AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Jeg bor i Trondheim, og på kommunens nettsider er det i dag publisert en artikkel om at de øker kapasiteten på koronatelefonen. Siste artikkel før det er fra den 05.08. og er en veileder for sjenke- og serveringssteder. Samtidig ser jeg det ligger ferske artikler på adressa om barnehageansatt med bekreftet smitte og korona-tiltak på byens skoler, men det ligger bak betalingsmur. Jeg har også hørt fra bekjente at det har vært bekreftet smitte på en SFO og at flere barnehager har stengt. Så da lurer jeg på: går ikke kommunen fortløpende ut med oppdatert informasjon om slikt? Jeg vet det skal være en pressekonferanse i morgen ang skolestart, men må man være Adressa-abonnent for å holde seg oppdatert fra dag til dag? Anonymkode: 956f4...b17
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Skrevet 13. august 2020 Ingen som vet? Anonymkode: 956f4...b17
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #3 Skrevet 13. august 2020 Du kan jo lese FHI sine rapporter for de offisielle tallene. Også må man nok kjøpe aviser for å få "sladderet". NRK er forøvrig fremdeles gratis for alle og oppdaterer jevnlig. Anonymkode: dbf7e...b5c 1
Anbefalte innlegg