AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Min første unge hadde kolikk. Han hylte hele kvelden og våknet hver time hele natta. Som ettåring var han overalt hele tiden. Nr to var rake motsetningen. Sov hele natta med litt amming, rolig, gråt knapt. Vurdere nr tre, men tipper jeg ender opp med en turbo igjen:) Litt uhøytidelig. Hvordan er deres tre barn? Anonymkode: 84f84...192
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Jeg hadde omvendt fra deg med nummer 1 og 2 🙈. Er også veldig spent på hvordan 3 nå blir😬 Anonymkode: 662e1...743
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Storebror (13) var et veldig rolig barn, la seg fint fra han var bitteliten. Sov gjennom natta. Lillesøster (9) var også veldig rolig men ble mer full av energi når hun ble eldre. Storebror er fremdeles rolig, hører så vidt at han er der. Gravid igjen og er spent på hvem som kommer nå🙂 Anonymkode: f2be3...1f0
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Begge barna var rolige. Så tredje blir vel kanskje turbo 😂 Anonymkode: 1ea13...20f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Nr 1 var turbo - er det for så vidt enda, 4 år gammel. Sov kun i trillende vogn, våkna en million ganger på natta, var klistremerkebaby første tre månedene. Begynte å krabbe som 6 mnd, og har ikke sittet stille siden da. Nr 2 er rolig og bedagelig, 9 mnd nå. Er for så vidt utforskende og klatrer litt og sånn, men helt sånn på normalen. Sover allerede natta igjennom. Hvis disse to hadde byttet rekkefølge hadde jeg nok ikke vurdert nr 3, men nå som nr 2 er så «enkel» å ha med å gjøre, blir det nok et medlem til i søskenflokken❤️ Anonymkode: 2ebc8...049
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Skrevet 13. august 2020 Nr 1 litt krevende, men jeg var ung og uerfaren, så ser jo nå at det sikkert var mye jeg kunne gjort annerledes. Første pannekaka 😅 Nr 2 var veldig grei og enkel å ha med å gjøre, sikkert litt av grunnen til at vi gikk for nr 3..... .. Og da velta hele korthuset, for den frøkna her er bestemt, sint, aktiv og krevende 🤯 Vi elsker henne selvsagt like høyt, men hadde dette vært nr 2, så hadde det aldri blitt en tredjemann. Skal sies vi nå står i verste småbarnsfasen, med nattevåk osv, så det kan være svaret er farget av det. Anonymkode: 92973...47a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nr 1 litt krevende, men jeg var ung og uerfaren, så ser jo nå at det sikkert var mye jeg kunne gjort annerledes. Første pannekaka 😅 Hahaha jeg dør av den sammenligningen 😂😂 er så sant! Anonymkode: 9f973...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå