AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Jeg la ut et innlegg på some om et klesplagg jeg hadde kjøpt i utlandet og som jeg gledet meg til å bruke nå som det var varmt. En av mine venninner kommenterer «Å FY FAEN SÅ JÆVLIG STYGT! 😆😆😂». Jeg ble sur og slettet det. Greit hun ikke liker det, men noen ganger er det best å holde kjeften sin. Men hun fortsatte! Jeg snappet henne om noe helt annet og hun svarte at jeg kunne jo ta på meg den dritstygge kjolen, da ville nok andre bli skremt! Og jeg bare 😳 😔 Faktisk ble jeg så lei meg at jeg begynte å gråte for meg selv. Og svarte bare kort og rolig at jeg liker faktisk kjolen min. Da svarte hun plutselig at den var jo kjempefin?!! Hva synes dere om sånn oppførsel? Hva ville dere gjort? Hun både skjeller ut kjolen og svarer så smilende at den er kjempefin. Jeg skjønner hun ikke liker den altså, og hun er nok ikke misunnelig. Det er greit. Og jeg ryddet den faktisk inn igjen, til tross for at andre kommenterte at den var kul. Men hva får en til å være så stygg!? Jeg bruker ikke grine eller la meg styre så av andre i klesvalg, bare så det er sagt What? Anonymkode: 6e7bc...d43
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Merkelig oppførsel. Bare ignorer det, og bruk kjolen! 🙂 Anonymkode: 9cb65...90f 26
Me for life Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Mulig hun prøvde på ironi, men det var i så fall et elendig forsøk. Jeg blir derimot mest nysgjerrig på kjolen. ☺️ 18
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Hvor gamle er dere? Kvitt deg med henne umiddelbart uansett. Høres jo helt hurpe ut. Venner sier ikke ting på den måten. Og når hun i tillegg hopper frem og tilbake. Falsk kjerring. Gå videre i livet. Anonymkode: 66bf5...9ec 9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Ignorer! Men ja, kjolen vil jeg også svært gjerne se bilde av ☺️ Anonymkode: 5ee66...065 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 vil også gjerne se denne kjolen Anonymkode: 39ee6...7a9 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 3 minutter siden, Me for life skrev: Mulig hun prøvde på ironi, men det var i så fall et elendig forsøk. Jeg blir derimot mest nysgjerrig på kjolen. ☺️ Det var ikke ironi. Anonymkode: 6e7bc...d43
tangent Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 Hun oppførte seg idiotisk. Vil tippe hun trodde du var ironisk og la ut et bilde av noe hun trodde du ikke likte. Jeg har flere ganger sendt bilder til venninner av ekstremt stygge klesplagg og sagt "denne var fiiin! Noe for neste fest?" også har vi ledd sammen. Vil tippe hun feilberegna helt fordi kjolen ikke var hennes smak. Hun burde sagt unnskyld, og du har lov til å si til henne at du ble såra. 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #10 Skrevet 13. august 2020 Nei, dere får ikke se kjolen. Men jeg er kjent for å være flink til å kle meg. Noen bygdekjole er det derimot ikke. Og hun bor på bygda, jeg i byen. Anonymkode: 6e7bc...d43 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #11 Skrevet 13. august 2020 Hvis det ikke er akseptabel sjargong mellom dere har hun bomma. Jeg har venner jeg kan snakke sånn til, men vi er inneforstått med det. Kan kalle dem heks og hurpe, eller le og erte dem hvis de har gjort noe dumt i fylla. For oss er det frigjørende og det går såklart begge veier. Anonymkode: ab2b3...5fe
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #12 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, tangent skrev: Hun oppførte seg idiotisk. Vil tippe hun trodde du var ironisk og la ut et bilde av noe hun trodde du ikke likte. Jeg har flere ganger sendt bilder til venninner av ekstremt stygge klesplagg og sagt "denne var fiiin! Noe for neste fest?" også har vi ledd sammen. Vil tippe hun feilberegna helt fordi kjolen ikke var hennes smak. Hun burde sagt unnskyld, og du har lov til å si til henne at du ble såra. Jeg er oppriktig sikker på at hun ikke liker den. Kjenner henne så godt at jeg skjønner det ikke er hennes stil. Anonymkode: 6e7bc...d43
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #13 Skrevet 13. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Kvitt deg med henne umiddelbart uansett. Høres jo helt hurpe ut. Venner sier ikke ting på den måten. Og når hun i tillegg hopper frem og tilbake. Falsk kjerring. Gå videre i livet. Anonymkode: 66bf5...9ec Vi er i trettiårene (!) Hun er jo kul og grei, men hennes reaksjoner på ting hun ikke liker kan være skarpe. Men har aldri vært i nærheten av en sånn ufordragelig reaksjon. Anonymkode: 6e7bc...d43 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #14 Skrevet 13. august 2020 Kan være misunnelse ? Anonymkode: d2ee0...a2d 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #15 Skrevet 13. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dere får ikke se kjolen. Men jeg er kjent for å være flink til å kle meg. Noen bygdekjole er det derimot ikke. Og hun bor på bygda, jeg i byen. Anonymkode: 6e7bc...d43 Bygdekjole? 🙄 Anonymkode: 65c18...ef4 18
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #16 Skrevet 13. august 2020 Noen mennesker liker følelsen av å få andre til å gråte eller føle seg triste. Hun er vel en sånn Anonymkode: af5fc...385
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #17 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bygdekjole? 🙄 Anonymkode: 65c18...ef4 Du har kanskje sett at klesstilen i Oslo og Ytre Forblåstgrenda er forskjellig. Naturlig nok! Anonymkode: 6e7bc...d43 5
Pia Sofia Skrevet 13. august 2020 #18 Skrevet 13. august 2020 Hun trodde du tulla, rett og slett fordi hun syntes kjolen var stygg og du er kjent for å være flink til å kle deg. Eneste logiske forklaringen. Tipper hun føler seg dritkjip nå som hun skjønte at du ikke var ironisk... Dere har vel bare helt forskjellig smak, men kjip episode! 9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #19 Skrevet 13. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være misunnelse ? Anonymkode: d2ee0...a2d Det er jeg sikker på det ikke er. Anonymkode: 6e7bc...d43
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #20 Skrevet 13. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker liker følelsen av å få andre til å gråte eller føle seg triste. Hun er vel en sånn Anonymkode: af5fc...385 Det er enten dette, eller at hun bomma grovt med humoren og prøvde å redde seg inn igjen. Eller at hun driter i hva hun sa. Anonymkode: 6e7bc...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå