AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #21 Skrevet 13. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva slags uniform dere bruker?? Våre er ganske tykke i stoffet, samt at overdelen er såpass lang at den også dekker ned til midt på/under rumpa.. De fleste har uniformer som ligner dette(?) Anonymkode: 0f209...d45 Uniformene hos oss dekker ikke rumpa, hos meg dekker dene bare litt over bukselinningen. Gidder ikke gå med for stor overdel for at den skal bli lang. Stoffkvaliteten varierer også veldig. Jeg bryr meg ikke om hvilken truse folk har under uniformen. String syns jeg på generell basis er et slutty og stygt plagg, men folk får gå i det de vil. Anonymkode: 7fc55...194 3
Resignert Skrevet 13. august 2020 #22 Skrevet 13. august 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Jeg kan ikke unngå å se rumpene gjennom det gjennomsiktige stoffet. Men skal ikke strirre. Det irriterer meg også med damer som nærmer seg 30 som snuser og bruker string i jobben på sykehjem. Anonymkode: 8983d...593 Jeg vil tro at konturene av forhåpentligvis veldreide rumper øker livskvaliteten til de gamle mennene på sykehjemmet. Håper at det fortsatt er pleiere i slutten av 20-årene med snertne rumper, string og ettersittende bukser når jeg havner på sykehjem 😁 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #23 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, Resignert skrev: Jeg vil tro at konturene av forhåpentligvis veldreide rumper øker livskvaliteten til de gamle mennene på sykehjemmet. Håper at det fortsatt er pleiere i slutten av 20-årene med snertne rumper, string og ettersittende bukser når jeg havner på sykehjem 😁 For en sær kommentar. Spesielt når man vet at seksuelle tilnærmelser og trakassering av sykepleiere/pleiepersonell er et problem. https://sykepleien.no/2020/02/4-av-10-yngre-sykepleiere-seksuelt-trakassert-av-pasienter-i-fjor Anonymkode: 7fc55...194 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #24 Skrevet 13. august 2020 En string i lys farge vises ikke, det må da være bedre enn at undertøy vises gjennom buksa? Anonymkode: cf2ce...92f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #25 Skrevet 13. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hilsen hvem? Anonymkode: 629a5...4ea Karen. Pass på ellers stormer hun inn og krever å få snakket med styrer 💀 Anonymkode: 35629...5e6 11
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #26 Skrevet 13. august 2020 Bruker stort sett hofteholder og strømper. Helst hvit, sånn for å ikke vekke oppmerksomhet. Bruker selvfølgelig ikke truse under uniformen. Skulle tatt seg ut gitt. Anonymkode: 32a14...f4f 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #27 Skrevet 13. august 2020 Helt uhørt at sykepleie skal gå rundt slik på jobb som seksuelle objekter. De burde kun bruke en stor bestemortruse. Anonymkode: 10e15...385 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #28 Skrevet 13. august 2020 Du må ha røntgensyn ts, for ansatte på sykehuset hasse helt tette hvite bukser sist jeg så dem. Alle rumper var dekket av overdelene. Anonymkode: 8fcdb...e1c 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #29 Skrevet 13. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Uniformene hos oss dekker ikke rumpa, hos meg dekker dene bare litt over bukselinningen. Gidder ikke gå med for stor overdel for at den skal bli lang. Stoffkvaliteten varierer også veldig. Jeg bryr meg ikke om hvilken truse folk har under uniformen. String syns jeg på generell basis er et slutty og stygt plagg, men folk får gå i det de vil. Anonymkode: 7fc55...194 Så det er ikke bare jeg som ikke liker string. Synes det er stygt og ekkelt å ha på selv og bruker det aldri. Synes også det er slutty på andre om det synes gjennom. Kjenner mange unge jenter som har vokst opp med boksertruse (heter det det?) og bruker det alltid. Kjekt om de skal skifte offentlig eller byttelåne klær eller whatever. String bruker de i all fall ikke, om de har kjæreste eller ei. Ikke kler de seg utfordrende heller, med korte skjørt og dyp utringning. De har rett og slett ikke behov for det, naturlige og søte jenter. Anonymkode: 23499...e92 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #30 Skrevet 13. august 2020 Aldri sett gjennomsiktige uniformer på hverken sykehjem eller sykehus. I så fall burde det være arbeidsgiver du henvender deg til. Anonymkode: 9cbee...b58 3
Gjest Tamsi Skrevet 13. august 2020 #31 Skrevet 13. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke bare jeg som ikke liker string. Synes det er stygt og ekkelt å ha på selv og bruker det aldri. Synes også det er slutty på andre om det synes gjennom. Kjenner mange unge jenter som har vokst opp med boksertruse (heter det det?) og bruker det alltid. Kjekt om de skal skifte offentlig eller byttelåne klær eller whatever. String bruker de i all fall ikke, om de har kjæreste eller ei. Ikke kler de seg utfordrende heller, med korte skjørt og dyp utringning. De har rett og slett ikke behov for det, naturlige og søte jenter. Anonymkode: 23499...e92 Kan jeg spørre om hvor du har fått informasjon om hva slags undertøy mange "unge, søte og naturlige" jenter bruker av undertøy til en hver tid, og hva slags undertøy de eier?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #32 Skrevet 13. august 2020 51 minutter siden, Tamsi skrev: Kan jeg spørre om hvor du har fått informasjon om hva slags undertøy mange "unge, søte og naturlige" jenter bruker av undertøy til en hver tid, og hva slags undertøy de eier? Jeg er hunkjønn bare så det er klart. Det har sine helt naturlige forhold i jobb/aktiviteter/familie Anonymkode: 23499...e92 1
Helgeline Skrevet 13. august 2020 #33 Skrevet 13. august 2020 Når jeg er på jobb, gjør jeg jobben min. Bryr meg katta om hva slags truser kollegene mine bærer, og hva de eventuelt har i munnen så lenge de utfører arbeidet tilfredsstillende. Det burde du også begynne med. 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #34 Skrevet 13. august 2020 Jeg må innrømme at jeg overhode ikke bryr meg om hvilken truse helsepersonell har under uniformen. Fritt frem, sålenge den byttes jevnlig og ikke stinker! Anonymkode: c04eb...a05
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #35 Skrevet 13. august 2020 Når jeg bruker hvit uniformsbukse liker jeg best å bruke hudfargede stringtruser da de synes minst på meg. Når jeg bruker mørk uniformsbukse (type mørkeblå), bruker jeg hva som helst. Anonymkode: 07286...f03
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #36 Skrevet 13. august 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett det på et par kolleger og det ser ikke bra ut. De hvite buksene er gjennomsiktige og det blir vulgært (min mening). Er man soesiell om man bruker vanlig truse eller bokser for kvinner? Anonymkode: 8983d...593 Så gjennomsiktige er de ikke. Bruk hva du vil. Anonymkode: 3325d...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #37 Skrevet 13. august 2020 Men hva er egentlig hensikten med stringtruse? Kunne man ikke droppe truse om man vil vise ræva si fram? Hva er mest uhygienisk? En string som gnisser mot anus eller å droppe truse? Man kan jo ikke akkurat gå uten truse under en uniform, så sprø er vel de færreste. Hilsen Karen 34, og mormortruse Anonymkode: 8983d...593 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #38 Skrevet 13. august 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt hva slags uniform dere bruker?? Våre er ganske tykke i stoffet, samt at overdelen er såpass lang at den også dekker ned til midt på/under rumpa.. De fleste har uniformer som ligner dette(?) Anonymkode: 0f209...d45 Vi har akkurat denne, samt vi kan velge hvit, lysblå eller mørkblå overdel. Rumpa vises jo kun hvis du bøyer deg helt til gulvet. Jeg går uansett i alt for stor uniform, syns det er mest behagelig da stoffet er stivt. Og hipstertruse i ymse farger (jobb-truser.hehe). Men har kolegaer som gjerne går i ALT for liten uniform igjen. Smaken er som baken Anonymkode: 30daa...9a5 1
Lisa Rowe Skrevet 13. august 2020 #39 Skrevet 13. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke at folk klarer å bruke stringtruse. Er det ikke utrolig uhygienisk? Stringen gnisser mot anus. Jeg er 34. Stoffet pp flere av buksene er så gjennomsiktig at jeg ser at noen bruker stringtruse. Ts Anonymkode: 8983d...593 Jeg vet ikke helt med deg, men jeg personlig både vasker meg baktil og skifter truse daglig. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #40 Skrevet 13. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er egentlig hensikten med stringtruse? Kunne man ikke droppe truse om man vil vise ræva si fram? Hva er mest uhygienisk? En string som gnisser mot anus eller å droppe truse? Man kan jo ikke akkurat gå uten truse under en uniform, så sprø er vel de færreste. Hilsen Karen 34, og mormortruse Anonymkode: 8983d...593 Stringtruse ❤️ Anonymkode: 30daa...9a5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå