AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Jobber du på sykehus? Jeg har søkt på så mange helsesekretær stillinger på Ahus og sykehusene i Oslo at jeg ikke har tall på det lenger. Føler jeg bare stanger hodet i veggen og ikke kommer noe videre! Er det noen her inne som har fått jobb der i det siste? Finnes det noen som ikke har erfaring innen yrke som likevel har fått jobb der? Hvordan gikk du det til? Tar de kun inn de med erfaring? Hvordan skal vi uten erfaringen få startet.. Anonymkode: 552dc...1c2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Jobber på sykehus innen annet yrke. Som i mange andre felt tok jeg det jeg fikk i starten, flyttet først for jobb, så har jeg pendlet, og nå er jeg der jeg vil være. Tok noen år. Så erfaringen skaffer man seg ved å være fleksibel Har ikke erfaring med helsesekretær, men det jeg vet om jobb på Østlandet innenfor mitt felt er at det er vikariat i starten og erfaring fra andre steder som er viktig. Anonymkode: 9b6cd...891
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Jeg er helsesekretær. Fikk jobben fordi jeg ble kjent med de rette folka. Nå har jeg Master i Kjemi og dette var det nærmeste utdannelsen min jeg kom. Søker selvfølgelig videre, men det er som du sier en catch-22. Alle ser etter folk med erfaring og jeg får ikke erfaring uten jobb. Hurra 😕 Anonymkode: 1aa46...e95
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helsesekretær. Fikk jobben fordi jeg ble kjent med de rette folka. Nå har jeg Master i Kjemi og dette var det nærmeste utdannelsen min jeg kom. Søker selvfølgelig videre, men det er som du sier en catch-22. Alle ser etter folk med erfaring og jeg får ikke erfaring uten jobb. Hurra 😕 Anonymkode: 1aa46...e95 Det er så trist! Skulle gjerne visst hvilke mennesker jeg må bli kjent med. Du vet ikke om noen andre helsesekretærer som har fått jobb den siste tiden da? Anonymkode: 552dc...1c2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #5 Skrevet 14. august 2020 Har du prøvd Lenas Helsepersonell? Mener de er behjelpelig med å få nye helsesekretærer ut i jobb. Anonymkode: 7bb29...a49
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #6 Skrevet 14. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så trist! Skulle gjerne visst hvilke mennesker jeg må bli kjent med. Du vet ikke om noen andre helsesekretærer som har fått jobb den siste tiden da? Anonymkode: 552dc...1c2 Du har prøvd vikarbyrå? Søkt andre steder i landet? Anonymkode: 9b6cd...891
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #7 Skrevet 14. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd Lenas Helsepersonell? Mener de er behjelpelig med å få nye helsesekretærer ut i jobb. Anonymkode: 7bb29...a49 Har vært i kontakt med de. De skulle gi meg beskjed om det dukket opp noe, ikke hørt noe. Anonymkode: 552dc...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå