AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Er dette tilfeldig? Jeg og en venninne kom i snakk i går (vi begge er prøvere) og da snakket vi om babykjønn og sexstillinger. Er det lettere for å få en gutt hvis mannen støter dypt (f.eks doggy) og at man ligger lenge i senga med beina opp?😊 Dere som har barn fra før, lå du f.eks med beina opp etter sex og det resulterte i en liten guttebaby? Eller hadde du og mannen både dyp penetrering, orgasme (dama skal visst ikke ha orgasme hvis hun ønsker en jente) og lå med beina høyt etter sex og likevel fikk en jentebaby?😊 Anonymkode: d4ce6...e6b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Hvis mangel på orgasme skal gi jente så skulle min første gutt som jeg fikk med eksen helt klart vært jente. Ikke en eneste orgasme oppnådd på 2 år😅 Tror det er ganske tilfeldig. Eneste er vel at jentecellene lever lenger enn guttene, og dermed skal samleie tett opp mot eggløsning gi større sjans for gutt, og omvendt for jenter. Det kan stemme her, har en av hver. Anonymkode: 2e237...3eb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis mangel på orgasme skal gi jente så skulle min første gutt som jeg fikk med eksen helt klart vært jente. Ikke en eneste orgasme oppnådd på 2 år😅 Tror det er ganske tilfeldig. Eneste er vel at jentecellene lever lenger enn guttene, og dermed skal samleie tett opp mot eggløsning gi større sjans for gutt, og omvendt for jenter. Det kan stemme her, har en av hver. Anonymkode: 2e237...3eb Ja, ikke sant😊 Morro å høre andre sine erfaringer😊 Anonymkode: d4ce6...e6b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Nei, det er rent vås... Anonymkode: 12bb5...d9e 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er rent vås... Anonymkode: 12bb5...d9e Er det pga du har prøvd og kjønnet ble det motsatte av det du prøvde på eller at du bare ikke tror på det?😊 (spørr ikke for å være teit, bare lurer) Anonymkode: d4ce6...e6b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det pga du har prøvd og kjønnet ble det motsatte av det du prøvde på eller at du bare ikke tror på det?😊 (spørr ikke for å være teit, bare lurer) Anonymkode: d4ce6...e6b Det er fordi det ikke er noe som helst vitenskapelig hold i det. Jeg tror på vitenskap og det som bevises av seriøs forskning, ikke myter som ikke har noe som helst rot i vitenskapen i det hele tatt. Anonymkode: 12bb5...d9e 1
Gjest Traktorkusken Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 Hadde sex rett før, under og etter eggløsning. Jeg fikk jente. Tror neppe stilling og dyp penetrering har noe å si, så lenge sædcellene kommer fram til egget.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette tilfeldig? Jeg og en venninne kom i snakk i går (vi begge er prøvere) og da snakket vi om babykjønn og sexstillinger. Er det lettere for å få en gutt hvis mannen støter dypt (f.eks doggy) og at man ligger lenge i senga med beina opp?😊 Dere som har barn fra før, lå du f.eks med beina opp etter sex og det resulterte i en liten guttebaby? Eller hadde du og mannen både dyp penetrering, orgasme (dama skal visst ikke ha orgasme hvis hun ønsker en jente) og lå med beina høyt etter sex og likevel fikk en jentebaby?😊 Anonymkode: d4ce6...e6b Hadde beina opp og fikk gutt. Men ingen doggy. Vanlig stilling. Og ikke dypt. Hadde ikke orgasme. Anonymkode: c6641...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå