Gjest Lilleulv Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har sett litt på temptation island, og han ene fyren der er jo helt uspiselig! Michael... han minner meg om en fyr fra son of the beach, eller en dårlig parodi på arnold swarzenegger. seriøst... er det mulig å like han??? Han fikk jo ingen armbånd heller da i første episoden der jentene skulle gi armbånd til den gutten de likte best. Og han er jo en av dem som har flørta mest og kosa seg mest. "like a kid in a candy store" som han sa i forrige episode. Men så sa han også at han hadde bestemt seg for at han vile satse på forholdet og gå tilbake til dama han kom med. Jeg håper virkelig ikke hun tar han tilbake ass. Hun er jo nydelig... Og Jerome er i hvert fall nydelig. Goddamn han er kjekk!!! What do you guys think?
lene24 Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 kunne ikke ha vært mer enig med deg lilleulv Michael er jo så langt mulig unna kjekkas tittel som overhodet mulig, og virker veldig slesk.... Hadde det ikke vært for at han er så feig/pysete, så hadde han garantert vært utro mot henne Jerome virker som en kjempe ålreit fyr, og har jo utseendet med seg i tillegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå