AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Har en sønn på 13 år. Helt fra han var liten har han hatt mange venner/bestevenn. Han har alltid vært rolig med god lekekompetanse. Aktiv og flink i sport. Møtte mange venner i sentrum osv de siste åra. Det siste året har mye endret seg. Han er knapt ute. Han sier alt er bra men i sommer har han ikke møtt noen en eneste gang. Han blir ikke invitert heller. Han er den samme rolige og litt sjenerte gutten men uten venner. Hva skjer med gutten min? Fra å bli så sosial til å bare sitte inne😪 noen som opplever lignende? Anonymkode: 31258...1a3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Har du lagt merke til om de andre guttene har forandret seg mye da? Anonymkode: 2931c...22c
GammelKaktus Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Hva sier han når du spør om hvorfor han aldri treffer noen lenger? Sånn utenom at alt er bra, for det er det jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Hva gjør han inne? Spiller? Det er en ond sirkel for mange unge idag tror jeg. De sitter inne og til slutt er det ingen av dem som er sammen. Vet du om de andre vennene er sammen? Anonymkode: 3347b...dc0 2
GammelKaktus Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør han inne? Spiller? Det er en ond sirkel for mange unge idag tror jeg. De sitter inne og til slutt er det ingen av dem som er sammen. Vet du om de andre vennene er sammen? Anonymkode: 3347b...dc0 De fleste som gamer er jo veldig sosiale over nett, hangouts og slikt. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er knapt ute Nå skal jeg ikke si hvordan tingenes tilstand er for alle disse "moderne unge", men her jeg bor er det maaaaaaasser av barn rundt samme alder. Det er knapt en eneste dråltis å se etter at skolen er ferdig... Kun de som forsatt går på barneskolen man kan få et veldig sjeldent glimt av etter skoletid, og det er om man sitter på post og virkelig følger med. Nyere tider, tror jeg...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Gutter dominerer selvmordsstatistikken. De er generelt dårligere å håndtere sosiale. Hvis han skal begynne på ungdomsskolen til høst så kan ting forandre seg. Gjør det ikke det, så må du følge med og evnt skaffe hjelp.. Anonymkode: df188...2e7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Han er vel allerede på ungdomsskolen? Anonymkode: 53197...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #9 Skrevet 13. august 2020 Han skal begynne på ungdomskolen. Han sier de andre også er hjemme men vet flere har vært m hverandre i sommer. Han spiller noen ganger med andre. Før spilte han men var også mye ute. Anonymkode: 31258...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå