Gjest AnnaW Skrevet 13. august 2020 #21 Skrevet 13. august 2020 Mer tid til meg selv og sønnen. Ferie i Norge var koslig. Lettere og mindre oppgaver på jobb👍er det fortsatt🤗 Mer tid til gaming. Mindre sosialt og avtaler, hvilket var bare bra. Mindre folk i butikker og gater. Slapp klemming og håndhilsing. Hjemmeskolen var litt tøff i starten, men ble veldig positivt etterhvert. Mye positivt med nedstengning for en som ikke er så gla i det sosiale, eneste som ødla for meg var at treningssenteret stengte for en periode;)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #22 Skrevet 13. august 2020 Ble forlovet Vi overlevde å være innstengt i flere måneder sammen, forholdet er bedre enn noen gang Jeg har også kunne slappe av mer, som er viktig for meg som er kronisk syk. Jeg følte meg bedre når alt var nedstengt og det sosiale var på et minimum, og formen er nedadgående igjen nå som venner og familie forventer mer. Anonymkode: 2c6dd...8b6
Iceman Skrevet 13. august 2020 #23 Skrevet 13. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jammen godt det er noen som kan passe på fordeling av skam og skyld her omkring, mens andre gjøre mindre viktige ting, som å ta ekstravakter på sykehus under en pandemi. Anonymkode: 90ab1...9f6 Som å risikere å dra med seg smitte til sykehuset fordi man "måtte" til utlandet å feriere.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #24 Skrevet 13. august 2020 - Jobber mye mer effektivt hjemme. Bedre konsentrasjon og ikke masse fjasemøter. - Sparer 45x2 min hver dag i reisetid. - Mer tid til hundene mine, de kan være i hagen når vi jobber, og de kan få lengre tur før arbeidsdagen starter, i tillegg til at arbeidsdagen slutter idet jeg lukker pcen og kan ta dem rett ut på tur. - Trener hver dag før jobb (det gjorde jeg før også), men nå trenger jeg ikke stresse, og har tid til lengre økter. Kan logge på jobbting før jeg har dusja og trenger ikke hele tiden føle jeg har dårlig tid. - Kan stå opp senere enn jeg måtte før og legge meg litt senere. - Trenger ikke løpe til kollektivtransport og stå tett-i-tett med andre, eller å løpe for å rekke fra det ene fremkomstmiddelet til det neste. - Kan gå i treningstøy hele dagen. - Kan ta lunsjpause og pustepause ute. - Slipper å møte masse folk. Blir vanligvis veldig sliten psykisk av å ha folk rundt meg, så nå har jeg mer energi. - Har fått ryddet og organisert alle rom hjemme i den reisetiden jeg har spart. - Lært meg å handle mer fornuftig i matveien siden man ikke lenger bare stikker innom butikken. - Slipper sosiale sammenkomster jeg ellers ville følt meg forpliktet til å delta på. - Mer tid sammen med samboer, tid til å prate om ting. - Spart penger på å ikke kjøre kollektivt og å kjøre mye mindre bil. - Færre folk i butikken - Ikke måtte håndhilse eller klemme på folk. Anonymkode: d76f5...7a8 1
Fremhevede innlegg