AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Skrevet 13. august 2020 Er det vanlig, med søppelkassene stående tett inntil husveggen? Leier, og har aldri sett det tidligere. Tenker at det tiltrekker seg dyr og parasitter. Samtidig som at det stinker noe helt forferdelig. Plages veldig med kryp som kommer inn soveromsvinduet, samt fullt av fuglelopper. Jeg skifter derfor sengetøy hver kveld. Støvsuger daglig. Vasker gulvene annenhver dag osv osv. Likevel kommer det inn fuglelopper (de har fuglereir inni taket og har sagt fra om fuglelopper men de syns det er koselig med reir på taket... Jeg er helt oppspist og har nesten ikke kunne vist meg ute i shorts i sommer fordi jeg er helt oppspist. Dette er vel ikke normalt, er da en grunn til at folk setter søppelkassene et stykke unna hus og leiligheter. Det stinker og jeg får ikke sove fordi stanken kommer inn til soverommet fra søppelkassene. Samtidig som at jeg holder på å bli spist opp om nettene av fuglelopper... Anonymkode: fee5f...453
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Jeg hadde flyttet... Anonymkode: 53edf...43f 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Vurderes sterkt da det i tillegg er så lydt at privatliv bare er å glemme samtidig som at vi hører for mye av deres samtaler noe som ikke alltid er så hyggelig... Har aldri i mitt liv hatt så lite privatliv før. Anonymkode: fee5f...453
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Du er sikker på at det er fuglelopper og ikke veggdyr? Hvis det er fuglelopper som kommer inn vinduet bør det hjelpe å spraye permentin rundt vinduet. Anonymkode: 1917c...62a 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Har du forsøkt å si fra om lukt fra søppel? Det burde være smal sak å si at søppelet lukter inn på soverommet og du lurer på om de kan flyttes Anonymkode: 2642d...584
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sikker på at det er fuglelopper og ikke veggdyr? Hvis det er fuglelopper som kommer inn vinduet bør det hjelpe å spraye permentin rundt vinduet. Anonymkode: 1917c...62a Nei. Veggdyr hopper ikke. Anonymkode: fee5f...453
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 Med fare for brann skal ikke søppeldunker stå inntil husvegger . Anonymkode: d2b54...999 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Eneste som hjelper mot fuglelopper er å fjerne fuglereirene. De råtner jo opp og infiserer huset. Og nei permetrin spray hjelper mot insekter som fluer, maur og andre vanlige insekter, men ikke lopper. Lopper søker inn i hus og mot menneskers kroppsvarme. Anonymkode: fee5f...453
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Med fare for brann skal ikke søppeldunker stå inntil husvegger . Anonymkode: d2b54...999 Det gjelder containere. Ikke beholdere til husholdninger. Anonymkode: 9513f...a81 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #10 Skrevet 13. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder containere. Ikke beholdere til husholdninger. Anonymkode: 9513f...a81 Men det tiltrekker seg dyr og parasitter og er merkelig at de ikke skjønner det. Er uansett uholdbart. Vekker oss hver eneste natt med stamping og smelling av dører når de legger seg. Anonymkode: fee5f...453
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #11 Skrevet 14. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det tiltrekker seg dyr og parasitter og er merkelig at de ikke skjønner det. Er uansett uholdbart. Vekker oss hver eneste natt med stamping og smelling av dører når de legger seg. Anonymkode: fee5f...453 Dyr holder seg unna når lokket er igjen. Derfor vi bruker beholdere og ikke sekker. Anonymkode: 9513f...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå