Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Beklager ekkelt bilde, men hver gang mellom eggløsning og menstruasjon (tror jeg) får jeg lyserosa utflod en dag. Er som regel bare helt lyst, babyrosa og bittelitt på papiret. Denne gangen er det mer korallrosa og mye mer enn det pleier. Hva er egentlig dette fornoe?🤔 Noen andre som opplever å få slik? 

8BA4993B-6845-45D8-A1A2-8B2C33C5E9A8.jpeg

Anonymkode: 653c3...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Beklager ekkelt bilde, men hver gang mellom eggløsning og menstruasjon (tror jeg) får jeg lyserosa utflod en dag. Er som regel bare helt lyst, babyrosa og bittelitt på papiret. Denne gangen er det mer korallrosa og mye mer enn det pleier. Hva er egentlig dette fornoe?🤔 Noen andre som opplever å få slik? 

Kan det være implantasjonsblødning? Hvilken dpo er du?

Anonymkode: 1fc6b...167

Skrevet

Kan det være implantasjonsblødning? Hvilken dpo er du?

Kanskje det er det? Ifølge Flo er det ca.11 dpo. Forventet mens på førstkommende mandag. Har som sagt hatt sånn ofte, bare lysere - denne gangen er det veldig mye mørkere🤔 

Skrevet

Har du uvi? Herpes?

Skrevet

Har du uvi? Herpes?

Nei, ingen uvi eller herpes (som jeg vet om) - er i fast forhold. Dette kommer en gang i måneden, bare sterkere denne gangen. Ser det ut som uvi?😳

Skrevet

Hos meg så begynner livmortappen å åpne seg noen dager før mensen, og da kommer det litt spotting av blod/brunt for å så gå over igjen og da ser jeg ikke noe til blod før mensdagen.. pleier å spotte irundt 11 dpo eller 12 dpo.. jeg vet at jeg ikke er gravid når jeg ser denne spottingen. (Prøver på nr to nå) 

Anonymkode: de5c2...aaf

Skrevet

Jeg spotter når jeg hsr eggløsning. 

Anonymkode: d013e...d12

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen uvi eller herpes (som jeg vet om) - er i fast forhold. Dette kommer en gang i måneden, bare sterkere denne gangen. Ser det ut som uvi?😳

Jeg har hatt blødning i forbindelse med uvi men er faktisk usikker på om det er vanlig. Jeg har det kronisk så er kanskje annerledes. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos meg så begynner livmortappen å åpne seg noen dager før mensen, og da kommer det litt spotting av blod/brunt for å så gå over igjen og da ser jeg ikke noe til blod før mensdagen.. pleier å spotte irundt 11 dpo eller 12 dpo.. jeg vet at jeg ikke er gravid når jeg ser denne spottingen. (Prøver på nr to nå) 

Anonymkode: de5c2...aaf

Ser det noenlunde slik ut og varer ett eller to dobesøk? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spotter når jeg hsr eggløsning. 

Anonymkode: d013e...d12

Ser det slik ut?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nok spotting. Veldig vanlig

Anonymkode: bf277...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...