Gå til innhold

Går dere til frisørlærlinger ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEI. Jeg ble satt hos en frisørlærling en gang, uten å bli spurt, og hun skamklipte meg så jævlig..... hun klippet av panneluggen min mens hun sto og så en annen vei enn der mitt hode og hår var!! Hun sto bokstavelig talt med hodet vridd og så ut i salongen, mens hun satte saksa i panneluggen og klippet rett av. Jævla drittkjerring. Hun møtte ikke en gang blikket mitt en eneste gang under hele seansen.

Det er eneste gangen i mitt liv jeg har klaget til en frisørsalong. 

Dette er mange år siden, det var den gangen jeg fremdeles hadde pannelugg på siste halvdel av 90-tallet en gang, da det var litt mer moderne med lugg. Nå har jeg langt hår uten pannelugg.

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går kun til frisørlærlinger. Jeg har ikke en spesielt vanskelig frisyre å opprettholde ( tar vekk det som er slitt og klipper det opp/graderer ) og har alltid vært fornøyd når jeg går ut derfra. Har opplevd en gang at det ikke ble helt rett og da steppet en ferdig utdannet frisør inn og ordnet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til frisørlærling fordi jeg troddr min "frisyre" var jævla rnkle greier å stusse, langt hår med litt skrått fremme. Joda, hun skrået såpass skjevt at når frisøren skulle sjekke klippen så måtte hun jevne såpass mye at jeg endte opp med delvis lang lugg som ikke gikk i hestehale. Jeg går ikke lenger til lærlinger.

Anonymkode: 3451d...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt kort hår før. Og det var blitt altfor langt så måtte klippe meg på ferie i Svolvær og frisør lærlingen vsr eneste som hadde ledig. Hun var ferdig lærling om ca ett halv år! Men jeg hsr aldri vært så fornøyd! Kjempe flink. Tok lang tid men hun var sååå nøye for hun ville jo få det dokumentert til senere. Hadde jeg bodd der, vist hvor hun jobber nå hadde hun blitt min faste 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg har bare tenkt å stusse lengden litt. Det burde vel en lærling klare fint ?

Anonymkode: ee8b3...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og skallet forfra og langt bak på issen. Gikk til lærling forrige gang. Hu brukte 1,5 time på meg, stusset og stusset. Tilslutt var jeg nesten skinnet, så nei det gjør ikke jeg igjen 

Anonymkode: ccb62...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til lærling i hele fjor og ble kjempefornøyd. Hun brukte laaang tid på å bli ferdig siden hun var så nøye, men jeg ble veldig fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Million skrev:

NEI. Jeg ble satt hos en frisørlærling en gang, uten å bli spurt, og hun skamklipte meg så jævlig..... hun klippet av panneluggen min mens hun sto og så en annen vei enn der mitt hode og hår var!! Hun sto bokstavelig talt med hodet vridd og så ut i salongen, mens hun satte saksa i panneluggen og klippet rett av. Jævla drittkjerring. Hun møtte ikke en gang blikket mitt en eneste gang under hele seansen.

Det er eneste gangen i mitt liv jeg har klaget til en frisørsalong. 

Dette er mange år siden, det var den gangen jeg fremdeles hadde pannelugg på siste halvdel av 90-tallet en gang, da det var litt mer moderne med lugg. Nå har jeg langt hår uten pannelugg.

Det skal da være en utdannet frisør som passer på ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal da være en utdannet frisør som passer på ?

Mulig det er det i dag, men det var ingen som passet på henne. Langt i fra.

Jeg gikk hjem, helt på gråten, og så meg i speilet. Så ringte jeg ned og klaget. Sjefen bare ba meg komme ned så hun fikk se på det og om det var mulig "å fikse det". Men hva skal man gjøre med avklippet hår? Kort er kort, det er ikke mulig å lime på en pannelugg igjen. Og det var det ikke heller, måtte gå med den kortkorte luggen i en tid før den var vokst ut i normal lengde igjen. Og jeg som skulle klippe meg for å bli fin til bursdagsfesten min noen dager etterpå....🙄

Husker ikke i dag om jeg fikk penger tilbake etter klagen da jeg var nede der igjen og sjefen skulle se på det. Auster Frisør i Oslo var det i alle fall.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gå til lærling for å stusse mitt lange hår. Sønnen min gikk til lærling en gang, aldri mer! Han har et hår som er veldig tykt, og sikkert ikke veldig lett å klippe. Men så seriøst ut som at hun aldri hadde holdt en saks i hånda før. Kom en frisør for å ta over, men da var det liksom litt for seint. Har nå en fast frisør, som "kjenner " håret hans.

Anonymkode: 7cbd8...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Million skrev:

Mulig det er det i dag, men det var ingen som passet på henne. Langt i fra.

Jeg gikk hjem, helt på gråten, og så meg i speilet. Så ringte jeg ned og klaget. Sjefen bare ba meg komme ned så hun fikk se på det og om det var mulig "å fikse det". Men hva skal man gjøre med avklippet hår? Kort er kort, det er ikke mulig å lime på en pannelugg igjen. Og det var det ikke heller, måtte gå med den kortkorte luggen i en tid før den var vokst ut i normal lengde igjen. Og jeg som skulle klippe meg for å bli fin til bursdagsfesten min noen dager etterpå....🙄

Husker ikke i dag om jeg fikk penger tilbake etter klagen da jeg var nede der igjen og sjefen skulle se på det. Auster Frisør i Oslo var det i alle fall.

Slike opplevelser er fryktelig kjedelig forstår godt du ikke vil la en lærling klippe deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fast til lærling, har gjort det mange ganger med forskjellige, stort sett bestandig vært fornøyd. Med hun jeg har nå er super nøye og hvis det er noe hun lurer på så spør hun bestandig frisøren før hun rører håret mitt. Og frisøren går bestandig over å sjekker når hun er ferdig og evt sier hvor hun må rette opp eller ta mer, som regel er det ikke behov for det. Kjempe flink! 

Men antar det er de som ikke er like flinke også, slik er det vel i alle yrker, ferdig utlært eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og skallet forfra og langt bak på issen. Gikk til lærling forrige gang. Hu brukte 1,5 time på meg, stusset og stusset. Tilslutt var jeg nesten skinnet, så nei det gjør ikke jeg igjen 

Ville du heller ha en Elvis Cabriolet?

Anonymkode: d0949...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Går alltid til lærlinger og er alltid fornøyd. Men du må være forberedt på at det tar lenger tid.

Anonymkode: 03a97...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Munkesveis?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til lærling én gang, men det tok mange timer så det gjør jeg ikke igjen. Jeg er litt sær på frisører, jeg må ha en som kan gi forslag til frisyrer, er lett å snakke med og som jeg går overns med. Overhodet ikke noe problem med lærlinger, men jeg er så fornøyd med frisøren min at jeg ikke orker å prøve lærling igjen.

Anonymkode: 8182b...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...