Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat plass til vaske-og-tørketrommel oppå hverandre der inne, men that’s it. Ville dere byttet til kombinert vask-tørk og hatt stellematte oppå, eller hatt et stellehjørne på barnerommet istedet (uten rennende vann)? 🤔

Anonymkode: 5f781...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lite bad og stellebord på barnerommet. Hadde en liten plastbøtte vi fylte med lunket vann så vi kunne dyppe engangskluter i den ved stell. Det gikk helt fint med to unger, måtte bare venne oss til å hente vannet før vi skulle stelle. 

• Liker 2
Skrevet

Kan du ha stellematte under vasken og dra den fram og stelle baby på gulvet? :)

Anonymkode: 91287...b5a

• Liker 7
Skrevet

Forresten ville jeg ikke byttet til kombinert vask/tørk. Med to barn er som regel både vaskemaskin og tørketrommel i gang samtidig. 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg, garantert fallsikkert 😁

Anonymkode: 38234...cea

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde knøttlite bad, og hadde stellebordet på veggen over do. (Så du kunne ikke stelle baby mens noen var på do, for da var doen utilgjengelig. ) 

Var en helt genial løsning på lite bad. 

Noe veldig likt dette

Anonymkode: d5fbd...eae

• Liker 3
Skrevet

Kjøp en stellematte du kan ha på gulvet på badet som det sies over her. En kombi vask/tørk er ikke noe jeg ville kjøpt mm det ikke fantes noe annet. Kan garantere at trommelen vil gå samtidig med vaskemsakinen mange ganger i mnd.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har så lite bad at vi ikke kunne stelle på gulvet heller. Da måtte man enten hatt matta inni dusjkabinettet eller sittet i dusjkabinettet for å stelle! Noe som ville vært ganske upraktisk med dusjdørene! 😅

Skrevet

Jeg har alltid hatt stellebordet på barnerommet, det er null problem. Har bare fukta kluter på badet og tatt med. 

Anonymkode: 717ab...6f6

• Liker 2
Skrevet

Takk for mange forslag her 😍 Tror ikke vi har nok gulvplass til en stellematte der engang faktisk 😄men løsningen med sånt skap over toalettet kan kanskje gå! 🤔 

ts

Skrevet

Jeg kjenner folk som har hatt stellematta på gulvet, det er IKKE å anbefale. Du ber om dårlig rygg og masse styr.

Anonymkode: 717ab...6f6

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, tangent skrev:

Vi har så lite bad at vi ikke kunne stelle på gulvet heller. Da måtte man enten hatt matta inni dusjkabinettet eller sittet i dusjkabinettet for å stelle! Noe som ville vært ganske upraktisk med dusjdørene! 😅

Haha ja samme her 😄

Skrevet

Hadde stellematte på badet med første, på soverommet med andre. Likte best det siste. Lagde våtserviettet selv av mesoft, vann og olje som jeg hadde på en boks på soverommet, det var alt vi trengte. Mulig det var kombinasjonen av kos på stellebordet og at vi da var mye mer på det rommet som gjorde at nr.2 også sovnet mye lettere tidligere.

Anonymkode: 77c5b...9e5

• Liker 2
Skrevet

Vi har stellebord på barnerommet. Jeg tar bare en bunke tørre engangskluter, gjennomfukter dem og legger i en skål som jeg har i skuffen i stellebordet. Voila, hjemmelagde våtservietter. Fyller på en gang om dagen ca

Anonymkode: 0062c...08b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har stellebord på barnerommet. Jeg tar bare en bunke tørre engangskluter, gjennomfukter dem og legger i en skål som jeg har i skuffen i stellebordet. Voila, hjemmelagde våtservietter. Fyller på en gang om dagen ca

Sånne kompresser, altså. Når vi hadde tørketrommel brukte jeg også vanlige tøykluter, men uten tørketrommel blir det litt mye styr. 

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde stellebordet på barnerommet :) kjøpte sånne plastskåler fra ikea som vi hang på stellebordet og hadde en termos med lunket vann stående. Fylte fra den oppi en sånn skål ved vært bleieskift (er jo ikke mye vann som skal til). Gikk veldig fint! :) kan også fukte tørrserviettene på forhånd og ha i en boks.

Anonymkode: 083b0...38d

• Liker 2
Skrevet

Kan dere kjøpe større bolig? 

Anonymkode: b06b1...56d

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere kjøpe større bolig? 

Anonymkode: b06b1...56d

😄

Kreativt forslag, men dersom det hadde vært et alternativ hadde vi sikkert gjort det 😉 vi skal bo her til barnet er minst 1år :) 

• Liker 1
Skrevet

Dersom det er mulig ville jeg nok gått for et sånt stellebord som henger på veggen og slås opp etter bruk. De virker veldig kjekke og jeg synes det er praktisk med rennende vann. Min første bæsjet enorme mengder av gangen som nyfødt, så det gikk langt oppover ryggen. Da pleide jeg å "dusje" ham i vasken 😂

Anonymkode: d157b...b8a

• Liker 4
Skrevet

Stellerom på barnerommet her, vegg i vegg med badet. Hadde lite vaskefat med to «rom», et til ansikt og et til rumpe, fylte bare vann før stell. Brukte myke tynne tøykluter med rosa og blå kant. Hadde heller ikke tørketrommel, men synes ikke det var mye styr. 

Anonymkode: 6a830...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...