Gjest Hippopotamus Skrevet 19. juli 2005 #21 Skrevet 19. juli 2005 Som sagt, så HAR jeg fregner, også på armer, bryst, rygg osv. Så jeg er ikke fregneløs. Likevel skulle jeg ønske at jeg hadde flere, fordi jeg synes fregner er fint!
moka Skrevet 20. juli 2005 #22 Skrevet 20. juli 2005 som sagt så HAR jeg oxo fregner og synes det er fint på sommeren når flere kommer, ser så frisk og sunn ut
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #23 Skrevet 20. juli 2005 Jeg ser så skitten ut i trynet med fregnene! ;( Skulle heller blitt brun!
Gjest Milah Skrevet 20. juli 2005 #24 Skrevet 20. juli 2005 Ser ut som noen har spruta Cola over nesa mi.. Håper fremdels hver sommer at de skal ha blitt borte, eller at det i hvertfall har blitt mindre av dem.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. juli 2005 #25 Skrevet 20. juli 2005 Jeg ser så skitten ut i trynet med fregnene! ;( Skulle heller blitt brun! ← Det synes jeg også på meg. Jeg har bare over nesen og kinnene og i pannen, de er lyse, men de SYNES, men allikevel, skulle gjerne blitt kvitt dem
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #26 Skrevet 20. juli 2005 Om du bare har så lite så ville jeg ha brukt en foundation til å dekke dem.
Anglofil Skrevet 24. juli 2005 #27 Skrevet 24. juli 2005 (endret) Synes fregner er kjempe søtt jeg! Har ønsket meg det i alle år. Og jeg har fått et dryss over nesa i år *jippi*, alle kommenterer det. Hehe, bare glad til jeg, men jeg har ikke sånn fryktelig mange. Men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med hvordan man unngår dem. Mvh Yvonne Endret 24. juli 2005 av yvonne
inar Skrevet 24. juli 2005 #28 Skrevet 24. juli 2005 Har også fregner, men jeg bruker foundation og pudder, og det har jeg gjort i mange år. Og ikke soler jeg meg i ansiktet heller, bruker selvbruningskrem på sommeren. Få fregner overalt, noe jeg ikke er helt komfortabel med. Men sånn er det bare..... Før jeg dro til Hellas i for, ble jeg sprayet brun, det var utrolig fint. Deilig å komme ned brun og fin, men gikk for bort siden jeg badet så mye da...
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #29 Skrevet 24. juli 2005 Når man ser ut som meg(hun med armene) så lar det seg nok ikke gjøre å bruke foundation og pudder(med mindre man har svært, svært god råd ) Men inar, opplevde du ikke at fregnene og ble mørkere da du spray tannet?
Gjest Hel Skrevet 24. juli 2005 #30 Skrevet 24. juli 2005 Haaater fregner. Jeg ser bare skitten og ujevnt ut i trynet om sommeren.
inar Skrevet 24. juli 2005 #31 Skrevet 24. juli 2005 Hei gjest Ble bare fin og fikk en helhet i ansiktet når jeg ble sprayet, de brune fregnene gikk sammen med resten av ansiktet som også var brunt. Hvis du skjønner.... Mente bare å bruke foundation og pudder i ansiket.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå