som spiser meg opp. 

Jeg ønsker venninner som ærlig og oppriktig bryr seg om meg også :)

Anonymkode: 8c3ef...eab

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener folk her inne? Skal kontakten gå begge veier eller kun ene veien? Har ei venninne som jeg ikke hører noe fra hvis jeg ikke selv tar kontakt og vi har gode venner lenge. Drittlei å ta initiativet hver gang

Anonymkode: 74363...a97

Er gutt, men regner med det samme gjelder for venninner som kamerater.

Jeg mener det skal gå begge veier, hvis ikke er ikke vennskapet gjennsidig.

Jeg sier ikke at begge skal ta like mye kontakt. Er helt greit om den ene parten tar kontakt oftere, men om det alltid er du som må ta kontakt, betyr det at den andre parten ikke verdsetter vennskapet like høyt. 

Det betyr ikke at man ikke er venner, men slike folk ville jeg aldri regnet som nære venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...