AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 6,5 år, snart 2.klassing. Skvetter i trusa, har ikke tid til å gå på do, lyver om å ha gått på do når vi har faste rutiner ved dobesøk, "vet ikke" hva som skjer når hun pusser seg ut. Ellers frisk og oppegående, men dobesøk har aldri vært hennes sterke side. Nå har hun på nytt pissa i madrass, til tross for nattørr siden 4 år. Etter flere år med pedagogisk tilnærming, ignorering av oppførsel, belønningbelønningssystem ble jeg nå drittlei at hun fikk beskjed om å vaske egne klær og bruke ukepengene på ny madrass, ikke noe kos eller gøy før hun slutter med det jævla tullet AAAAAARGH Anonymkode: 56dee...e22 4
Populært innlegg sirenas Skrevet 12. august 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 12. august 2020 😱 stakkers unge! Hva feiler det deg?! Kan ikke snakke sånn til en 7 åring!! 118
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, sirenas skrev: 😱 stakkers unge! Hva feiler det deg?! Kan ikke snakke sånn til en 7 åring!! Stakkars og stakkars. En 6,5 åring klarer fint gå på do, dette er bare tull. Hva med å komme med gode forslag til løsninger? Anonymkode: 56dee...e22 20
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Atte hæ??? Håper virkelig ikke du er seriøs nå! Hva faen feiler det folk? 😡😡 Anonymkode: e234f...9b9 29
Populært innlegg Eeemil Skrevet 12. august 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 12. august 2020 Ikke på påføre skam og holde tilbake kjærlighet iallefall. Ta en tur til legen eller helsesøster. De kan kanskje ha noen tips. 69
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Atte hæ??? Håper virkelig ikke du er seriøs nå! Hva faen feiler det folk? 😡😡 Anonymkode: e234f...9b9 Så en oppegående, kvikk jente på snart 7 år som pisser i trusa opp til 6 ganger om dagen, pisser ut madrass 1 gang i mnd fordi hun ikke gidder gå på do, bare skal få fortsette uten å få høre at det gir konsekvenser? Anonymkode: 56dee...e22 13
sirenas Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars og stakkars. En 6,5 åring klarer fint gå på do, dette er bare tull. Hva med å komme med gode forslag til løsninger? Anonymkode: 56dee...e22 Du burde bli snudd opp ned og sementert i høna, ville svigerfar ha sagt! Endret 12. august 2020 av sirenas 32
Gjest Kerrs Pink Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Wow, skikkelig ugreit... Skjønner at du klikker, meeen du må nok reparere forholdet til ungen. Si unnskyld, fiks ny madrass og ha på nattbleier du får på enhver dagligvare! Og sjekk hos legen om jenta er syk, eller har opplevd noe som gjør ddt slik.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, Eeemil skrev: Ikke på påføre skam og holde tilbake kjærlighet iallefall. Ta en tur til legen eller helsesøster. De kan kanskje ha noen tips. Har gjort det. Siden hun ikke tisser seg ut i søvne er det kun latskap, er beskjeden. Anonymkode: 56dee...e22 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, Kerrs Pink skrev: Wow, skikkelig ugreit... Skjønner at du klikker, meeen du må nok reparere forholdet til ungen. Si unnskyld, fiks ny madrass og ha på nattbleier du får på enhver dagligvare! Og sjekk hos legen om jenta er syk, eller har opplevd noe som gjør ddt slik. Hun tisser ikke i søvne. I våken tilstand. Anonymkode: 56dee...e22
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #11 Skrevet 12. august 2020 Håper du troller. Om ikke så bør du oppsøke hjelp før din del Anonymkode: e44fd...abc 21
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #12 Skrevet 12. august 2020 1 minutt siden, sirenas skrev: Du burde bli snudd opp ned og sementert i høna, ville svigerfar har sagt! Takk for tips og råd! Anonymkode: 56dee...e22 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Populært innlegg #13 Skrevet 12. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så en oppegående, kvikk jente på snart 7 år som pisser i trusa opp til 6 ganger om dagen, pisser ut madrass 1 gang i mnd fordi hun ikke gidder gå på do, bare skal få fortsette uten å få høre at det gir konsekvenser? Anonymkode: 56dee...e22 Konsekvensen er jo at hun blir ydmyket stakkars! Jeg slet med dette til jeg var 14 år faktisk og det var ALDRI med vilje, og jeg tviler sterkt på at noen barn gjør dette med vilje i skolealder! Stakkars barn, ikke bare skal hun ha dette problemet men så får hun kjeft for det også:( Skam deg ts!! Anonymkode: b9398...63f 73
Gjest Kerrs Pink Skrevet 12. august 2020 #14 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun tisser ikke i søvne. I våken tilstand. Anonymkode: 56dee...e22 Og så da? Kan hun ikke gå med bleie da?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #15 Skrevet 12. august 2020 Ville sagt til barnet mitt at da må det ha på bleie 😊 å når dem er så store så vil Di jo selfølgelig ikke ha på bleie 👍 håper du prøver det for trur det blir å funke Anonymkode: 41716...87d 28
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 Populært innlegg #16 Skrevet 12. august 2020 Ingen 2.klassing synes det er gøy å tisse seg ut! Stakkars unge... Vært hos legen for å utelukke fysiske årsaker? Psykisk stress kan også gjøre at barn ikke går på do, og tisser på seg. Basert på hva du forteller, holder jeg en knapp på siste... Uansett, søk hjelp! Høres ikke ut som du håndterer dette på en god måte på egenhånd. Anonymkode: b8a19...c33 59
Populært innlegg ella_b Skrevet 12. august 2020 Populært innlegg #17 Skrevet 12. august 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så en oppegående, kvikk jente på snart 7 år som pisser i trusa opp til 6 ganger om dagen, pisser ut madrass 1 gang i mnd fordi hun ikke gidder gå på do, bare skal få fortsette uten å få høre at det gir konsekvenser? Anonymkode: 56dee...e22 "Pisser i trusa", "pisser ut madrass"... Jesus Christ, for en måte å referere til barnet ditt på. Kjøp madrassbeskytter og be om henvisning til sykehuset! Din sopp! Endret 12. august 2020 av ella_b 100
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #18 Skrevet 12. august 2020 Stakkars deg, jeg skjønner deg godt. Jeg føler jeg ikke ville ha overlevd å ha en unge som ikke klarer å bli husren. Samtidig, det er jo ikke greit å klikke på ungen. Forståelig, men ikke greit. Dere må be om hjelp; lege, helsestasjon, BUP, for nei det er ikke normalt å tisse på seg i våken tilstand på den alderen. Å tisse i søvne er hormonstyrt og ikke noe barnet kan for. Tisselaken, og evt ta på nattbleie igjen om det gjentar seg? Anonymkode: a57d6...48c 11
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #19 Skrevet 12. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Konsekvensen er jo at hun blir ydmyket stakkars! Jeg slet med dette til jeg var 14 år faktisk og det var ALDRI med vilje, og jeg tviler sterkt på at noen barn gjør dette med vilje i skolealder! Stakkars barn, ikke bare skal hun ha dette problemet men så får hun kjeft for det også:( Skam deg ts!! Anonymkode: b9398...63f Når man sitter rett opp og ned i senga og ikke GIDDER gå på do, så er det med vilje. Igjen: kom med forslag. Dette har pågått i 3 år og har forsøkt lege, helsesøster og ALLE metoder utenom kjeft. Anonymkode: 56dee...e22 15
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #20 Skrevet 12. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Psykisk stress kan også gjøre at barn ikke går på do, og tisser på seg. Basert på hva du forteller, holder jeg en knapp på siste Tro meg: den ungen får så mye forståelse og kjærlighet at det ikke er måte på. Anonymkode: 56dee...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå