Gå til innhold

Hvordan fjerne påsatte negler

Anbefalte innlegg

Gjest Snutus (ikke innlogget)
Skrevet

Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet påsatte negler. De er nemlig ikke så fine lenger, men de sitter bom fast.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fjernes med aceton. Du får fjernet de hos en negledesigner eller du kan kjøpe aceton å fjerne dem selv.

Gjest Rotterats
Skrevet

Det er grusomt å fjerne, og dine egne negler blir helt ødelagt. Tar litt tid før dine egne blir fine igjen.

Skrevet
Det er grusomt å fjerne, og dine egne negler blir helt ødelagt. Tar litt tid før dine egne blir fine igjen.

Signerer denne!! Det er noe dritt!! :sur:

Skrevet

Kjøp ren aceton på apoteket - dette tar tid.

Ellers kan du gå dit du fikk dem påsatt og be henne fjerne dem. Det er bedre egentlig enn å fjerne dem på egenhånd, selv om du må betale for det.

Skrevet

Hvis dette er din erfaring med kunstnegler, bør du vurdere å gå over til en negledesigner som benytter seg av andre materialer. Det lar seg absolutt gjøre å få kunstnegler som ikke sliter på den naturlige neglen!

Skrevet

Ja det er grusomt å fjerne dem. mine løsnet litt etter litt, og det var ikke noe fint syn, noen lange og noen korte negler.

Gjest Darcy
Skrevet (endret)

Kjøp Aceton på apoteket.

Hell Aceton i en bolle og ha hendene oppi, slik at væsken akkurat dekker neglene.

Dette tar ca 40 min, og du må holde hendene rolig nedi bollen, ikke ta de ut før neglene begynner å løsne av seg selv og du kan evt hjelpe til å pirke de av med en pinne.

Aceton er særdeles brannfarlig, så du må ikke finne på å røyke mens du driver med dette.

Etterpå må du vaske hendene for å få vekk alle spor av brannfarlig væske.

Endret av Darcy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...