AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Kort fortalt.. sønnen min er i en guttegjeng. 11 år. De har gjort litt små ramp et par ganger, og mitt barn har fått skylden ( foreldrene til det andre barnet, dekker over sitt barn, lyver og legger skylden på andre ) så de nektet barnet deres til å være sammen med mitt barn. I går fikk jeg vite at barnet til disse foreldrene og to gutter til har mobbet og plaget ei jente på nettet ganske heftig. Jeg tok en prat med mor til jenta, jenta hadde ikke turt å fortelle mor det. Men etter en god prat fortalte hun mor alt. Mor ringte til foreldrene til denne gutten.. jeg fryder meg.. nå har de ikke min sønn å skylde på. det gikk ikke mindre enn en time etter, så tok sønnen kontakt med mitt barn, da ønsket foreldrene at de kunne være sammen igjen. Nå er plutselig mitt barn snill og bra nok, og nå får ikke gutten lov å være sammen med de 2 andre som var med å plage jenta. fint at barna kan være venner, men desverre så er giftige foreldre stor skade for andres barn og familier. Har sagt til sønnen min at det er fint de kan være venner, men at vi ønsker at han heller er mer sammen med de det ikke er så mye drama med Anonymkode: 86c88...c77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå