AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Jeg sliter veldig med å finne en god fastlege til barnet mitt. Jeg liker min fastlege, men hun holder til i nærheten av en tidligere arbeidsplass på den andre siden av byen (Oslo), og det ville vært utrolig upraktisk å dra dit med barnet mitt. Mannen min sin fastlege likeså. Det er nesten ingen ledige fastleger i nærområdet, og de som har ledig plass har dårlig rating på diverse legelister. Hva gjør man? Er det noen som har noen tips? Kan noen anbefale en god fastlege i Grunerløkka eller Gamle Oslo bydel? Anonymkode: 77f0d...ced
tangent Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Ta anmeldelser med en klype salt. De som klager er ofte mer aktive enn de som synes legen er helt grei. Jeg ville prioritert nærhet og bare byttet til en lege som ikke har bunnkarakter så nær som mulig. Kanskje legen fungerer godt for deg! Og hvis det er håpløst er det lov å bytte igjen! 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Jeg hadde fastlege på Frogner da vi bodde på Teisen.. Det gikk helt fint til barna våre og. Var fornøyd med min fastlege, så derfor brukte vi han til barna også. Er du ofte hos lege med barna? Anonymkode: 87107...090 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Ts her: har aldri vært hos fastlegen med barnet hittil, men vil gjerne ha en som vi ikke behøver å bruke kollektivtrafikk for å nå. Anonymkode: 77f0d...ced
Million Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Jeg fant fastlegen til mitt barn på helsestasjonen. Det varierte hvilken lege som var der for å ta diverse småbarnskontroller, men da jeg kom dit en gang og hun var der og skulle ta legesjekken på barnet, fant jeg tonen med henne med en gang. Jeg så hvordan hun var med barnet, så forsiktig og flink, veldig nøye og veldig forsiktig, og fant ut at "der har vi vår nye fastlege, alle sammen". Dessverre fikk vi bare beholde henne noen få år, før hun flyttet tilbake til landet hun kom fra med mann og barn. Hun var en fantastisk flink og dyktig lege, med masse tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Vi valgte oss en barnelege på Volvat som fastlege for barnet vårt fordi hun var veldig flink med barn. Anonymkode: 8a6ee...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå