AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Blir barn noen sinne for gamle til å få ullgenser i gave? Jeg tenker å strikke ullgenser som matcher til mine tantebarn, de er 2 og 6 år. Begynte å tenke på at min mor slutter å strikke klær til barna når de begynner på skolen med mindre de ønsker seg noe spesielt, så vil da denne 6 åringen være for "stor" til å ville gå med ullgenseren? Den er helt nøytral altså. Det er en gutt om det har noe å si. Anonymkode: 8c12c...1f6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Nei, ullgensere er en kjempefin gave. Jeg som mor hadde blitt veldig glad, men det er nok en fare for at 6 åringen ikke vil sette like stor pris på gaven. Synes det er fint at barn ikke bare får leker og akkurat det de ønsker seg. En hjemmestrikka ullgenser er mye mere verdt en mange leker😊 strikk i vei😊 Anonymkode: 441fa...c19 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Neii det er fin gave! Jeg er 30 og jeg blir fortsatt glad 😊 barn synes kanskje ikke det er like spennende da.. Foreldrene blir nok gladere enn selve barna. Anonymkode: 7d1be...0c7 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Her ble 6-åringen glad for hjemmestrikket genser han fikk til jul. Den er i litt friske farger, og veldig fin. Uansett er det en veldig nyttig gave, og jeg tenker barn har godt av å få det også. Anonymkode: 26440...828 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå