AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Hei dere! Jeg har et spørsmål til dere som foreløpig er barnløse - enten fordi dere nettopp har begynt prøvingen eller har vært ufrivillig barnløse i lang tid. Er det sånn at dere har et ønske om et spesifikt kjønn på det barnet dere forhåpentligvis vil få i fremtiden? Og hvis dere har prøvd lenge, er dette ønsket fortsatt der? Jeg forstår selvfølgelig at alle ønsker seg friske barn og at det er det som betyr mest, men kanskje noen allikevel har et tilleggsønske om et barn av et spesifikt kjønn? Anonymkode: 3c890...376
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Overhode ikke. Prøvd å få barn i snart fire år, og kunne ikke brydd meg mindre om hvilket kjønn vi eventuelt kommer til å få. Anonymkode: 250fc...35b 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Prøvd i snart 14 mnd, og her er ønsket kun å få barn, ingen formening om kjønn. Jeg ønsker selvfølgelig flere barn om jeg i hele tatt får ett, og da er det jo fint om det blir ulike kjønn på de. Selv om jeg selvfølgelig vil bli helt fantastisk lykkelig om jeg bare kan få barn i det hele tatt! Om det blir gutt eller jente nå på første har ingenting å si... Anonymkode: 76884...102 2
spinnwild Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Håper på begge kjønn etterhvert kanskje. Men nå: Hva som helst. Bare baby.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Har ei jente ifra før. Hadde ikke noe ønske på kjønn på første da vi var prøvde i over to år.. var bare glad for å bli gravid og at barnet var friskt da vi var på UL. Prøver på nr to nå, kjenner nå også at jeg bare blir glad om vi er så heldige å bli gravide igjen, da jeg absolutt føler at det ikke er en selvfølge.. denne gangen kjenner jeg at jeg har litt mer lyst på jente igjen. Men bare fordi at jeg ser for meg at jenta vår får en lillesøster. Men bli like glad for gutt❤️💙 Anonymkode: ab40f...b58 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Har såvidt begynt å prøve. Må innrømme at jeg ønsker meg jente litt mer enn gutt, men blir såklart glad uansett og forstår at det ikke kan styres Anonymkode: f7d83...b44 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 Med første ønsket jeg meg jente, og fikk det:) Med nr 2 hadde jeg ikke noe sterkt preferanse, men hadde liksom alltid sett for meg å få en av hver. Samtidig syns jeg jo det var veldig koselig å ha jente, og så for meg at det hadde blitt praktisk med en til mtp arving av klær osv. Vi fikk en lillebror:) Anonymkode: 4389a...737 1
Eugenniee Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Vi har en jente fra før, prøver på nr 2 i snart 18 mnd. Først tenkte vi at det blir så koselig å ha en jente til. Nå kan vi ikke bry seg mindre om kjønn... 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere! Jeg har et spørsmål til dere som foreløpig er barnløse - enten fordi dere nettopp har begynt prøvingen eller har vært ufrivillig barnløse i lang tid. Er det sånn at dere har et ønske om et spesifikt kjønn på det barnet dere forhåpentligvis vil få i fremtiden? Og hvis dere har prøvd lenge, er dette ønsket fortsatt der? Jeg forstår selvfølgelig at alle ønsker seg friske barn og at det er det som betyr mest, men kanskje noen allikevel har et tilleggsønske om et barn av et spesifikt kjønn? Anonymkode: 3c890...376 Vi har prøvd i snart 5 år og for oss har ikke kjønn vært noe vi har tenkt på. For oss har det egentlig ingen betydning om det er gutt eller jente Anonymkode: 2810c...c86 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #10 Skrevet 14. august 2020 Var egentlig samme for meg til slutt. Man vil bare ha ett barn. Men i starten ønsket jeg meg en gutt. Og fikk en gutt 💙 vil gjerne ha en gutt til hvis jeg er så heldig. Så kan de forhåpentligvis få et godt forhold og felles interesser. Pluss med tanke på arving er det gull. Anonymkode: 55585...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 Var prøver i mange år og ønsket meg veldig sterkt en jente. Da jeg endelig ble gravid og det viste seg å være gutt, var det vanskelig å ta innover seg. Nå er den gutten 6 måneder og jeg skjønner ikke at jeg noensinne ønsket meg noe annet. Anonymkode: a9485...e70 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #12 Skrevet 14. august 2020 Vi prøvde i mange år, men uten noe som helst preferanse på kjønn. Vi ønsker oss et barn, vi. Nå venter vi en gutt. 💙 Anonymkode: d92d9...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #13 Skrevet 14. august 2020 Selv om jeg nå kun er prøver og ikke har barn, så må jeg innrømme at jeg alltid har hatt et sterkt ønske om en av hvert kjønn. Det ville vært fullkomment i mine øyne. Kunne ønske jeg kunne si jeg ikke brydde meg. Skjønner ikke hvorfor jeg er opptatt av dette når jeg egentlig såklart bare burde være takknemlig hvis jeg kan få barn i det hele tatt, men kan ikke noe for det. Føler det er så feil og ønske seg kjønn og ikke bare en frisk baby. Har bare blitt så utrolig opphengt i at jeg må ha begge kjønn. Vet ikke hvorfor. Er så ille at jeg er litt redd for å bli skuffet hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid og få to av samme kjønn...Redd jeg kommer til å ville føle et savn og en sorg hvis jeg ikke får oppleve både gutt og jente. Tar faktisk meg selv i å bli misunnelig på andre som har en av hver. Blir så flau over meg selv at jeg ikke tørr si det til noen. Kanskje noen føler ønske om et av hvert kjønn like sterkt som meg der ute? Eller har råd for hvordan jeg kan kvitte meg med disse tåpelige tankene? Anonymkode: 468e4...234 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå