AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Jeg har ofte blitt samboer tidlig med nye kjærester. Da har vi hatt sex fra annenhver dag til nesten hver dag. Jeg har også hatt et langt avstandsforhold der vi hadde sex omtrent hver dag når jeg var på besøk 7-30 dager i strekk. At man er mye sammen og også har mye sex tenker jeg er normalt. Nå dater jeg en mann i samme by, vi har vært sammen rundt ett år. I fjor var vi begge veldig bissi og møttes vel rundt en gang i uka. Reiste bort ei helg sammen på høsten. Jeg sa at jeg syntes det var altfor skjelden. Vi la begge om timeplaner og fikk til å møtes 2 ganger i uka omtrent. Har vært mye snakk om å reise vekk sammen men det skjer ikke. Jeg skjønner ikke hvordan vi skal bli ordentlig kjent hverken seksuelt eller på andre måter uten mer tid sammen... Han jobber mye, ikke er mye med venner, og jeg føler jeg er no2 prioritet etter jobb. Men jobben er stor 1.plass. Jeg synes at å møtes/ha sex 3 ganger pr uke bør være mulig når man bor så nært. Og at han må finne plass til at vi har flere helger/ferie sammen. Skal sies at vi begge jobba mye i sommer og kun tok ei uke fri med familie hver for oss. Han har snakka litt om å ta ut ferie til høsten.... Jeg vet ikke hvor tålmodighet jeg skal være, eller om jeg er urimelig. Ekser ville henge hele tida, nesten så jeg syntes det var for mye iblant, så dette er litt rart! Iblant tenker jeg på å slå opp på sikt hvis det ikke blir mer tid/sex mellom oss... Han virker ellers interessert i oss og alltid kjærlig nå som sjalusien har sluppet taket. Han sier iblant at han savner å kunne ha ei helg med meg, da sier jeg at det bare skjer om han har ledig dager i boka og gjerne litt planlagt. Jeg må jo også ha fri fra jobb da. Han har iblant kommet innom før jobb, det er jo fint, men ofte litt kort...og etter jobb er han ofte sliten. Ikke rart når han jobber så mye. Jeg vil føle meg som kjæresten, ikke elskerinne. Og ting funker ikke helt for meg. Jeg fantaserer iblant om ekser eller fremmede menn som setter av tid til oss. Noen ideer til hva jeg kan gjøre, untatt å slå opp? Anonymkode: e625e...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå