Gjest Snutus (ikke innlogget) Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet påsatte negler. De er nemlig ikke så fine lenger, men de sitter bom fast.
Felixa Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 De fjernes med aceton. Du får fjernet de hos en negledesigner eller du kan kjøpe aceton å fjerne dem selv.
Gjest Rotterats Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 Det er grusomt å fjerne, og dine egne negler blir helt ødelagt. Tar litt tid før dine egne blir fine igjen.
lol75 Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 Det er grusomt å fjerne, og dine egne negler blir helt ødelagt. Tar litt tid før dine egne blir fine igjen. ← Signerer denne!! Det er noe dritt!!
Lassie Skrevet 16. juli 2005 #5 Skrevet 16. juli 2005 Kjøp ren aceton på apoteket - dette tar tid. Ellers kan du gå dit du fikk dem påsatt og be henne fjerne dem. Det er bedre egentlig enn å fjerne dem på egenhånd, selv om du må betale for det.
Fat Sally Lee Skrevet 17. juli 2005 #6 Skrevet 17. juli 2005 Det er grusomt å fjerne, og dine egne negler blir helt ødelagt. Tar litt tid før dine egne blir fine igjen. ← Hvis dette er din erfaring med kunstnegler, bør du vurdere å gå over til en negledesigner som benytter seg av andre materialer. Det lar seg absolutt gjøre å få kunstnegler som ikke sliter på den naturlige neglen!
linky Skrevet 17. juli 2005 #7 Skrevet 17. juli 2005 Ja det er grusomt å fjerne dem. mine løsnet litt etter litt, og det var ikke noe fint syn, noen lange og noen korte negler.
Gjest Darcy Skrevet 17. juli 2005 #8 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Kjøp Aceton på apoteket. Hell Aceton i en bolle og ha hendene oppi, slik at væsken akkurat dekker neglene. Dette tar ca 40 min, og du må holde hendene rolig nedi bollen, ikke ta de ut før neglene begynner å løsne av seg selv og du kan evt hjelpe til å pirke de av med en pinne. Aceton er særdeles brannfarlig, så du må ikke finne på å røyke mens du driver med dette. Etterpå må du vaske hendene for å få vekk alle spor av brannfarlig væske. Endret 17. juli 2005 av Darcy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå