Gå til innhold

Skal vi litt annerledes ta hensyn til den forbanna normalen/gjennomsnittet absolutt hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

«Men det er slik folk flest» «vi må tenke på hvordan folk flest» «de fleste» osv. 
Normalen er kjedelig. På tide med noe nytt.

Jeg tror snittet har blitt dårlig pga dårlig avl. Det er for mye dårlige gener som har fått spredd seg og de sprer seg mest, dette resulterer i dårlig snitt. 
Jeg er uheldig med en del. Derimbladnt psyken. Men her må jeg alltid «skjerpe meg» fordi jeg er under snittet lykkelig. MEN, jeg er ekstremt heldig med noe annet. Kropp, utseende og forbrenning. Jeg spiser hva pokker jeg vil uten at noe legger seg på. Jeg er aktiv fordi jeg liker det, jeg spiser sunt og det kroppen trenger for å ta vare på den men jeg koser meg også med andre ting jeg vil uten å tenke over noe. 
Men noen har gjort seg frekk nok til å kommentere til meg at jeg spiser slik foran en overvektig slektning. Jeg driter i at andre er overvektige. Jeg har overvektige søsken og vet hvordan de snikspiser i skapet om nettene som barn/tenåringer! Trøstespiser enda mer fordi de ikke får kjøpt bukser som sine venninner. Skal spsie til film, spise mens de går tur, spise når de gjør ALT. 

Anonymkode: 3e7b8...bce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dårlig avl? hva snakker du om

Anonymkode: 1c6f3...128

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

dårlig avl? hva snakker du om

Gjennomsnittsmennesket er blitt så dårlig pga dårlige gener som sprer seg fort. Det er de med dårlige gener som får flest barn

• Liker 1
Skrevet

Har aldri tatt hensyn til normale folk. Kommer aldri til å skje. 

Anonymkode: 54c23...e9b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittsmennesket er blitt så dårlig pga dårlige gener som sprer seg fort. Det er de med dårlige gener som får flest barn

Ok... Kan du spesifisere litt mer? Tenker du på genetiske sykdommer e.l? Det er ikke mer av det i Norge enn andre land...

Og det høres jo ut som ''eugenics'' eller noe du prater om...

Skrevet

Atte ka for noe?!?🤔🤭. Du er jo helt ute😅

Anonymkode: a47b9...af0

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Atte ka for noe?!?🤔🤭. Du er jo helt ute😅

Anonymkode: a47b9...af0

At vi som er under eller over snittet må ta hensyn til gjennomsnittet, altså de normale! Vi må ta oss sammen på områder vi er under snittet bra på mens vi skal ta hensyn når vi er bedre enn dem i noe

Ikke faen om jeg skal sulte meg eller spise sunn kjedelig grå mat fordi feite folk ikke skal bli fristet altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...